Порівняйте ціни та відгуки про постачальників сонячної енергії поблизу вас онлайн. Сонячний інвертор для зарядки електромобілів

Сонячні зарядні пристрої для електромобілів: Заряджайте свій автомобіль від сонця

13 476 миль. За даними Міністерства транспорту США, саме стільки проїжджає середньостатистичний американець щороку. Щоб уявити це в перспективі, ви можете проїхати від Анкориджа, штат Аляска, до Майамі, штат Флорида, і назад за 9,916 миль.

При середньому показнику по країні 24.7 миль на кілометр, кожен з наших автомобілів цього року споживатиме близько 546 галонів бензину. яка коштує близько 1 650. Кожен з нас також зробить свій внесок 4.6 метричних тонн CO 2 в атмосферу Землі.

Щоб скоротити витрати, зробити свій внесок у захист довкілля або поєднати обидві цілі, все більше американців переходять на гібридні або електричні автомобілі. Але ці транспортні засоби нового покоління все ще потребують пального, а електроенергія не безкоштовна. якщо у вас немає сонячної енергії.

Дізнайтеся, які є варіанти зарядних станцій для електромобілів (EV), скільки вони коштують і скільки панелей вам знадобиться для живлення вашого автомобіля.

Типи та вартість зарядних пристроїв для електромобілів

Існує три типи зарядних пристроїв для електромобілів, і від того, який тип ви вирішите встановити, буде залежати вартість. Наразі Paradise Energy пропонує варіанти приватних зарядних пристроїв, інтегрованих приватних зарядних пристроїв та громадських зарядних пристроїв.

Приватний зарядний пристрій для електромобілів

Приватна зарядна станція дозволить вам підключити електромобіль і зарядити акумулятор вашого автомобіля. Їх можна підключити до системи сонячних панелей або до електромережі, тому якщо у вас є електромобіль, але немає сонячних панелей, це чудовий варіант домашньої зарядної станції.

Вартість такої зарядної станції буде в районі 2 000. 3 000, якщо встановлена разом із сонячною батареєю. Вартість буде залежати від кількох факторів, зокрема від того, на якій відстані вона буде встановлена від вашої основної розподільчої панелі, і чи потрібно буде рити траншею.

Інтегрований приватний зарядний пристрій для електромобілів

Інтегрований приватний зарядний пристрій схожий, але може бути встановлений лише з сонячною системою, яка має сонячний інвертор відповідної марки та розміру. У Paradise Energy ми пропонуємо зарядну станцію SolarEdge EV, яка інтегрується з деякими інверторами SolarEdge.

Для цього варіанту зарядний кабель довжиною 25 футів підключається безпосередньо до інвертора. Хоча це найдешевший варіант, ваш інвертор SolarEdge повинен знаходитися в місці, де ви зможете під’їхати і припаркувати автомобіль на кілька годин. За умови встановлення відповідного інвертора, цей автомобільний зарядний пристрій для електромобілів на сонячних батареях та його встановлення коштуватиме близько 1100 доларів США, якщо він буде встановлений одночасно з сонячною батареєю.

Громадський зарядний пристрій для електромобілів

Третій варіант. громадська зарядка. Призначені для комерційного використання і дозволяють їх власникам стягувати плату з тих, хто ними користується. Це також найдорожчий варіант і вимагає постійного оновлення програмного забезпечення.

Ці оновлення інтегровані з додатком, який дозволяє людям бачити, де розташовані зарядні станції для електромобілів і які з них вже зайняті. Вони також можуть зарезервувати своє місце у віртуальній черзі, щоб не чекати своєї черги на зарядку.

Громадський зарядний пристрій, інтегрований з сонячною системою, швидше за все, обійдеться вам приблизно в 15 000 гривень. Громадський зарядний пристрій, який не інтегрований із сонячною системою, може працювати близько 20 000 або більше. Вам також доведеться платити за постійне обслуговування програмного забезпечення для програми.

Час заряджання та швидкі зарядні пристрої постійного струму

Якщо для вас важлива швидкість зарядки, швидкі зарядні пристрої постійного струму можуть бути варіантом. Стандартні 7.Зарядний пристрій потужністю 6 кВт може зарядити батарею ємністю 16 кВт-год приблизно за дві години, а батарею ємністю 90 кВт-год. за 10-12 годин. Однак, швидкий зарядний пристрій постійного струму потужністю 50 кВт може зарядити батарею ємністю 16 кВт-год всього за 20 хвилин, а батарею ємністю 90 кВт-год. менш ніж за дві години.

Хоча такі швидкості зарядки звучать привабливо, вони мають високу ціну. Швидкий зарядний пристрій постійного струму може коштувати до 60 000.

Скільки сонячних панелей потрібно для зарядки електромобіля?

Електроенергія дорога, як і газ. Хоча ви можете підключити зарядний пристрій для електромобіля до електромережі і платити за зарядку автомобіля, ви також можете скоротити викиди вуглекислого газу, використовуючи замість цього відновлювану енергію. Якщо у вас є сонячна система або ви плануєте встановити її для живлення зарядного пристрою для електромобіля, можливо, вам знадобиться менше сонячних панелей, ніж ви думаєте.

За загальними підрахунками, для заряджання електромобіля може знадобитися від 8 до 14 сонячних панелей. Це залежить від того, скільки ви їздите, ефективності вашого автомобіля, сонячного світла у вашій місцевості та типу встановлених вами панелей. Вартість встановлення системи такого розміру, ймовірно, становитиме від 20 000 до 25 000 євро без урахування пільг.

Щоб отримати більш чітку картину, вам потрібно визначити, скільки електроенергії споживає ваш автомобіль. Ми подивимося, скільки кіловат-годин (кВт-год) потрібно вашому автомобілю, щоб проїхати 100 миль. Щоб дізнатися це, ви можете знайти свій автомобіль на сайті fueleconomy.gov. Номер, який вам потрібен, знаходиться внизу зеленого поля EPA Fuel Economy:

Отримавши цю інформацію, визначте, скільки додаткової електроенергії вам знадобиться для заряджання вашого автомобіля щомісяця, за допомогою наступної формули:

(кВт-год на 100 миль пробігу вашого електромобіля за місяць) / 100 = кВт-год, необхідних на місяць

Або скористайтеся нашим калькулятором нижче:

Ось приклад. Дотримуючись наших середніх показників, скажімо, що ми проїжджаємо 1100 миль щомісяця на автомобілі, який використовує 30 кВт-год електроенергії на 100 миль. Якщо порахувати, то нам знадобиться 330 кВт-год, щоб подолати цю відстань щомісяця.

Скільки це сонячних панелей? Важко дати точну відповідь, оскільки кількість електроенергії, яку виробляє одна сонячна панель, залежить від типу панелі, місця її встановлення та погоди у вашому регіоні. Загальна оцінка полягає в тому, що одна панель може виробляти близько 30 кВт-год щомісяця. Розділіть 330 кВт-год, необхідних для живлення електромобіля, на 30 кВт-год, і ви отримаєте 11 панелей.

Одним з варіантів використання сонячних панелей є встановлення їх у вигляді навісу для автомобіля, щоб у вас було місце для паркування автомобіля під час заряджання. Ви також можете додати зарядні пристрої для електромобілів до існуючої системи або інтегрувати їх у нову, більшу систему, яка живить решту вашого будинку або бізнесу.

Як і навіщо використовувати сонячні панелі для зарядки електромобіля

пора, ціни, сонячної, енергії, сонячний, інвертор

Не може бути кращого поєднання, ніж домашні сонячні панелі та електромобілі. Обидві ці захоплюючі технології представляють собою значний зсув від того, як це робилося протягом тривалого часу. Разом вони спричиняють революцію в самодостатності, допомагаючи побудувати краще майбутнє для всіх.

Електромобілі (EV) є більш ефективними та дешевшими, ніж бензинові автомобілі, і не схильні до значних коливань цін на газ, що спостерігаються останніми роками. Наш звіт про електромобілі на сонячних батареях показує, що електромобілі стають ще дешевшими, коли ви заряджаєте батарею вдома за допомогою сонячних панелей на даху. Крім того, поєднання електромобіля з сонячними панелями значно зменшує ваш вуглецевий слід.

Давайте зануримося в цифри, щоб точно показати, наскільки краще електромобілі в порівнянні з бензиновими автомобілями, а потім дослідимо, скільки сонячних панелей вам може знадобитися, щоб компенсувати енергетичні потреби на основі електромобіля на вашій під’їзній доріжці.

Основні висновки

  • Домашня сонячна енергія дешевша і чистіша за енергію з мережі в довгостроковій перспективі майже в кожному куточку Сполучених Штатів.
  • Громадські зарядки для електромобілів навіть дорожчі, ніж від електромережі, і здебільшого не менш забруднюють навколишнє середовище.
  • Для заряджання електромобіля протягом середнього дня їзди вдома потрібно від п’яти до десяти 400-ватних сонячних панелей.
  • Ті самі панелі, які заряджають ваш перший електромобіль, прослужать достатньо довго, щоб заряджати другий і третій, до 30 або 40 років.

Чому варто заряджати електромобіль від сонячних панелей

Причини заряджати свій електромобіль від сонячних панелей прості: це найдешевший і найчистіший спосіб заправляти автомобіль.

За даними Міністерства транспорту США.S. Міністерства транспорту США, середньостатистичний американець проїжджає близько 13 500 миль на рік або близько 40 миль на день. Протягом року водій автомобіля Hyundai Kona, що працює на газі, заплатить близько 1440 доларів за 420 галонів бензину, які знадобляться йому для поїздки на таку відстань (з розрахунку економії палива 32 милі/галон). Ціни на газ коливаються, і через інфляцію та війну в Україні вони, по суті, такі високі, як ніколи:

пора, ціни, сонячної, енергії, сонячний, інвертор

За останні два роки ціни на газ різко зросли. Джерело зображення: AAA

Якби водій обрав електромобіль Kona EV, йому б довелося купувати 27 кВт-год електроенергії на кожні 100 миль пробігу, або 3 645 кВт-год на рік. При середній ціні на електроенергію 0.2282/кВт-год у Каліфорнії, вони заплатять лише 830 доларів за річну поїздку, заощадивши понад 600 доларів порівняно з газом. У штаті з дешевою електроенергією, як Флорида, де електроенергія коштує близько 0.1190/кВт-год, річні витрати на зарядку електромобіля знижуються до 435, що заощаджує водієві 1000 гривень на паливі за рік.

Але заряджати електромобіль від сонця ще вигідніше. Давайте порахуємо причини:

  • Вирівняна вартість сонячної енергії зазвичай дешевша, ніж електроенергії з мережі.
  • Вартість електроенергії з мережі з часом зростає, в той час як сонячні панелі продовжують виробляти електроенергію без додаткових витрат.
  • Сонячні панелі набагато менше забруднюють навколишнє середовище, ніж бензин або електроенергія з мережі:
  • 420 галонів бензину призводить до 8 135 фунтів викидів CO2
  • 3,645 кВт/год каліфорнійської електромережі призводить до 1,837 фунтів CO2 (0.5 фунтів/кВт-год 35 фунтів CO2 від виробництва літієвих батарей для електромобілів)
  • 3,645 кВт/год домашньої сонячної енергії призводить до викидів 321 фунта CO2 (0.088 фунтів/кВт-год 35 фунтів CO2 від батареї електромобіля)

Перехід на електромобіль вже означає, що ви скорочуєте викиди, усуваючи потребу в бензині та нафті, але електроенергія з електромережі все ще надходить переважно з природного газу та вугілля. Лише жменьки сонячних панелей на вашому даху достатньо, щоб забезпечити енергією для зарядки вашого першого електромобіля, другого, третього і т.д.

Знову ж таки, ці панелі прослужать щонайменше 25 років. Недарма його називають відновлюваною енергією. Хто знає. можливо, вони навіть допоможуть зарядити ваш перший літаючий автомобіль?

Ось інфографіка, яка показує, чому електромобілі та сонячні панелі ідеально підходять один одному:

пора, ціни, сонячної, енергії, сонячний, інвертор

Скільки сонячних панелей потрібно для зарядки електромобіля?

Вартість зарядки електромобіля з сонячною батареєю та без неї

Коли ви є власником електромобіля, кожна розетка. це потенційний спосіб отримати ще кілька миль у батареї вашого автомобіля. Реально, однак, ви захочете знайти зарядний пристрій для електромобілів рівня 2 для домашнього використання або еквівалент суперчарджера Tesla, якщо ви в дорозі.

В основному є три способи отримати енергію, яка буде підтримувати ваш автомобіль на дорозі: електромережа, громадські зарядні станції або власні сонячні панелі.

Ось скільки коштує кожна з них:

Тип зарядки Вартість Примітки
Енергія від мережі вдома 0.10 до 0.40 за кВт-год Залежить від місця та часу; найдешевша вночі; вартість зростає з часом
Громадські зарядні станції 0.31 до 0.69 за кВт-год Залежить від місця розташування та власника зарядної станції; додаткова плата за простій; деякі вимагають щомісячної підписки; вартість зростає з часом
Сонячна енергія вдома Близько 0.06/кВт-год Вирівнюється протягом терміну служби сонячних панелей; додаткова сонячна енергія може бути використана для компенсації рахунків за електроенергію

Заряджання від електромережі вдома

пора, ціни, сонячної, енергії, сонячний, інвертор

Ви можете заряджати електромобіль вдома без сонячної енергії, але це коштуватиме вам. Джерело зображення: Electrek

Поточна вартість палива з мережі дорівнює тій, яку ви платите за кіловат-годину (кВт-год) на даний момент. У Сполучених Штатах це може бути від 0.10 і 0.40 залежно від місця проживання, але в середньому близько 0.15/кВт-год. На кожну кВт-год у вашому акумуляторі ви отримаєте приблизно 3-4 милі запасу ходу, тобто приблизно 12 кВт-год вистачить на 40-мильну поїздку в обидва кінці щодня, за середньою вартістю 1 долар США.80.

Так це виглядає зараз, але електроенергія дорожчає, як і все інше, тож наступного року ви можете платити за неї на 2-3% більше, а за весь час експлуатації вашого автомобіля ціна може зрости набагато більше. Протягом наступних 25 років ваша середня вартість кВт/год електроенергії з мережі становитиме близько 19 центів, якщо ціни на електроенергію зростуть на 2.8% на рік, і ви живете в штаті, де електроенергія наразі коштує 0.15/кВт-год.

При історичних темпах зростання вартості енергії, каліфорнійці почнуть платити 830 доларів на рік за зарядку електромобіля, а через 20 років платитимуть близько 1300 доларів на рік, використовуючи енергію з мережі.

Дещо ускладнює ситуацію концепція тарифікації за часом використання (Time-of-Use billing, TOU), яка означає, що електроенергія коштує по-різному в різний час доби. Як власник електромобіля, ви, швидше за все, маєте можливість обрати тарифний план TOU і заряджати свій автомобіль виключно вночі, коли електроенергія найдешевша. Ставки оплати за користування електроенергією в різних штатах дуже різняться, а деякі нічні позапікові тарифи можуть становити до 0.07 грн/кВт-год, тоді як інші, такі як SDGE у Каліфорнії, мають ціну 0.31/кВт-год.

Громадські зарядні станції

пора, ціни, сонячної, енергії, сонячний, інвертор

Вам це не знадобиться часто, але громадські зарядні станції для електромобілів іноді бувають необхідними. Джерело зображення: Electrive

Коли ви перебуваєте в дорозі і вам потрібно поповнити “бак”, ви будете шукати громадську зарядну станцію, щоб зробити це. Певною мірою цього не уникнути, якщо у вас є електромобіль, але ви заощадите багато грошей, якщо зможете обмежити, як часто ви це робите.

Звичайно, по всій країні є безкоштовні зарядні станції для електромобілів, але здебільшого ви, ймовірно, будете платити за необхідну вам електроенергію, і платити чимало, причому.

для зарядки залежать від місця розташування. Наприклад, зарядні станції Tesla наразі коштують близько 0.25 грн/кВт-год для власників Tesla, з вищою ціною в Каліфорнії та інших штатах з високими цінами на електроенергію. Такі сервіси, як Electrify America та Blink, є ще більш дорогими, з мінімальною вартістю заряду 0.31 грн/кВт-год і максимум 69 грн/кВт-год за швидку зарядку, іноді залежить від того, чи сплачуєте ви спочатку щомісячний членський внесок.

На 0.31 грн/кВт-год з 4 щомісячними членськими внесками, зарядка з Electrify America обійдеться власнику нашого горезвісного Hyundai Kona в 1 134 долари за 3 645 кВт-год зарядки. більш ніж удвічі більше, ніж середня вартість зарядки від електромережі вдома, але все одно дешевше, ніж за допомогою газу!

Зарядка від домашньої сонячної батареї

пора, ціни, сонячної, енергії, сонячний, інвертор

Реально, у вас не буде вітряків на задньому дворі, але ви можете мріяти!

Якщо ви платите за систему сонячних панелей у себе вдома, вам доведеться або викласти трохи готівки, або взяти сонячний кредит і платити з часом. Це не маленькі витрати, але ви можете порівняти їх з витратами на оплату електроенергії протягом наступних 25 років.

Для цього ви розраховуєте вирівняну вартість енергії, або LCOE, яка є просто загальною вартістю установки, розподіленою на всю електроенергію, яку ваші сонячні панелі будуть генерувати протягом свого життя, і скоригованою на інфляцію.

Хороша новина тут. це LCOE домашньої сонячної енергії в США.S. наразі становить близько 0.06 євро/кВт-год для систем з поточною середньою вартістю сонячної установки 3.00 за ват (станом на лютий 2023 року) до федерального податкового кредиту на сонячну енергію. У штатах з великою кількістю сонця, таких як Каліфорнія, або штатах з додатковими стимулами, таких як Массачусетс, сонячна LCOE набагато нижча.

По суті, гарантуючи своє джерело палива (сонячну енергію) на наступні 25 років, ви заощадите купу грошей на зарядці електромобіля.

Чи потрібні домашні сонячні батареї для зберігання енергії для зарядки електромобіля?

Багато людей хвилюються, що їм знадобиться батарея, така як Tesla Powerwall, щоб зберігати сонячну енергію, яку вони згодом будуть використовувати для зарядки свого електромобіля. Ми тут, щоб сказати вам, що це не обов’язково, і це може бути навіть не дуже практично.

Візьміть Tesla Model 3: залежно від того, яку версію ви оберете, вона матиме батарею від 54 до 82 кВт-год. Вам знадобиться від 4 до 6 Powerwalls, щоб накопичити достатню кількість енергії для зарядки акумулятора автомобіля від накопиченої сонячної енергії. Ці Powerwalls обійдуться вам щонайменше в 30 000, на додачу до вартості сонячних панелей та автомобіля.

На щастя, скидати 30 стійок на гладкі домашні батареї не потрібно. По-перше, вам не часто потрібно буде заряджати повний акумулятор автомобіля за один раз. По-друге, ви, швидше за все, отримаєте вигоду від чистого обліку, тобто ви заробляєте кредит за додаткову сонячну енергію, яку ви відправляєте в мережу вдень, і з якої ви заряджаєте свій автомобіль вночі. З мережевим обліком мережа діє як ваша “батарея”.”

Як додатковий бонус, чистий облік та виставлення рахунків TOU можуть об’єднатися, щоб зробити сонячну зарядку автомобіля дуже вигідною пропозицією. Коли ваші сонячні панелі виробляють електроенергію вдень, ви заробляєте чисті кредити за вищими денними цінами, а потім можете заряджати автомобіль за низькими нічними цінами. Це найкраще з обох світів!

Коли сонячна зарядка. не найкраща ідея

Наведені вище цифри. це середні показники, які показують загальні переваги сонячної енергії та електромобілів разом. Завжди будуть конкретні випадки, коли зарядка електромобіля від сонячної енергії не є найкращим вибором.

Зокрема, якщо у вашому штаті не передбачено чистий облік, ваша компанія має дуже низьку нічну енергію за планом TOU або ваш дах не підходить для сонячних панелей, оскільки він занадто затінений, можливо, вам буде краще заряджати електромобіль від мережі.

Як щодо автомобілів з вбудованими сонячними панелями?

Ми хотіли б потішити вас гарною новиною, але автомобілі з вбудованими в кузов сонячними батареями. це не вирішення всіх світових проблем. У найсонячніші дні, коли автомобіль припаркований на ідеальному, безтіньовому місці на цілий день, сонячні батареї виробляють достатньо електроенергії, щоб забезпечити автомобілю додаткові 10-20 миль запасу ходу.

Як заряджати електромобіль за допомогою сонячної енергії

Тепер, коли ви знаєте, чому варто заряджати електромобіль за допомогою сонячних панелей, ось трохи більше про те, як це зробити, щоб переконатися, що ви додасте потрібну кількість панелей і отримаєте хорошу цінність в довгостроковій перспективі.

Ось кроки по використанню сонячних панелей для зарядки електромобіля:

  • Крок 1: Визначте, скільки кВт-год вам потрібно для вашого автомобіля для вашого стилю водіння
  • Крок 2: З’ясуйте, скільки сонячних панелей вам потрібно для виробництва цих кВт-год
  • Крок 3: Придбайте сонячне обладнання, яке може виробляти таку кількість електроенергії
  • Крок 4: Придбайте автомобільний зарядний пристрій рівня 2
  • Крок 5: Насолоджуйтесь!

Визначте, скільки кВт-год вам потрібно щодня

Насамперед потрібно з’ясувати, скільки кВт-год потрібно для їзди на вашому автомобілі. Якщо ви відстежуєте пробіг за рік, цей крок може бути досить простим. Якщо ні, ви можете оцінити, використовуючи середню кількість миль на день.

Як ми вже говорили вище, середньостатистичний американець проїжджає близько 40 миль на день. Візьмемо це за основу. Ось найефективніші електромобілі на 2023 рік, за винятком гібридних автомобілів з можливістю підзарядки:

Найпопулярніша модель U.S. електромобілі у 2023 році за ефективністю

Марка та модель кВт-год на 40 миль. денний діапазон
Lucid Air Pure AWD 9.6
Hyundai Ioniq 6 SE RWD 9.64
Tesla Model 3 RWD 10
Hyundai Kona Electric 10.8
Chevrolet Bolt EV 11.2
Kia EV6 Standard Range RWD 11.2
Tesla Model S 11.2
Tesla Model Y AWD 11.2
Toyota bZ4X 11.2
Chevrolet Bolt EUV 11.6
Kia Niro Electric 11.6
Hyundai Ioniq 5 RWD 12
Nissan LEAF 12
MINI Cooper SE Хардтоп 2-х дверний 12.4
Polestar 2 з одним двигуном 12.4
Subaru Solterra AWD 12.4
Volkswagen ID.4 12.4
Ford Mustang Mach-E RWD 13.2
Audi e-tron GT 16.4
Ford F-150 Lightning 4WD 19.2

Відсортовано від найбільш ефективних до найменш ефективних; дані від FuelEconomy.gov; там, де існує кілька рівнів комплектації, було обрано найефективніший, щоб обмежити кожну модель автомобіля одним записом.

Скільки сонячних панелей потрібно для зарядки електромобіля

Виходячи з таблиці вище, для зарядки найефективніших електромобілів вам знадобиться від 10 до 12 кВт-год електроенергії на день, але навіть електромобілі преміум-класу, такі як Ford F-150 Lightning, потребують менше 20 кВт-год на день для пробігу в 40 миль. Тепер прийшов час з’ясувати, скільки сонячних панелей вам знадобиться для виробництва такої кількості електроенергії.

Середня сучасна сонячна панель може видавати близько 400 Вт при повному сонці і має від 3 до 7 пікових сонячних годин на день, залежно від місця вашого проживання. Це означає, що наша сонячна панель виробляє від 1.від 2 до 3.0 кВт-год електроенергії щодня (400 x 3 на низькому рівні або 400 x 7).5 на вищому рівні).

Припустимо, ви отримуєте 2 кВт-год на день, на одну панель. Вам знадобиться лише п’ять панелей, щоб виробити достатньо енергії для зарядки акумулятора Tesla Model 3 і забезпечити 40 миль запасу ходу. Це не так вже й багато! Звичайно, кількість панелей збільшується, якщо вам потрібно більше 40 миль.

Використовуючи ту ж саму математику, ви можете визначити, що кожному електромобілю з нашого списку вище потрібно лише від 5 до 7 сонячних панелей для щоденної зарядки. За великим рахунком, вам знадобиться 10 панелей, щоб виробити достатньо енергії, щоб проїхати 40 миль на Ford F-150 LIghtning. Зрозуміло, що це вантажівка, яка не п’є сонячний сік.

Скільки сонячних панелей потрібно для зарядки електромобіля?

Купуйте обладнання, необхідне для заряджання електромобіля від сонця

Звичайно, ви не можете просто прикріпити п’ять сонячних панелей на дах і підключити їх до свого автомобіля. Вам потрібна система сонячних панелей і все необхідне обладнання.

Типова установка для зарядки сонячного електромобіля включає в себе наступне:

  • Сонячні панелі на вашому даху, встановлені на металевих стійках і прикріплені до покрівельного настилу
  • Або стрінговий інвертор, який об’єднує вихід постійного струму сонячних панелей в змінний, або мікроінвертори, які перетворюють вихід кожної панелі в змінний струм і надсилають його в комбіновану коробку, яка підключається до вашої основної панелі змінного струму
  • Зарядний пристрій для електромобілів 2-го рівня (або об’єднайте 2 в 1 із сонячним інвертором, що заряджає електромобілі, наприклад, SolarEdge SE7600H)

Що робити, якщо у вас вже є сонячна батарея. Якщо ви є власником сонячної електростанції і думаєте про те, щоб додати електромобіль, ви можете просто придбати зарядний пристрій для електромобілів рівня 2, якщо у вас є місце для нового 50-амперного вимикача на вашій головній панелі. Якщо ви хочете розширити свою сонячну батарею, щоб задовольнити потреби зарядки електромобіля, ви можете скористатися наведеною вище інструкцією, щоб дізнатися, скільки панелей вам знадобиться для вашого передбачуваного використання. Ви також можете скористатися нашим безкоштовним і простим у використанні калькулятором сонячних панелей.

Насолоджуйтесь

Вітаємо!! Тепер у вас є електромобіль на сонячних батареях. Чесно кажучи, якщо ви не заряджаєтесь вдень, коли сходить сонце, електрони, що зберігаються в акумуляторах вашого автомобіля, не будуть такими ж, як ті, що вивільняються з кремнію у ваших панелях.

Натомість ви будете виробляти достатньо сонячної електроенергії, щоб компенсувати потреби вашого автомобіля протягом року, зменшуючи свій вуглецевий слід та заощаджуючи гроші. все одночасно. І ці ж п’ять панелей можуть виробляти електроенергію протягом десятиліть. 25 років палива на невеликій ділянці вашого даху.

Підсумок:

Перехід від викопного палива до сонячної електроенергії корисний для вашої книги, а також є чудовим способом зменшити вуглецевий слід. Вища початкова вартість електромобіля може бути швидко компенсована економією витрат на паливо, яку ви побачите, і багато електромобілів все ще мають право на державні та федеральні стимули для електромобілів, щоб зменшити початкові витрати на 7,500 або більше.

Кількість енергії, яка вам знадобиться, залежить від ємності акумулятора вашого автомобіля та середнього кілометражу, який ви проїжджаєте за день, але незалежно від того, скільки електроенергії вам потрібно, ви, ймовірно, заощадите багато грошей, якщо заряджатимете автомобіль за допомогою домашніх сонячних панелей.

Ben Zientara

Аналітик та дослідник сонячної політики

Бен. письменник, дослідник та експерт з аналізу даних, який працював для клієнтів у секторах сталого розвитку, державного управління та чистої енергетики.

Fronius Primo 5.Мережевий інвертор потужністю 0 кВт

SolarEdge 6.Сонячний інвертор для зарядки електромобілів потужністю 0 кВт

SolarEdge 6.Зарядний пристрій для електромобіля потужністю 0 кВт та сонячний інвертор

Однофазний сонячний інвертор для зарядки електромобілів SolarEdge дозволяє домовласникам заряджати свої електромобілі безпосередньо від енергії сонця, максимізуючи використання сонячної енергії та додатково зменшуючи рахунки за електроенергію. Вони також отримають вигоду від можливості заряджати електромобілі до 2.У 5 разів швидше, ніж стандартний зарядний пристрій для електромобілів, завдяки інноваційному режиму сонячного форсування, який використовує мережеву та фотоелектричну зарядку одночасно. Встановивши зарядний інвертор для електромобілів, ви отримаєте вигоду від зменшення клопоту, пов’язаного зі встановленням окремо зарядного пристрою для електромобілів та фотоелектричного інвертора, а також від інтеграції з платформою моніторингу SolarEdge.

Незалежно від того, чи є ваш клієнт власником електромобіля зараз, чи тільки хоче бути готовим до переходу на електромобілі, будьте готові вести свій бізнес у майбутнє за допомогою SolarEdge.

Повна видимість і контроль Однофазний сонячний інвертор для зарядки електромобілів SolarEdge EV підтримує повне підключення до мережі та легко інтегрується з платформою моніторингу SolarEdge. Домовласники можуть відстежувати стан зарядки, контролювати зарядку автомобіля та встановлювати графік зарядки. Функції моніторингу включають:

  • Розумне планування для використання з тарифами Time of Use (TOU). заряджайте від мережі в непікові години
  • Відстежуйте споживання сонячної енергії, електромобілів та мережі для наочності та контролю енергоспоживання домогосподарства
  • Дистанційне керування через мобільний додаток. вмикайте та вимикайте зарядку
  • Переглядайте тривалість заряджання, енергію заряду та стан сонячного заряду
  • Просте введення в експлуатацію інвертора безпосередньо через смартфон за допомогою мобільного додатку SetApp

Ключові переваги: Поєднує сонячну та мережеву енергію для зарядки електромобіля до 2.У 5 разів швидший за типовий зарядний пристрій режиму 2 Максимізує власне споживання та оптимізує використання відновлюваної енергії Розроблений спеціально для роботи з оптимізаторами потужності SolarEdge Рекордна ефективність 99% та висока надійність завдяки технології HD-Wave Малий, легкий, так само простий в установці та введенні в експлуатацію, як і стандартний інвертор SolarEdge Вбудований моніторинг на рівні модуля (підключення для моніторингу також необхідне для першої зарядки електромобіля) Вдосконалені функції безпеки, включаючи інтегрований захист від дугового короткого замикання Гнучкість у виборі типів та довжини зарядного кабелю (кабель та тримач замовляються окремо) Вбудований УЗО постійного струму на 6мА, що відповідає стандарту IEC 62752: 2016, що зменшує витрати на робочу силу та встановлення

Конфігурація зарядного пристрою для електромобілів Для конфігурації зарядного пристрою через додаток для моніторингу потрібне підключення до мережі Ethernet, Wi-Fi або стільникового зв’язку.

Відгуки

Лише авторизовані клієнти, які придбали цей товар, можуть залишати відгуки.

Sungrow представляє нові рішення для житлових будинків із зарядним пристроєм для електромобілів, щоб забезпечити більш потужні та гнучкі системи відновлюваної енергії

Максимізація споживання енергії, виробленої власними силами, ніколи не була такою актуальною. Через високі ціни на електроенергію як приватні особи, так і підприємства шукають найсучасніші технологічні рішення для оптимізації використання потужності фотоелектричних панелей на даху та отримання більшої енергетичної незалежності. І деякі нові продукти від Sungrow розроблені саме для цього, розширюючи межі інновацій та якості.

пора, ціни, сонячної, енергії, сонячний, інвертор

Зарядка електромобілів за допомогою зарядних пристроїв solarstorageEV не тільки краще з екологічних міркувань, але і з точки зору економії.

Поділіться

Оскільки зростання цін на газ продовжує підвищувати вартість електроенергії по всій Європі, економічне навантаження на підприємства та домогосподарства зростає. Ті, хто встановив сонячні панелі на дахах своїх будинків, мають кращі можливості впоратися з такими стрибками цін і шукають способи максимізувати всі переваги своїх систем.

Для сонячних будинків, які прагнуть підвищити свою енергетичну незалежність, шлях до цього. повністю електричний. В ідеалі, домогосподарства повинні оптимізувати використання кожного зеленого електрона, який виробляють їхні фотоелектричні системи на даху, і спрямовувати їх у батареї для більшого власного споживання та настінні зарядні пристрої для живлення транспортних потреб.

Далекоглядна команда RD китайського виробника Sungrow вже придумала рішення, яке задовольнить всі ці потреби в одному продукті. 3-фазна інтелектуальна система “все-в-одному” з гібридним інвертором та акумуляторною батареєю, зарядним пристроєм для електромобілів та повністю інтегрованим моніторингом iSolarCloud дозволяє власникам будинків повністю контролювати виробництво та споживання енергії.

Трифазний гібридний інвертор та акумулятор, що входять до комплекту, вже давно представлені на ринку, але в поєднанні із зарядним пристроєм AC011E-01 EV Charger, зарядним пристроєм змінного струму потужністю 11 кВт із захистом IP 65, їх переваги багаторазово зростають. Зарядка електромобіля від зарядного пристрою solarstorageEV на відміну від зарядки від мережі є не тільки кращою з екологічних міркувань, але і з точки зору економії.

Все рішення можна контролювати та керувати за допомогою безкоштовної платформи моніторингу Sungrow: iSolarCloud, яка отримує свіжі дані від інвертора кожні 10 секунд, тому власник будинку може перевіряти потік енергії та власне споживання майже в режимі реального часу.

від наших партнерів

Вибір правильного рішення для зарядки електромобілів для вашого будинку. непросте завдання, і одним з критеріїв ефективності, на який слід звертати увагу, є гнучкість. Зарядний пристрій для електромобілів AC011E-01 від Sungrow пропонує чотири різні режими зарядки для задоволення будь-яких потреб.

Інтеграція в iSolarCloud дозволяє точно контролювати виробництво фотоелектричної енергії, зберігати надлишки в домашньому акумуляторі та координувати оптимальний заряд електромобіля, використовуючи тільки місцеву відновлювану енергію або мікс з усіх джерел для швидкої зарядки.

Крім того, можна встановити певну кількість кВт-год і бажаний час заряду. Зарядний пристрій для електромобілів створить оптимальну суміш для заряджання, забезпечуючи використання якомога більшої кількості самогенерованої відновлюваної енергії.

Зарядний пристрій для електромобілів Sungrow

Sungrow Power Supply Co., Станом на грудень 2021 року компанія встановила понад 224 ГВт фотоелектричних інверторів по всьому світу. Заснована в 1997 році професором університету Цао Ренсянем, компанія є лідером у галузі досліджень та розробок інверторів з найбільшою командою дослідників у галузі та широким асортиментом продукції. Пропонуючи фотоелектричні інвертори та системи зберігання енергії для комунальних, комерційних, промислових та житлових об’єктів, а також всесвітньо визнані рішення для плавучих фотоелектричних станцій, електромобілів та зарядних пристроїв для електромобілів, компанія Sungrow постачає обладнання у понад 150 країнах світу.

Виробництво зарядних пристроїв для електромобілів ґрунтується на 25-річному досвіді роботи в галузі силової електроніки, а також на досвіді проектування та управління довговічними та надійними продуктами. Інтегроване рішення для зарядки від Sungrow відрізняється високим рівнем захисту, високою ефективністю, низьким рівнем шуму та скороченням експлуатаційних витрат, а також багатьма іншими зручними для користувача інноваційними технологіями.

Цей контент захищений авторським правом і не може бути використаний повторно. Якщо ви бажаєте співпрацювати з нами і хочете повторно використати частину нашого контенту, будь ласка, зв’яжіться з нами за адресою: editors@pv-magazine.com.

Статті за підтримки Sungrow

Ця стаття підготовлена за підтримки sungrow, у партнерстві з pv magazine.

Залишити відповідь