Контролер заряду сонячної батареї AIMS Power 30 AMP MPPT 12 або 24 В постійного струму. Контролер заряду сонячної батареї Aims

Контролер заряду сонячних батарей AIMS Power 30 AMP MPPT. 12 або 24 В постійного струму

Цей контролер заряду сонячних батарей від AIMS Power оснащений інтелектуальним алгоритмом відстеження з використанням технології заряду MPPT і має менші втрати потужності, працюючи на рівні 97.Ефективність 5-99%, максимальний збір енергії. Алгоритм відстеження автоматичний і змінюється в залежності від погодних умов.

Цей контролер заряду також має захист від температурної компенсації за допомогою датчика температури батареї, що входить до комплекту. Заряджає 12 24-вольтових сонячних систем за допомогою багатоступеневої технології заряду і регулює відповідно до типу батареї. Контролер заряду AIMS має світлодіодні індикатори для відображення стану заряду та несправностей. РК-дисплей відображає ключову інформацію, таку як напруга батареї, напруга сонячної панелі, струм заряду сонячної панелі та режим заряду. Користувачі можуть переглядати та встановлювати параметри за замовчуванням відповідно до дизайну системи. Гарантія 2 роки.

  • Технологія MPPT: Відстеження точки максимальної потужності забезпечує максимальну доступну потужність від фотоелектричного масиву до акумуляторної батареї, використовуючи пікову потужність I-V кривої
  • Якісне охолодження радіатора. немає необхідності в вентиляторах і немає теплового зниження
  • Перемикач типу батареї та задана користувачем напруга заряду
  • 4-х ступенева зарядка
  • Фотоелектричний вхід, вихід акумулятора та порти керування навантаженням
  • Можливість штабелювання
  • Надійна електроніка, продумані компоненти, що виробляють менше тепла
  • Висока ефективність до 99%
  • Низьке самоспоживання
  • Міцний корпус з тепловим дизайном
  • Захист від перегріву
  • Захист від перевантаження, короткого замикання, високої та низької напруги
  • Відповідність стандартам CE, ETL до UL1741 та RoHS
  • Морське покриття
  • Монтажні отвори

ЕЛЕКТРИЧНИЙРобоча напруга фотоелектричної системи:

Максимальний струм акумулятора: 30 ампер

Порт навантаження постійного струму: 30 амперМаксимальна напруга холостого ходу фотоелемента: 100 В постійного струмуСамостійне енергоспоживання: Ефективність: 97%Захист: перевантаження, коротке замикання, висока напруга, висока температура, низька напруга і автоматична корекціяОптимальний дизайн корпусу з охолодженням. створений для екстремальних умов

ЗАРЯДЖЕННЯТипи акумуляторів: гелеві, герметичні, AGM, заливні, літієві, визначені користувачем (регульована напруга)4 Етапи заряду: об’ємний, абсорбційний, плаваючий та вирівнюючийНапруга об’ємного заряду: герметичні 14.4В, AGM/Gel 14.2В, залиті 14.6В, користувацька 10-15ВНапруга плаваючого заряду: герметичні/AGM/гелеві 13.7В, залито 13.6В, визначений користувачем 10-15ВВизначення напруги заряду: герметичний 14.6В, AGM/Gel 14.8В, залитий 14.8 В, задається користувачем 10-15 ВПовторне підключення низької напруги: 12.5ВНапруга відключення низької напруги: 10.5V (10.5-12.5В регульоване)

МЕХАНІЧНІ характеристикиКорпус: захист IP43, металОхолодження: радіаторВологість: 100% без конденсаціїТемпературна компенсація:.5mV⁰C / 2V з BTSTтемпературним діапазоном:.25⁰C до 60⁰C або.13⁰F до 140⁰FФормальне покриття для морського середовищаДротяні вибивки: 1.25 “Вага пристрою: 5 фунтівВага в коробці: 6 фунтівРозміри: 8.25 “Д х 7” Ш х 2.75 “HГарантія: 2 рокиСертифікації: ETL до UL1741, CE, RoHS, CETL

Зберігання сонячної енергії на балконі за допомогою літієвих батарей для електровелосипедів

Вчені з Німеччини оцінили продуктивність балконних сонячних модулів, підключених до акумулятора електровелосипеда, і виявили, що така комбінація забезпечує стабільну та безперервну роботу протягом трьох днів. Вони протестували дві системні архітектури, засновані на пасивній та активній гібридизації, і заявили, що обидві конструкції систем забезпечують задовільні результати.

контролер, заряд, сонячної, батареї

Інтеграція комерційної літій-іонної батареї для електровелосипедів (b) в комерційну мікро-фотоелектричну систему (a), яка оснащена інвертором з відстеженням точки максимальної потужності (MPPT)

Image: Offenburg University of Applied Sciences, Solar Energy, Creative Commons License CC BY 4.0

Поділіться

Вчені з Оффенбурзького університету прикладних наук у Німеччині намагалися інтегрувати наявну на ринку літій-іонну батарею для електровелосипедів з балконною фотоелектричною системою з метою оцінки потенційної економії та підвищення рівня власного споживання.

Їх підхід полягав у з’єднанні батареї з системою з мінімальною кількістю додаткових компонентів і без будь-яких модифікацій, що, за їх словами, дозволило знизити вартість системи. Вони також уточнили, що в запропонованій конфігурації системи мікроінвертор не “знає”, що він підключений до батареї, що підштовхнуло дослідників до вивчення використання пасивних або активних заходів, щоб уникнути відстеження точки максимальної потужності (MPP) батареї.

З цієї причини дослідницька група запропонувала дві різні системні архітектури, які вона назвала пасивною гібридизацією або прямим з’єднанням та активною гібридизацією або активним з’єднанням.

У першому випадку батарея підключається до панелі без будь-якого мікроінвертора або контролера заряду між ними. “Вона заснована на узгодженні відповідних характеристик струму і напруги фотоелектричних модулів і акумулятора”. кажуть вчені, зазначаючи, що система є саморегульованою і не потребує системи управління акумулятором. “Під час заряджання акумулятора напруга системи збільшується і приводить фотоелектричні перетворювачі до нульового струму, коли акумулятор повністю заряджений”. Під час розряду діод захищає фотоелектричні модулі від занадто низького рівня напруги.”

Активна архітектура передбачає підключення мікроінвертора і контролера між батареєю і фотоелектричними системами, що дозволяє активно контролювати напругу і струм, регулюючи при цьому взаємодію між компонентами. “Тут одна сторона контролера розміщена в паралельному з’єднанні між фотоелектричними модулями та інвертором”. зазначають вчені. “Батарея підключена з іншого боку контролера.”

Пасивна конструкція дешевша за активну, але також менш ефективна, ніж установки з відстеженням MPP, зазначає група.

Популярний контент

Вчені використовували реальні погодні дані та синтетичні профілі навантаження з високою роздільною здатністю для проведення серії симуляцій за допомогою Simulink (MATLAB), щоб оцінити продуктивність двох систем протягом одного року. Вони припустили, що система складається з трьох послідовно з’єднаних фотоелектричних модулів потужністю 100 Вт кожен, велосипедної літій-іонної батареї 36 В з номінальною енергією 555 Вт-год і номінальною ємністю 15.5 А-год, а також мікроінвертора потужністю 250 Вт з MPP-трекером.

Вони порівняли продуктивність двох архітектур з продуктивністю балконної фотоелектричної системи з тими ж характеристиками, але без накопичувача. “Три системи були протестовані в різні дні з різними метеорологічними умовами”. пояснили вони. “Для вимірювань як змінного, так і постійного струму дані записувалися з кроком в одну секунду. Метеорологічні дані записувалися з кроком у десять хвилин.”

друковане видання журналу pv

В останньому випуску pv magazine ми звертаємо увагу на європейську сонячну енергетику з всебічним оглядом стану фотоелектричної промисловості на ключових ринках регіону та розглядаємо законодавство, яке має на меті стимулювати бум сонячних електростанцій на дахах будинків. Ми також розглянули складність створення індустрії переробки сонячних панелей в Австралії, де галузева конкуренція не сприяє цьому.

В результаті аналізу німецька команда дійшла висновку, що як активні, так і пасивні системи є технічно життєздатними, оскільки вони здатні забезпечити безперервну і стабільну роботу протягом трьох днів. “Пасивна гібридна система є концептуально простою і дозволяє безперервну роботу інвертора, що є вигідним для забезпечення базового навантаження домогосподарств”. йдеться у звіті. “Активна система демонструє переривчасту роботу інвертора, але має вищу ефективність системи.”

Вчені зазначають, що фінансова життєздатність обох проектів потребує подальшого вивчення, оскільки вартість батареї все ще може становити перешкоду, яку можна усунути, збільшивши розмір балконної фотоелектричної системи. “Для широкого застосування, налаштування системи повинно бути адаптоване для більшої гнучкості, що, ймовірно, повинно включати зв’язок з батареєю”. підсумували вони.

Цей контент захищений авторським правом і не може бути використаний повторно. Якщо ви хочете співпрацювати з нами і хочете використовувати частину нашого контенту, будь ласка, зв’яжіться з нами за адресою: editors@pv-magazine.com.

Еміліано Белліні

контролер, заряд, сонячної, батареї

Еміліано приєднався до pv magazine в березні 2017 року. Він пише про сонячну та відновлювану енергетику з 2009 року.

Зберігання сонячної енергії на балконі за допомогою літієвих батарей для електровелосипедів

Вчені з Німеччини оцінили продуктивність балконних сонячних модулів, підключених до батареї електровелосипеда, і виявили, що ця комбінація забезпечує стабільну і безперервну роботу протягом трьох днів. Вони протестували дві системні архітектури, засновані на пасивній і активній гібридизації, і заявили, що обидві конструкції систем дають задовільні результати.

контролер, заряд, сонячної, батареї

Інтеграція комерційного літій-іонного акумулятора для електровелосипедів (б) в комерційну мікро-фотоелектричну систему (а), яка оснащена інвертором з відстеженням точки максимальної потужності (MPPT)

Image: Offenburg University of Applied Sciences, Solar Energy, Creative Commons License CC BY 4.0

Поділіться

Вчені з Оффенбурзького університету прикладних наук в Німеччині намагалися інтегрувати комерційну літій-іонну батарею для електровелосипедів з балконною фотоелектричною системою з метою оцінки потенційної економії і поліпшення показників власного споживання.

Їх підхід полягав у з’єднанні батареї з системою з мінімальною кількістю додаткових компонентів і без будь-яких модифікацій, що, за їх словами, дозволило знизити вартість системи. Вони також уточнили, що в запропонованій конфігурації системи мікроінвертор не “знає”, що він підключений до батареї, що підштовхнуло дослідників до вивчення використання пасивних або активних заходів, щоб уникнути відстеження точки максимальної потужності (MPP) батареї.

З цієї причини дослідницька група запропонувала дві різні системні архітектури, які вона назвала пасивною гібридизацією або прямим з’єднанням та активною гібридизацією або активним з’єднанням.

У першому випадку батарея підключається до панелі без будь-якого мікроінвертора або контролера заряду між ними. “Вона заснована на узгодженні відповідних характеристик струму та напруги фотоелектричних перетворювачів та акумуляторів”. кажуть вчені, зазначаючи, що система є саморегульованою і не потребує жодної системи управління батареями. “Під час заряджання акумулятора напруга в системі зростає і виводить фотоелектричні модулі на нульовий струм, коли акумулятор повністю заряджений. Під час розряду діод захищає фотоелектричні модулі від занадто низького рівня напруги.”

Активна архітектура передбачає підключення мікроінвертора і контролера між батареєю і фотоелектричними системами, що дозволяє активно управляти напругою і струмом, регулюючи взаємодію між компонентами. “Тут одна сторона контролера розміщена в паралельному з’єднанні між фотоелектричними модулями та інвертором”. кажуть вчені. “Акумулятор підключений з іншого боку контролера.”

Пасивна конструкція дешевша за активну, але також менш ефективна, ніж установки, що відстежують MPP, зазначили в групі.

Популярний контент

Вчені використовували реальні погодні дані та синтетичні профілі навантаження з високою роздільною здатністю для проведення серії симуляцій за допомогою Simulink (MATLAB), щоб оцінити продуктивність двох систем протягом одного року. Вони припустили, що система складається з трьох послідовно з’єднаних фотомодулів потужністю 100 Вт кожен, літій-іонного акумулятора 36 В з номінальною енергією 555 Вт-год і номінальною ємністю 15.5 Ач, та мікроінвертором потужністю 250 Вт з MPP-трекером.

Вони порівняли продуктивність двох архітектур з продуктивністю балконної фотоелектричної системи з тими ж характеристиками, але без накопичувача. “Три системи були протестовані в різні дні з різними метеорологічними умовами”. також пояснили вони. “Для вимірювань як змінного, так і постійного струму дані записувалися з кроком в одну секунду. Дані про погоду записувалися з десятихвилинним інтервалом.”

друковане видання pv magazine

В останньому випуску журналу pv magazine ми звертаємо увагу на європейську сонячну енергетику з всебічним оглядом стану фотоелектричної промисловості на ключових ринках регіону та розглядаємо законодавство, яке має на меті стимулювати бум сонячних електростанцій на дахах будинків. Ми також проаналізували складність створення галузі переробки сонячних панелей в Австралії, де галузева конкуренція не сприяє вирішенню цієї проблеми.

В результаті аналізу німецька команда дійшла висновку, що як активна, так і пасивна системи є технічно життєздатними, оскільки вони здатні забезпечити безперервну і стабільну роботу протягом трьох днів. “Пасивна гібридна система є концептуально простою і дозволяє безперервну роботу інвертора, що є вигідним для забезпечення базового навантаження домогосподарств”. йдеться у звіті. “Активна система демонструє переривчасту роботу інвертора, але має вищу ефективність системи.”

Вчені зазначили, що фінансова життєздатність обох проектів потребує подальшого дослідження, оскільки вартість батареї все ще може становити перешкоду, яку можна усунути, збільшивши розмір балконної фотоелектричної системи. “Для широкого застосування, налаштування системи повинно бути адаптоване для більшої гнучкості, що, ймовірно, повинно включати зв’язок з акумулятором”. підсумували вони.

Цей контент захищений авторським правом і не може бути використаний повторно. Якщо ви хочете співпрацювати з нами і хочете повторно використати частину нашого контенту, будь ласка, зв’яжіться з нами за адресою: editors@pv-magazine.com.

Еміліано Белліні

контролер, заряд, сонячної, батареї

Еміліано приєднався до pv magazine у березні 2017 року. Він пише про сонячну та відновлювану енергію з 2009 року.

Залишити відповідь