Огляд двосторонніх сонячних панелей Hyundai. Дах з сонячними панелями Hyundai

Огляд двосторонніх сонячних панелей Hyundai

Hyundai добре відомий своїми автомобілями, які зарекомендували себе як економічні та надійні автомобілі для сімейного використання. Нова двостороння сонячна панель Hyundai, яка зараз входить в сонячну індустрію, є останнім претендентом на конкуренцію з двосторонніми сонячними панелями LG і сонячними панелями REC.

Сонячний модуль Hyundai

Сонячна панель Hyundai, яку ми розглянемо сьогодні, буде двостороннім модулем серії YH “The Dual Black Max”. Він має 132 двосторонні комірки, повністю чорний модуль для витонченого дизайну та 25-річну гарантію на продукцію та продуктивність. Option One Solar в даний час пропонує сонячні панелі Hyundai 400 Вт Bifacial “Dual Black Max” для всіх сімейств SoCal. Завдяки неймовірному приросту потужності з тильного боку (5%. 25%), власники будинків можуть отримати додатково від 20 Вт до 100 Вт додаткової потужності, що в цілому становить до 500 Вт, в залежності від дизайну установки системи.

Двосторонні сонячні панелі Hyundai VS LG

LG, також з Південної Кореї, добре відома своїми високоефективними сонячними панелями у всій сонячній індустрії.

Пряме порівняння сонячних панелей LG і двосторонніх фотомодулів Hyundai показує, що максимальний приріст потужності від двосторонньої панелі є основною відмінністю між ними.

При правильному встановленні наземного кріплення для біфазного сонячного модуля, домовласники можуть розраховувати на 25% збільшення потужності від біфазного модуля Hyundai “Dual Black Max”. Крім того, кількість сонячних батарей на Hyundai може бути корисною для клієнтів з обмеженим простором.

Зазвичай можна встановити меншу кількість панелей, щоб генерувати таку ж кількість електроенергії. Менша кількість панелей означає, що потрібно менше стелажів і проводки, що допомагає скоротити загальні витрати на обладнання та установку.

Таким чином, двосторонні модулі Hyundai дають в цілому кращі показники потужності та кращу віддачу від ваших інвестицій.

Hyundai випускає гібридний автомобіль на сонячних батареях з дахом з фотоелектричних панелей

огляд, двосторонніх, сонячних, панель, hyundai

Нова модель Sonata оснащена сонячними панелями для підзарядки акумулятора.

Південнокорейський автовиробник Hyundai випустив автомобільну версію гібрида Sonata на сонячних панелях. Автомобіль, на даху якого встановлені сонячні панелі, може генерувати достатньо енергії від сонця, щоб забезпечити батареї до 60% її потужності.

Сонячні панелі забезпечують достатньо енергії, щоб проїхати на Sonata 1 300 км на рік.

Зокрема, Hyundai заявив, що панелі на його сонячних панелях можуть заряджати від 30% до 60% акумулятора. Щоб генерувати до 60% енергії, компанія заявляє, що сонячний дах потрібно використовувати протягом шести годин на день.

Крім того, панелі можуть забезпечити достатню потужність для пробігу автомобіля на 1300 кілометрів (800 миль) на рік.

“Технологія сонячних дахів є гарним прикладом того, як Hyundai рухається до того, щоб стати постачальником екологічно чистої мобільності”. сказав Хей Вон Ян, старший віце-президент Hyundai, повідомляє Sky News.

“Технологія дозволяє нашим клієнтам активно вирішувати проблему викидів”.

Автомобіль на сонячних батареях Hyundai незабаром з’явиться у продажу в США.

Наразі ця нова екологічна модель Sonata вже продається в Кореї, а незабаром з’явиться і в США.

Крім моделі Sonata, яка оснащена сонячними панелями, Hyundai, як повідомляється, планує впровадити технологію сонячного даху на інших автомобілях свого модельного ряду в найближчі роки. По суті, панелі будуть пропонуватися як додаткова опція.

Hyundai. не єдиний автовиробник, який використовує сонячну енергію для забезпечення своїх транспортних засобів “зеленою” енергією. Минулого місяця видання Hydrogen Fuel News повідомило, що японський автовиробник Toyota має намір випустити керований електромобіль на сонячних батареях. Публічні дорожні випробування Prius PVH мали розпочатися наприкінці липня.

огляд, двосторонніх, сонячних, панель, hyundai

З іншого боку, автомобіль на сонячних батареях Hyundai є гібридом і не є транспортним засобом без шкідливих викидів. Таким чином, панелі відіграють лише допоміжну роль у живленні автомобіля. При цьому в компанії сподіваються, що одного дня вони зможуть виробляти транспортні засоби, які не потребуватимуть викопного палива.

Автомобілі на сонячних батареях

огляд, двосторонніх, сонячних, панель, hyundai

Прототипи автомобілів на сонячних батареях існують вже більше 50 років, але до недавнього часу масштабне виробництво цих конструкцій було недоступне. Зараз, завдяки значному вдосконаленню можливостей літієвих батарей і постійному розвитку менших і ефективніших сонячних панелей, футуристична мрія про доступні автомобілі на сонячних батареях стрімко стає реальністю. Сонячна енергія економить гроші і не шкодить навколишньому середовищу, тому не дивно, що сонячна енергія принесла нове світло в автомобільну промисловість.

У той час, як ряд існуючих виробників електромобілів (EV) додають сонячні панелі до автомобілів, стартапи переробляють транспортні засоби з урахуванням сонячної енергії. Транспортні засоби на сонячних батареях все ще перебувають у зародковому стані, і лише деякі виробники з’ясували, як перетворити прототипи на комерційний успіх. Ми розібрали основи того, як працюють ці сонячні електромобілі (sEV), чим вони відрізняються від традиційних електромобілів і як ви можете знайти такий автомобіль.

Ключові висновки

  • Жодна компанія не виробляє повністю сонячні автомобілі для продажу широкому загалу; на момент публікації сонячна енергія не є достатньо ефективною для повного живлення транспортного засобу.
  • Багато компаній додають сонячні панелі до своїх електромобілів або розробляють нові сонячні електромобілі з нуля, щоб зменшити залежність від зовнішньої енергії.
  • Небагато компаній успішно випустили на ринок новий сонячний електромобіль, а один з найбільших гравців оголосив про банкрутство в січні 2023 року.

Що таке автомобіль на сонячних батареях?

Кілька стартапів у сфері сонячних електромобілів стверджують, що вони готові розпочати дистрибуцію автомобілів на сонячних батареях протягом наступних кількох років. Сонячні електромобілі функціонують так само, як і традиційні електромобілі, але вони мають сонячні панелі на капоті, даху і багажнику. Додавання сонячної зарядки до все більш ефективного парку електромобілів на наших дорогах може змінити правила гри для деяких автовласників, але автомобілі, що працюють лише на сонячних батареях, не є широко доступними на момент публікації.

Як і іншим електромобілям, можливо, вам все одно доведеться під’єднувати свій автомобіль на сонячних батареях на ніч. Припаркований на сонці, ваш автомобіль може перетворити достатньо енергії, щоб проїхати від 10 до 40 миль, в залежності від марки. Якщо ви живете в сонячній місцевості, то заряджатися від розетки вам доведеться набагато рідше.

Хоча тим, хто їздить на довші відстані, може знадобитися більше пробігу, ніж може забезпечити сонячна зарядка за один день, зарядка автомобіля від сонця все одно значно зменшує його споживання електроенергії. і ваші витрати на комунальні послуги. протягом усього року.

Як працюють автомобілі на сонячних батареях?

Ви можете заряджати автомобіль на сонячних батареях від зовнішнього джерела живлення або від вбудованих сонячних панелей, якщо він припаркований на сонці.

Хоча компанії мають різні підходи до створення сонячних електромобілів, самі електромобілі принципово працюють однаково. Як і в інших електромобілях, двигун автомобіля отримує живлення від акумуляторних батарей, які заряджаються за допомогою зовнішнього джерела живлення (або спеціального зарядного порту, або стандартного подовжувача). але sEV також можуть заряджатися від сонячних панелей, встановлених на капоті, даху та багажнику.

Виробники переробили автомобілі, щоб зробити їх легшими та ефективнішими, оптимізувавши кузов для зменшення опору, виготовляючи деталі з вуглецевого волокна та пластику замість металу, а також, у випадку деяких електромобілів, використовуючи три колеса, а не чотири. Ці вдосконалення конструкції роблять електромобілі більш ефективними та популяризують сонячну енергію як життєздатну альтернативу для зарядки.

Будь-який електромобіль, швидше за все, доведеться досить часто підключати до зовнішньої електромережі, але сонячна зарядка може допомогти зменшити залежність від зовнішніх зарядних пристроїв, коли ви перебуваєте поза домом і в дорозі. Як і у випадку зі звичайним електромобілем, коли ви підключаєтесь до електромережі, ваш sEV швидко заряджається від зовнішньої електромережі.

Нові розробки в галузі електромобілів означають, що певні SEV можуть заряджатися і заряджатися від інших електромобілів.

Автомобілі на сонячних батареях за і проти

З наближенням електромобілів до доріг, великим викликом для виробників є подолання технологічних перешкод, які виникають при використанні автомобілів на сонячних батареях, а також певних суспільних перешкод.

Плюси

  • Економія на витратах на електричну зарядку
  • Зменшуйте вуглецевий слід за допомогою зеленої енергії
  • Можна заряджати (майже) будь-де
  • ефективні завдяки меншим розмірам та меншій вазі

Мінуси

  • Сонячна зарядка неможлива вночі
  • Ефективність сонячної енергії нижча в похмурі, дощові дні
  • дорожче, ніж традиційні електромобілі
  • Розмір і вага можуть обмежувати пропускну здатність з потенційними наслідками для безпеки

Очевидною перевагою автомобілів на сонячних батареях є використання найпоширенішого у світі джерела відновлюваної енергії. сонця. Власники електромобілів вже бачать значну економію енергії (у порівнянні з автомобілями на бензині або дизельному паливі), але власники sEV побачать подальше зниження експлуатаційних витрат. Хоча традиційні електромобілі набагато більш дбайливі до клімату, ніж автомобілі, що поглинають газ, електроенергія з мережі все ще часто виробляється з викопних видів палива.

Автомобілі на сонячних батареях також мають ряд серйозних недоліків. З одного боку, не в кожній частині світу є постійне сонячне світло. В США.S., У той час як у таких містах, як Фенікс і Лас-Вегас, буває понад 200 сонячних днів на рік, у деяких районах, наприклад, на північному заході Тихого океану, часто спостерігається постійна хмарність. Це може зробити сонячну зарядку більш складною.

Сонячні електромобілі часто менші та легші, ніж традиційні електромобілі або автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння. Менший розмір і менша вага підвищують загальну ефективність транспортного засобу, але це також може означати менше місця для зберігання і пасажиромісткість. Ці легші матеріали все ще проходять випробування на відповідність стандартам безпеки під час аварійних тестів.

Доступні автомобілі з сонячними панелями

Ринок електромобілів складається з суміші існуючих виробників автомобілів, існуючих виробників електромобілів і початківців, які сподіваються на сонячні електромобілі. І Aptera, і Fisker планують випустити сонячні електромобілі у 2023 році, але кілька компаній вже мають сонячні варіанти на ринку. Нижче ми проаналізували кілька поточних і найближчих пропозицій на ринку сонячних транспортних засобів.

Hyundai

Найновіша модель Hyundai Sonata Hybrid має опціональну сонячну батарею. За оцінками Hyundai, 205-ватна фотоелектрична батарея на даху автомобіля додасть 2,5 милі пробігу в день. Хоча ця цифра досить низька (деякі конкуренти можуть похвалитися від 10 до 40 миль сонячної енергії), 2½ милі додають майже 1 000 миль запасу ходу щороку і захищають вас від придорожніх поломок через втрату несонячної енергії.

Toyota

Toyota додала дах із сонячними панелями до моделей Prius Prime, що продаються в Північній Америці та Європі. Хоча Toyota не оприлюднила точних характеристик сонячних панелей нового автомобіля в кіловат-годинах (кВт-год), компанія зазначає, що сонячні панелі на даху заряджають батарею Prius, а також можуть забезпечити додаткове живлення для таких аксесуарів, як кондиціонер.

Lightyear

На відміну від Hyundai і Toyota, компанія Lightyear почала будувати автомобілі з урахуванням сонячної електроенергії з самого початку свого існування. Перші поставки автомобілів почалися в грудні 2022 року, коли Lightyear 0 вирушив у дорогу як один з перших електромобілів, створених спеціально для їзди на сонячних батареях. Lightyear 0 заявляє про запас ходу до 43 миль на день тільки від сонця, але він також може використовувати будь-яку стандартну розетку для електромобілів або навіть стандартний подовжувач для зарядки.

Aptera

Aptera, ще один новий виробник транспортних засобів на сцені сонячних електромобілів, планує відтворити ідею автомобіля з нуля. Aptera, флагманський автомобіль компанії. це триколісний двомісний автомобіль, який більше схожий на літак, ніж на звичайний автомобіль. Водіям у деяких штатах можуть знадобитися мотоциклетні права, щоб керувати ним. Aptera був розроблений з надзвичайно низьким коефіцієнтом лобового опору, який вимірює опір, з яким стикається об’єкт при русі в повітрі.

Компанія також використовує окремі електродвигуни в кожному з трьох коліс в якості стратегії зниження ваги. Aptera припустила, що може поставити свій перший електромобіль пізніше в 2023 році, але, як повідомляється, компанія все ще шукає інвестиції, краудфандинг і навіть державні кредити.

Fisker

Наступний реліз виробника електромобілів Fisker, Fisker Ocean One. це позашляховик на сонячних батареях. Fisker Ocean One, відправка якого запланована на осінь 2023 року, оснащений “SolarSky”. єдиною сонячною панеллю, яка проходить по всій довжині даху автомобіля. Fisker стверджує, що його сонячний дах може виробляти до 1 500 миль на рік енергії без викидів. Fisker Ocean також пропонує запас ходу до 350 миль і розганяється від 0 до 60 миль на годину за 3.6 секунд.

Sono Motors

Компанія Sono Motors, що базується в Мюнхені, Німеччина, також сподівається потрясти традиційний ринок електромобілів завдяки дизайну, орієнтованому на сонячну енергію. Sion від Sono покликаний переосмислити не тільки електромобілі, а й автомобільну культуру в цілому. Sion пропонує 190 миль заряду, причому до 70 додаткових миль на тиждень забезпечується сонячною енергією.

Хоча ці цифри низькі в порівнянні з показниками для U.S. EV, їх може бути достатньо для пересування Європою. На додаток до стандартних пропозицій sEV, Sion розроблений з двонаправленим зарядним пристроєм, який дозволяє йому живити ваш будинок і прилади в разі надзвичайної ситуації, або навіть допомагати підзаряджати інші електромобілі.

  • Sono Motors, “The Sion.” Доступно січень. 26, 2023.
  • Aptera Motors Corp., “Найпоширеніші запитання.” Доступно січень. 26, 2023.
  • Aptera Motors Corp., “Транспортний засіб.” Доступно січень. 26, 2023.
  • Toyota, “Готовий до продуктивності: Toyota Prius Prime 2023 розкритий.” Доступно січень. 26, 2023.
  • Fisker Inc, “Океан.” Доступний січень. 26, 2023.
  • Hyundai Motor Group, “Все про сонячний дах гібридної Sonata Hybrid.” Доступно січень. 26, 2023.
  • Electrek, “Майбутнє сонячних електромобілів тьмяніє: Lightyear збанкрутував, Sion бореться за своє життя, Aptera на межі.” Доступно січень. 26, 2023.
  • U.S. Міністерство енергетики, “Викиди від електромобілів.” Доступний січень. 26, 2023.
  • U.S. Міністерство енергетики, “Як працюють повністю електричні автомобілі?” Доступно січень. 26, 2023.

Чому сонячні панелі на автомобілях не мають сенсу (на даний момент)

огляд, двосторонніх, сонячних, панель, hyundai

28 січня 2023 року

Кілька виробників вже гралися з оснащенням своїх електромобілів сонячними панелями. І спочатку це має сенс. Коли ваш автомобіль простоює, ви отримуєте додатковий запас ходу безкоштовно. Крім того, це чиста енергія, що також корисно для навколишнього середовища. Крім того, ви отримуєте додаткову зручність у вигляді меншої кількості поїздок до зарядного пристрою. що не подобається? Насправді багато, і це видно, як тільки ви дряпаєте поверхню. Давайте подивимось!

Важливі зауваження щодо роботи сонячних панелей

Ми не будемо втомлювати вас технічними деталями, але нам потрібно зробити кілька важливих зауважень щодо практичної сторони встановлення сонячної панелі на даху вашого будинку. Панелі мають номінальну вихідну потужність, часто позначену в не-SI одиницях ват-пік (Wp). Яка потужність буде вироблятися панеллю, якщо вона повністю перебуває на сонці та при оптимальній температурі.

Однак, зазвичай ви отримаєте частковий вихід навіть на яскравому сонці, оскільки на це впливає температура. Кожна сонячна панель має температурний коефіцієнт (в діапазоні 0.2%-0.5%) діапазону, що вказує на очікувану втрату потужності на кожен градус понад 25°C. Враховуючи, що під впливом прямого літнього сонця на півдні Європи панель може нагрітися до 65°C, це додає ще 8-20% деградації.

Ще один фактор, який слід врахувати. сонячні панелі дуже не люблять тінь. Елементи в сонячній панелі зазвичай з’єднані послідовно. Отже, навіть якщо лише половина комірки 36-коміркової панелі затінена (тобто трохи менше 1 Вт-год), це може бути достатнім для заряджання електромобіля.5% її робочої площі), потужність всієї панелі падає вдвічі. Затінена комірка опустить іншу до свого рівня, і ви не отримаєте обіцяної потужності.

огляд, двосторонніх, сонячних, панель, hyundai

А затінення лише одного цілого ряду панелей призведе до того, що їхня продуктивність буде близькою до нуля частіше за все. Ви можете додати більше серій в панелі, щоб полегшити це, але це принесе мало результатів, оскільки затінення зазвичай відбувається в цілих рядах або стовпчиках.

Буває і гірше. якщо всі панелі підключені до одного інвертора, як у випадку, коли автовиробники хочуть тримати під контролем складність проводки і ціну, недостатня продуктивність однієї панелі призводить до зниження продуктивності всього масиву.

Це серйозні проблеми, і люди, які встановлюють дахові сонячні системи, витрачають багато часу на планування, щоб їх уникнути. Панелі встановлюються в місцях і під кутами, щоб уникнути затінення, наскільки це можливо, але коли ви встановлюєте панель на свій автомобіль, ви не маєте такої розкоші. Автомобілі припарковані на дорогах, поруч з будівлями та іншими високими автомобілями, а це означає, що переважна більшість панелей на них будуть виробляти майже нульову кількість електроенергії переважну більшість часу.

З огляду на це, давайте перейдемо до основних моментів.

Це все, що завгодно, але не безкоштовно

Простий сонячний дах, пропонований Hyundai на певних моделях і Toyota на Prius, коштуватиме понад 1 500 євро, іноді навіть понад 2 500 євро в залежності від ринку. Вони матимуть номінальну потужність 204 Вт на Hyundai і 60 Вт на останньому Prius. Останній настільки малопотужний, що навіть не намагається заряджати батарею, а лише запускає деякі системи автомобіля, коли це можливо.

огляд, двосторонніх, сонячних, панель, hyundai

Хлопці з Global Solar Atlas склали чудову карту, яка показує очікувану річну продуктивність сонячної панелі в залежності від її розташування. У Гібралтарі ви отримаєте близько 1 550 Вт-год з 1 Вт встановлених сонячних панелей, якщо ви встановите їх під оптимальним кутом 30°. Якщо покласти їх на панелі автомобіля, цей показник зменшиться до 1 400 кВт-год. У Лондоні цей показник становить 820 Вт-год. І ці цифри не враховують втрати від затінення.

Отже, за оптимальних умов сонячний дах Hyundai дасть 280 кВт-год на рік. У Лондоні ви отримаєте 164 кВт-год. Це без урахування додаткової потужності, необхідної для охолодження салону, оскільки ви, очевидно, припаркували його на найяскравішому сонці, а не в прохолодному затіненому місці.

Навіть на комерційних зарядних станціях тарифи становлять 0 євро.50/КВт-год вам знадобиться від 10 до 20 років, щоб окупити витрати, навіть якщо врахувати всі інші фактори, які зменшать вихідну потужність.

І це не враховуючи неефективність між виходом панелі та зарядним пристроєм, деградацію панелі або випадки, коли зарядка неможлива через те, що батарея вже заряджена, хоча слід визнати, що обидва ці фактори вносять свій внесок у відсоткове співвідношення. Тож не дивно, що Hyundai припинила продаж цієї опції на більшості ринків.

Візьмемо інший приклад. нещасливий Lightyear 0 має більше панелей, і навіть якщо компанія ніколи не розкривала потужність панелей, цифри, якими вона поділилася, дозволяють нам розрахувати її. Lightyear оцінює додатковий запас ходу в 11 000 км на півдні Іспанії, виходячи з 625 км пробігу WLTP і 60-кіловатної батареї.

Отже, компанія очікує, що ви отримаєте 1,056 кВт енергії, якщо завжди будете обирати середину цієї гігантської парковки, подалі від надокучливих тіней. Або близько 528 євро економії. Переїжджайте до Глазго, і ваші заощадження зменшаться до 265 євро. Непогано, якщо врахувати, що ви планували придбати автомобіль за 250 000 євро без заднього вікна.

огляд, двосторонніх, сонячних, панель, hyundai

Очевидно, що Lightyear стверджує, що 2 буде набагато дешевше, а Sonos навіть тестує виробництво свого сонячного автомобіля вартістю 40 000 євро, але, як компанія вже довела, обіцянки. це одне, а доставка фактичного гідного транспортного засобу на дорогу. зовсім інше. Тому, хоча я відкритий для того, щоб бути доведеним неправильно, я сумніваюся, що це станеться в наступному десятилітті.

Це не екологічно безпечно

Звичайно, це коштуватиме вам більше, ніж повертатиметься в батарею, але якщо сонячний дах генерує максимально чисту енергію, це буде правильна допомога навколишньому середовищу? На жаль, все знову не так просто.

Впровадження сонячної енергії прискорюється безпрецедентними темпами, і найбільш обмежуючим фактором насправді є пропозиція. ми просто не можемо виробляти сонячні панелі достатньо швидко. І на ринку з обмеженою пропозицією має сенс залишити виробничі потужності для сонячних електростанцій, де панелі будуть розміщені таким чином, щоб максимізувати їх продуктивність, замість того, щоб витрачати їх на автомобілі, де вони будуть простоювати більшу частину часу.

Що ще гірше, чим менша установка, тим вищі накладні витрати, оскільки ви не можете використовувати ефект масштабу для компенсації витрат на проводку та інвертор, і в кінцевому підсумку ви збільшуєте вуглецевий слід на кожну Вт-год.

Зручність сумнівна

Звичайно, зручність. це суто особиста справа кожного, але сонячні панелі, безумовно, не є вулицею з одностороннім рухом, коли справа доходить до цього. Почнемо з того, що зовнішній вигляд сонячних панелей не такий чудовий, як гладкий дах, з яким сьогодні оснащують більшість автомобілів. Але, очевидно, ви не дуже часто заглядаєте на дах свого автомобіля, тож це не є проблемою.

А як щодо паркування? Ви напевно часто паркуєте свою машину. Тож тепер вам доведеться ретельно продумати, де ви паркуєте свій автомобіль, якщо ви хочете хоча б наблизитися до максимізації обмеженого потенціалу вихідної потужності.

огляд, двосторонніх, сонячних, панель, hyundai

Вам також потрібно буде ретельно мити машину, оскільки пил і бруд серйозно впливають на ефективність роботи панелі. Якщо у вас регулярно випадає сніг, вам потрібно бути особливо обережним, щоб повністю очистити будь-яку поверхню, яка, як ви сподіваєтесь, буде генерувати електроенергію.

Говорячи про зимові умови, ми повинні повторити, що навіть якщо ви зробите все можливе, вихід взимку, коли запас ходу електромобілів найбільш обмежений, буде лише третиною від того, що ви отримуєте влітку. Отже, навіть за ідеальних умов Ioniq 5 отримає близько 1.5 кілометрів додаткового запасу ходу на день взимку.

Вам подобається мати люк у даху та відчуття додаткового простору, яке він забезпечує? Вибачте, це не поєднується з сонячною панеллю. Рейлінги на даху також не підійдуть, як і бокси на даху, очевидно.

Існує також питання ремонтопридатності. необхідність перефарбовувати автомобіль зазвичай є рутинною операцією, яку можуть виконати для вас офіційні та незалежні ремонтні майстерні. Заміна сонячної панелі, яка від початку є набагато крихкішою, є набагато складнішою процедурою. А через їхню рідкісність знайти запчастини до них буде непросто.

Не кажучи вже про те, що на Lightyear 2 вам доведеться жити без заднього скла, в той час як у Sonos Sion воно різко зменшено. Якщо, звичайно, щось з цього коли-небудь з’явиться на ринку.

Що робити замість цього

Ви можете побудувати невелику установку для свого будинку за ціною сонячного даху Hyundai, яка буде генерувати набагато більше зеленої електроенергії, не кажучи вже про те, що її буде легше обслуговувати і вона прослужить набагато довше. І якщо ви твердо вирішили встановити саморобну сонячну батарею у своєму автомобілі, ви все ще можете це зробити.

Модернізація домашньої зарядної станції може забезпечити вам швидшу швидкість зарядки. Або ви можете покращити ефективність вашого автомобіля, придбавши новий комплект шин або інші колеса.

Залежно від того, де ви живете, ви можете купувати більше електроенергії з відновлюваних джерел. Гроші, зекономлені на непотрібній опції автомобіля, вистачить вам до тих пір, поки вони більше не будуть коштувати дорожче.

І одного разу, коли панелі покращаться, ми завершимо всі основні проекти і пропозиція нарешті наздожене попит, ми, можливо, можемо переглянути і почати ставити їх на автомобілі. Але до цього ще десятиліття.

Залишити відповідь