Нові перовскітні сонячні елементи побили рекорд ефективності перетворення енергії. Сонячний елемент Tio2

Нові перовскітні сонячні елементи б’ють рекорд ефективності перетворення енергії

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Перовскітні сонячні елементи, розроблені дослідниками з Національного університету Сінгапуру (NUS), досягли нового світового рекорду.

Перовскітні сонячні елементи досягли ефективності перетворення енергії 24.35%, при активній площі 1см 2. Це досягнення прокладає шлях до дешевших, ефективніших і довговічніших сонячних елементів.

До того, як команда НУШ встановила рекорд, найефективніша комірка площею 1 см2 мала ефективність перетворення енергії на рівні 23. Це революційне досягнення в максимізації виробництва електроенергії з відновлюваних джерел енергії нового покоління матиме вирішальне значення для забезпечення енергетичного майбутнього світу.

Документ з детальним описом дослідження, “Таблиці ефективності сонячних елементів”, був опублікований в журналі Progress in Photovoltaics.

Проривні відкриття в розробці перовскітів

Перовскіти. це клас матеріалів, які демонструють високу ефективність поглинання світла і простоту виготовлення, що робить їх перспективними для застосування в сонячних елементах.

За останнє десятиліття перовскітні сонячні елементи досягли кількох проривів, і технологія продовжує розвиватися.

“Щоб вирішити цю проблему, ми доклали цілеспрямованих зусиль для розробки інноваційних та масштабованих технологій для підвищення ефективності наших сонячних елементів. Нашою метою було подолати розрив в ефективності перетворення енергії і розкрити весь потенціал великих пристроїв”. пояснив доцент Хоу І, керівник дослідницької групи NUS.

Він додав: “Спираючись на більш ніж 14-річний досвід розробки перовскітних сонячних елементів, ця робота є першим прикладом перовскітного сонячного елемента з інвертованою структурою, який перевершує перовскітні сонячні елементи зі звичайною структурою з активною площею 1 см2.

“Це в основному пов’язано з інноваційним транспортним матеріалом, включеним в наші перовскітні сонячні елементи. Оскільки ці елементи забезпечують відмінну стабільність і масштабованість, досягнення більш високої ефективності, ніж у перовскітних елементів зі звичайною структурою, є важливою віхою в комерціалізації цієї передової технології.”

Чим ці перовськітні сонячні елементи відрізняються від інших?

Рекордна ефективність перетворення енергії була досягнута завдяки успішному включенню нового інтеейсного матеріалу в елементи.

Коментує доктор Лі Цзя, постдокторський науковий співробітник Сінгапурського інституту досліджень сонячної енергії: “Наші результати створюють основу для прискореної комерціалізації та інтеграції сонячних елементів в різні енергетичні системи”.

“Ми натхненні перспективами нашого винаходу, який є важливим внеском у майбутнє сталої та відновлюваної енергетики.”

Рухаючись до зеленішого майбутнього

Дослідницька група хоче розвинути цю захоплюючу розробку і ще більше розширити потенціал технології сонячних елементів.

Їхній майбутній фокус. підвищення стабільності перовскітних сонячних елементів, оскільки ці матеріали чутливі до вологи і можуть деградувати з часом.

“Ми розробляємо індивідуальну методологію прискореного старіння, щоб перенести цю технологію з лабораторії на завод. Однією з наших наступних цілей є створення перовскітних сонячних елементів з 25-річною експлуатаційною стабільністю”. сказав професор Хоу.

Крім того, команда працює над масштабуванням клітин до модулів, розширюючи їх розміри. Це продемонструє їх життєздатність та ефективність у більш широкому масштабі.

Професор Хоу підсумував: “Знання, отримані в результаті нашого дослідження, послужать дорожньою картою для розробки стабільних і, в кінцевому рахунку, комерційно життєздатних перовскітних сонячних елементів, які демонструють високу ефективність перетворення енергії.

“Вони слугуватимуть сталим енергетичним рішенням, яке допоможе зменшити нашу залежність від викопного палива.”

Біосинтез наночастинок діоксиду титану для застосування в сенсибілізованих барвниками сонячних елементах: Огляд

Агнес Мбоніірівузе 1. 2 Sidiki Zongo 1. 2. Абдулайе Діалло 1. 2. Соне Бертран 1. 2. Еварісте Мінані 1. 3. Лахан Лал Ядав 1. 3. Бонекс Мвакікунга 1. 4. Саймон Мохотджва Дхламіні 1. 5. Малік Мааза 1. 2

1 Африканська кафедра ЮНЕСКО-UNISA з нанонаук/нанотехнологій, Коледж післядипломної освіти, Університет Південної Африки, хребет Макленеук, Преторія, Південна Африка

2 Африканська мережа нанонаук (NANOAFNET), iThemba LABS. Національний дослідницький фонд, 1 Old Faure road, Somerset West, Western Cape Province, South Africa

3 Кафедра математики та фізики, Педагогічний коледж, Університет Руанди, KG 11 Ave, Кігалі, Руанда

4 CSIR. Національний центр наноструктурованих матеріалів, Преторія, Південна Африка

5 Кафедра фізики, Дослідницький центр Флориди, Університет Південної Африки, Флорида-Південна Африка

Анотація

Синтез металевих наночастинок є активним напрямком академічних, прикладних досліджень, а також нанотехнологій. Різноманітні хімічні та фізичні процедури, які сьогодні використовуються для синтезу металевих наночастинок, пов’язані з багатьма проблемами. Серед них. утворення небезпечних побічних продуктів, використання токсичних розчинників та високі енерговитрати. Біологічний синтез наночастинок за допомогою бактерій, грибів, дріжджів і рослинних екстрактів є найкращою альтернативою для розробки економічно ефективного, менш трудомісткого, нетоксичного, з використанням більш зеленого підходу, екологічно безпечного синтезу наночастинок, щоб уникнути несприятливих наслідків у багатьох застосуваннях наноматеріалів. Серед різних наночастинок оксидів металів наночастинки діоксиду титану мають широке застосування для сенсибілізованих барвниками сонячних елементів, в очищенні повітря і води, завдяки їх потенційній окислювальній силі, високій фотостабільності і нетоксичності. Дотепер діоксид титану (TiO2) є наріжним каменем напівпровідників для наноструктурованих електродів, чутливих до барвників (DSSC), для сонячних елементів, чутливих до барвників. У цій статті подано огляд синтезу наночастинок TiO2 біологічними методами для застосування в сенсибілізованих барвниками сонячних елементах.

Ключові слова: титан діоксид, сенсибілізовані барвником сонячні елементи, зелена хімія, біосинтез, наночастинки

Отримано 05 червня. 2015; Переглянуто 18 липня 2015; Прийнято 24 серпня 2015

Copyright © 2015 Science and Education Publishing. Всі права захищені.

Посилайтеся на цю статтю:

  • Агнес Мбоніірівузе, Сідікі Зонго, Абдулайе Діалло, Соне Бертран, Еварісте Мінані, Лахан Лал Ядав, Бонекс Мвакікунга, Саймон Мохотджва Дхламіні, Малік Мааза. Біосинтез наночастинок діоксиду титану для застосування в сенсибілізованих барвниками сонячних елементах: Огляд. Фізика та хімія матеріалів. Вол. 3, No. 1, 2015, с. 12-17. http://pubs.sciepub.com/pmc/3/1/3
  • Мбоніірівузе, Агнес та ін. Біосинтез наночастинок діоксиду титану для застосування в сенсибілізованих барвниками сонячних елементах: Огляд. Фізика і хімія матеріалів 3.1 (2015): 12-17.
  • Mbonyiryivuze, A Zongo, S Diallo, A Bertrand, S Minani, E Yadav, L. L Mwakikunga, B Dhlamini, S. М. Мааза, М. (2015). Біосинтез наночастинок діоксиду титану для застосування в сенсибілізованих до барвників сонячних елементах: Огляд. Фізика та хімія матеріалів, 3(1), 12-17.
  • Мбоніірівузе, Агнес, Сідікі Зонго, Абдулайє Діалло, Соне Бертран, Еварісте Мінані, Лахан Лал Ядав, Бонекс Мвакікунга, Саймон Мохотджва Дхламіні та Малік Мааза. Біосинтез наночастинок діоксиду титану для застосування в сенсибілізованих барвниками сонячних елементах: Огляд. Фізика та хімія матеріалів 3, немає. 1 (2015): 12-17.

Рисунок 3

Вступ

Наночастинки мають унікальні каталітичні, оптичні, магнітні та електричні властивості завдяки своїм нанорозмірам [1]. Наночастинки оксидів металів, такі як оксид олова, оксид заліза, оксид цинку та титану, є дуже привабливими і відіграють значну роль у застосуванні в різних пристроях [2, 3].

Вони також широко використовуються в медицині, електроніці, сенсорах, оптиці, каталізі, фотоелектрохімічних пристроях, доставці ліків, біосенсорах, біозображенні, антимікробній активності, збереженні продуктів харчування та фотоніці.

TiO2 є одним з напівпровідників, які в основному використовуються в DSSC.DSSC. це пристрій для перетворення енергії видимого світла в електрику, заснований на сенсибілізації широкозонних напівпровідників, таких як TiO2 [2, 4]. Дотепер TiO2 є наріжним каменем напівпровідника для сенсибілізованих барвниками наноструктурованих електродів для DSSC. Завдяки нетоксичним, легкодоступним і дешевим характеристикам, TiO2 був найбільш бажаним напівпровідником для фотоелектродів [4].

Завантажити як

Малюнок Малюнок Індекс малюнка

DSSC. відносно новий клас недорогих сонячних елементів, які відносяться до групи тонкоплівкових сонячних елементів. Вони є дуже перспективними в порівнянні з сонячними елементами на основі кремнію, оскільки виготовляються з недорогих матеріалів і не потребують складних методів і обладнання для виробництва [2, 5]. DSSC містить декілька компонентів: провідну скляну підкладку, мезопористу напівпровідникову плівку, барвник-сенсибілізатор, розчин електроліту або медіатора з окисно-відновною парою, а також контр-електрод [2, 5, 6].

Завантажити як

Малюнок Малюнок Індекс малюнка

В огляді літератури, присвяченому компонентам DSSC, використано дуже багато різних матеріалів. Але, з моменту його винаходу в 1991 році, більше ніж багато років тому, компоненти сучасного сенсибілізованого барвником сонячного елемента відносно не зазнали значних змін [5]. Розвиток був зосереджений, з одного боку, на зміні властивостей вихідних компонентів, таких як моологія і поверхневі властивості електрода TiO2 [7, 8]. У цій статті розглянуто застосування TiO2 для DSSC, а також біосинтез наночастинок TiO2 біологічними засобами.

DSSC та наночастинки TiO2

Історична довідка про DSSC почалася в 1839 році, коли французький фізик Едмон Беккель відкрив фотоелектричний ефект, на якому ґрунтується принцип роботи DSSC [9, 10]. Він проводив експеримент з освітленим металом електрода в електроліті. Під час занурення двох платинових електродів у освітлений розчин, що містив сіль галогеніду металу, він зрозумів, що між цими двома електродами протікає електричний струм [11, 12, 13]. У 1873 році фотоелектричний ефект у селені спостерігав Віллоубі Сміт [14].

У 1883 році Чарльз Фріттс (Charles Fritts) повідомив про перший сонячний елемент, виготовлений на основі селеново-золотого переходу з ефективністю близько 1 % [12]. Американський винахідник Чарльз Фріттс вперше детально описав цю комірку шість років потому [15]. Теорія, що лежить в основі фотоелектричного явища, була вперше описана Альбертом Ейнштейном у 1904 році, який отримав Нобелівську премію в 1921 році [12, 15]. Перший “кремнієвий” сонячний елемент був винайдений Расселом Олом у 1940 році і описаний у 1941 році [14]. Через чотирнадцять років Джеральд Пірсон, Келвін Фуллер і Деріл Чапін з Лабораторії Белла виявили, що підвищення ефективності сонячних елементів можна досягти шляхом легування кремнію певними домішками до 6%. Це відкриття призвело до практичного застосування в космічних апаратах вже в 1958 році [14, 11].

Насправді, існує цікава конвергенція фотографії та фотоелектрохімії, оскільки обидва явища базуються на фотоіндукованому розділенні зарядів на межі розділу рідина-тверде тіло. Ще не знаючи про таку схожість і слідуючи експерименту, розробленому Беккерелем, Фогель виявив, що емульсії галогеніду срібла, сенсибілізовані барвником, призводять до збільшення фоточутливості до довших довжин хвиль у 1873 році [9]. Чотири роки по тому, J. Мозер був першим, хто повідомив про фотоелектричний ефект, сенсибілізований барвником [12, 16]. Герішер і Цубомура разом зі своїми співробітниками в 1960 році відкрили сенсибілізацію напівпровідників з широкою забороненою зоною барвниками, де вони використовували ZnO в якості напівпровідника і різні барвники, такі як рожевий бенгальський, в якості фотосенсибілізатора [17].

З того часу було зроблено кілька спроб використовувати сенсибілізовані барвниками фотоелектрохімічні елементи для перетворення сонячного світла в електрику. Однак ефективність цих пристроїв була дуже низькою, значно нижчою за 1 %, головним чином через погане уловлювання світла та нестабільність використовуваних барвників. О’Ріган і Гратцель вперше описали тривимірний (об’ємний) гетероперехід, застосований для виготовлення DSSC. Цей новий пристрій був заснований на використанні напівпровідникових плівок, що складаються з нанометрових частинок TiO2, разом з нещодавно розробленими барвниками для перенесення заряду. Ці автори повідомляють про дивовижну ефективність понад 7 % [5]. DSSC та його винахідник, проф. Міхаеля Гратцеля, отримали престижні нагороди, включаючи Премію Бальзана в 2009 році та Премію тисячоліття технологій 2010 року, найбільшу технологічну премію в світі [18].

Кілька компаній прийняли виклик перенести технологію DSSC “з лабораторії на завод” (Dyesol, G24i, Sony, Sharp і Toyota, серед інших) [13].Проста збірка функціональних клітин, сенсибілізованих ягідним соком, які можуть бути зібрані дітьми протягом п’ятнадцяти хвилин, великий вибір кольорів, можливість прозорості та механічної гнучкості, а також паралелі з природним фотосинтезом. все це сприяє широкому захопленню DSSC [5, 13, 19].

У 2013 році професор Міхаель Гратцель (Michael Grätzel) та його колеги зі Швейцарського федерального технологічного інституту (EPFL) суттєво покращили продуктивність DSSC. Вони розробили тверду версію DSSC, яка називається перовскітно-сенсибілізованими сонячними елементами, які виготовляються шляхом послідовного осадження, що призводить до високої продуктивності DSSC. Це осадження підвищило їх ефективність до рекордних 15% без шкоди для стабільності [20]. Автори вважають, що це відкриє нову еру розвитку DSSC, що характеризується стабільністю та ефективністю, які дорівнюють або навіть перевершують найкращі сучасні тонкоплівкові фотоелектричні пристрої.

2.2. Наночастинки TiO2 для застосування в DSSC

Стандартна технологія DSSC на основі рідкого електроліту і скляної підкладки складається з прозорого провідного скляного електрода, покритого пористим нанокристалічним діоксидом титану (nc-TiO2); молекул барвника, прикріплених до поверхні nc-TiO2; електроліту, що містить відновлювально-окислювальну пару, таку як йодид- і трийодид-іони (I /I 3 )і протилежний електрод, покритий каталізатором [2, 5, 17].

Напівпровідник, зазвичай оксид металу, відповідає за забезпечення поверхні для адсорбції барвника, збирання електронів від збудженого барвника і проведення їх до зовнішнього кола [5]. Ширина забороненої зони напівпровідника повинна бути більше 3 еВ, щоб світло легко проходило через напівпровідник [11]. У розчині при опроміненні оксидні напівпровідникові матеріали мають хорошу стабільність. стабільні оксиди не можуть поглинати видиме світло, оскільки мають відносно широкі заборонені зони. Для того, щоб мати можливість поглинати світло, оксидні напівпровідникові матеріали з широкою забороненою зоною (e.g. TiO 2. ZnO і SnO 2 ) сенсибілізуються фотосенсибілізаторами, які здатні поглинати видиме світло [2, 5, 21].

Було розглянуто велику кількість поширених широкозонних напівпровідників, але анатаз TiO2 є найбільш використовуваним [5, 22]. На додаток до TiO2. Інші напівпровідники, що використовуються в пористих нанокристалічних електродах, включають, наприклад: ZnO, CdSe, CdS, WO 3. Fe 2 O 3. SnO 2. Nb 2 O 5. і Ta 2 O 5 [11, 23, 24, 25, 26].

Дотепер TiO2 є наріжним напівпровідником для наноструктурованих електродів, сенсибілізованих барвниками, для DSSC. Завдяки нетоксичним, легкодоступним і недорогим характеристикам, TiO2 був найбільш бажаним напівпровідником для фотоелектрода [25, 26].

Підхід до зеленої хімії

Синтез наночастинок металів та оксидів металів з використанням зелених біологічних методів є перевагою порівняно з фізичними та хімічними методами, які є дуже дорогими, забруднюють навколишнє середовище, споживають більше енергії, є складним процесом та займають багато часу. Зелені методи. це економічно ефективний, екологічно чистий і простий процес [1].

Завантажити як

Приклади есе для коледжу від студентів, які вступили до Гарварду, Стенфорду та інших елітних шкіл

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Ефективне реагування на підказки до есе для коледжу суттєво відрізняється від написання інших есе. Комбінований виклик. відповісти на питання цікаво, залишаючись при цьому зосередженим і виділяючись, і все це в межах обмеженої кількості слів. це те, з чим студенти борються щороку. З широким спектром підказок, що використовуються кожною школою, поряд з есе Common App, написання сильних, незабутніх есе може бути надзвичайно складним завданням.

Однак є кілька стандартних прийомів, які допоможуть зробити ваше есе більш привабливим:

  • Відповідайте безпосередньо на всі питання, які ставить підказка. У багатьох підказках до есе вас попросять написати про позашкільний досвід у вашому житті або перерахувати інтереси, наприклад, улюблені фільми чи музику. Обов’язково включайте відповіді на всі запитання і не відволікайтеся, надаючи контекст або іншу додаткову інформацію.
  • Використовуйте конкретну інформацію. Обов’язково згадайте конкретну волонтерську програму, в якій ви працювали, або ім’я вашого улюбленого інструктора з літнього STEM-табору. Хоча важливо не перевантажувати есе дрібними деталями, додавання деяких конкретних деталей підкреслить те, що важливо для вас як в академічному, так і в особистому плані.
  • Створіть розповідь. Як і у випадку з будь-якою історією або новинною статтею, ви хочете почати своє есе з гарного гачка. Створення сцени для вашого досвіду, включаючи анекдоти, щоб підкреслити вашу думку, або проведення тематичного елементу в есе допоможе зацікавити читача і продемонструє вашу креативність.
  • Повторне використання матеріалу. Немає сенсу писати абсолютно нові есе для кожної школи, до якої ви подаєтесь. Багато шкіл ставлять ті самі запитання з дещо іншим формулюванням, як-от загальновживане “есе про розмаїття”, яке, по суті, запитує, як ви робите свій внесок у розмаїття та отримуєте від нього користь. З деяким редагуванням одне есе може відповісти на кілька запитань. і зменшити ваш стрес!
  • Поставте себе на місце вашого читача. Працівники приймальних комісій коледжів читають сотні есе від перспективних абітурієнтів, і кожен з них вважає, що його особистий досвід і причини вступу до певного навчального закладу є унікальними. Це ускладнює завдання виділитися у вашому есе, оскільки майже все, про що ви пишете, швидше за все, вже зустрічалося вашому читачеві раніше. Поставивши себе на місце читача, ви можете покращити своє есе. Пам’ятайте, що справа не обов’язково в тому, що ви говорите, а в тому, як ви це говорите. Якщо ви перечитуєте своє есе про себе, і деякі описи звучать банально або типово, це означає, що їх можна виправити. Наприклад, якщо ви описуєте поїздку за кордон, щоб допомогти будувати житло в країні, що розвивається, словами на кшталт “змінює життя” та “відкриває очі”, ви ризикуєте набриднути читачеві. Цей досвід міг би справді змінити ваше життя, але простий акт мислення про більш творчі способи вираження ідеї не тільки робить ваше есе цікавішим для читання, але й сигналізує читачеві про те, скільки зусиль ви доклали до написання есе. Опис досвіду як трансформаційного може звучати менш банально і перебільшено. Крім того, якщо ви дозволите своєму досвіду говорити за себе (показуючи, а не розповідаючи), ви продемонструєте свою уяву і надасте простір для підкреслення того, що ви дізналися. те, що завжди популярно серед рекламодавців.
  • Пройдіть через кілька чернеток. і зробіть це якомога раніше. Неможливо переоцінити важливість доопрацювання. Хоча ваші початкові ідеї можуть бути хорошими, перші кілька чернеток ніколи не виразять їх так добре, як після кількох редагувань. Письмо відбувається в голові. Це процес мислення, який включає в себе роздуми про ваш досвід, а потім переведення цих роздумів у слова і. що найважливіше. час. Переконайтеся, що ви почали писати есе якомога раніше, щоб мати якомога більше часу на переробку.
  • Будьте вразливі / показуйте емоції. Пам’ятайте, що в приймальних комісіях коледжів працюють люди, а не роботи, які читають есе, щоб переконатися, що ви поставили всі галочки для конкретного університету. Показ певної вразливості або емоцій у вашому тексті може зробити вашу історію живою для читача. Майте на увазі, що існує тонка грань між “показом емоцій” та історією-плачем. Показувати свою вразливість в есе. це нормально, але змушувати читача відчувати жалість до вас не додасть вам балів. Крім того, демонстрація емоцій охоплює почуття тріумфу і почуття боротьби. Якщо ви покажете їх у своєму есе, це продемонструє вашу пристрасть, яка зацікавлює читача.

Ось кілька прикладів есе від деяких з тисяч студентів, яким ми допомогли вступити до омріяного вишу.

Примітка: деякі особисті дані були змінені.

Приклад есе для коледжу

Це есе, написане в коледжі, який працював для Гарвардського університету.

Минулого літа я мав честь брати участь у програмі Університету Нотр-Дам “Дослідницький досвід для студентів” (REU). Під керівництвом професора Венді Боземан та професора Георгія Лебедєва з кафедри біологічних наук, моєю метою цього літа було дослідити вплив наночастинок кобальту, оксиду заліза з серцевиною (CoFe2O3) та діоксиду титану (TiO2) як основи для доставки ліків, зокрема, для доставки сполуки, відомої як куркумін, флавоноїду, відомого своєю протизапальною дією. Як старшокласнику, який намагався знайти можливість для проведення досліджень, було дуже важко знайти місце, яке було б готове мене прийняти, але після багатьох місяців спроб я звернувся за допомогою до мого шкільного вчителя біології, який використав свої ресурси, щоб допомогти мені отримати місце в програмі.

Використовуючи обладнання, про яке старшокласник міг тільки мріяти, я зміг скласти карту апоптозу (запрограмованої загибелі клітин) проти некрозу (загибелі клітин через пошкодження) в клітинах HeLa, лінії раку шийки матки, після обробки їх наночастинками, зв’язаними з куркуміном. Використовуючи проточну цитометрію для збудження кожної окремої суспендованої клітини лазером, розсіяне світло від клітин допомогло визначити, які клітини живі, загинули від апоптозу або померли від некрозу. Використовуючи зібрані дані, можна було визначити, чи відігравали куркумін та/або наночастинки якусь значну роль на клітини раку шийки матки. Пізніше я зміг зобразити клітини в 4D за допомогою конфокальної мікроскопії. Від вирощування клітин HeLa до спроб вбити їх за допомогою різних сполук, я змогла отримати практичний досвід, необхідний для того, щоб ще раз усвідомити, чому я люблю науку.

Проживання в кампусі Нотр-Дам разом з іншими студентами REU, спортсменами UND та іншими студентами літньої школи було зовсім іншим досвідом, який підготував мене до світу після закінчення школи. Протягом 9 тижнів я працювала, грала і спілкувалася з іншими студентами, а також мала можливість жити життям незалежного студента коледжу.

Окрім індивідуально розроблених дослідницьких проектів та можливості проживання, були семінари з публічних виступів, поїздки до Національної лабораторії прискорювачів Фермі та індивідуальні семінари з написання літніх наукових робіт, які ми мали написати в кінці літа. До кінця літа я не був готовий покинути дослідження, яким займався. Хоча моє дослідження не дало остаточних результатів щодо впливу куркуміну на клітини раку шийки матки, моє дослідження функціоналізованих куркуміном нанокон’югатів CoFe2O4/TiO2 ядро-оболонка показало, що існує багато невідомих факторів, які впливають на клітини HeLa, і підштовхнуло лабораторію розширити свої дослідження, щоб визначити, чи має значення час доставки ліків і чи може положення сайту зв’язування ліків змінити результати. Завдяки цьому літньому досвіду я реалізувала своє прагнення зробити кар’єру в галузі досліджень. Я завжди знала, що хочу пов’язати своє майбутнє з наукою, але захопливий світ досліджень, де можливості для відкриттів безмежні, полонив моє серце. Цього навчального року програма REU запропонувала мені річну роботу, і, незважаючи на мої обов’язки старшокласника, який готується до вступу в коледж, я не міг відмовитися від цієї пропозиції, і тому протягом цього навчального року я зможу продовжити свої дослідження і розвивати інтерес до нанотехнологій.

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Приклад есе для коледжу #2

Цей студент вступив до Гарвардського університету.

Я вірю, що людина завжди матиме можливість піднятися над будь-якою ситуацією, тому що життя. це те, що ти з нього робиш. Ми не знаємо, що таке життя і чому ми в цьому світі; все, що ми знаємо, все, що ми відчуваємо, це те, що ми повинні захищати його будь-якими способами. Будда сказав це чітко: “Життя. це страждання.” Життя має бути складним, і щоб жити по-справжньому, потрібно постійно працювати та перевіряти. Життя за замовчуванням складне, тому що ми повинні прагнути, щоб заслужити щастя і успіх.

Але я зрозумів, що життя більш мінливе, ніж я собі уявляв; воно може зникнути або змінитися в будь-який момент. Кілька членів моєї сім’ї покинули цей світ в одній останній симфонії; серцеві напади, здається, стали тенденцією в моїй родині. Вони відлетіли, як птахи: щохвилини сміялися, а наступної. у кращому світі.

Стів Джобс надихнув мене, коли у своїй вступній промові в Стенфордському університеті у 2005 році сказав: “Ваш час обмежений, тож не витрачайте його, живучи чиїмось життям”. Не потрапляйте в пастку догми, яка полягає в тому, щоб жити з результатами мислення інших людей. Я хочу помилятися, бо так я вчуся; я хочу слідувати за ритмом власного барабана, навіть якщо він не в такт. Головне. жити без жалю, щоб, коли моє серце перестане битися, воно зробило останню щасливу ноту і пішло далі.

Я хочу жити своїм життям щодня. Щодня я хочу жити. Щоранку, коли я прокидаюся, я хочу бути схвильованим даром нового дня. Я знаю, що я ідеаліст і молодий, і що моя філософія життя порівнянна з межею обчислень, і я ніколи її не досягну. Але я не збираюся здаватися, тому що я все ще можу бути нескінченно близьким, і це дивовижно.

Кожен день. це вибачення перед моєю людяністю; оскільки я не є досконалим, я повинен намагатися знову і знову робити все правильно. Я дихаю спокоєм вічності, знаючи, що цей етап тимчасовий, а справжнє існування безперервне. Пісочний годинник життя невпинно тече, і ми безсилі його зупинити.

Отже, я буду прощати і забувати, любити і надихати, переживати і висміювати, сміятися і плакати, досягати і зазнавати невдач, жити і вмирати. Саме так я хочу прожити своє життя, з таким оптимістичним настроєм, що кожен день. це другий шанс. Весь час у нас є можливість оновити свій погляд на життя, виправити свої помилки і просто рухатися далі. Як фенікс, я буду продовжувати відроджуватися з попелу, досвідчений і оновлений. Я не буду гаяти час, бо моє життя і так вже в русі.

У всій своїй пишноті Фенікс піднімається У сплеску помаранчевого і жовтого Він злітає в блакитному небіВедучи до того Великого СвітлаОхрещений в танці часуБезстрашний, вічний, прекраснийВін випускає захоплююче полярне сяйвоІ я задихаюся від його безмежності

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Приклад есе для коледжу

Це есе, написане в коледжі, який працював для Університету Дьюка.

Щойно двері палати відчинилися, мені в обличчя вдарив найгірший сморід, з яким я коли-небудь стикався. Хоча я ніколи раніше не відчував цього запаху, я інстинктивно знав, що це було: гнила плоть. Маленька літня жінка сиділа в інвалідному візку, одягнена в лікарняний халат і загорнута в ковдри від шиї до п’ят, з-під зеленої тканини визирала лише її права нога, обмотана марлею. Доктор К’ю почав вивертати ногу. Доктор К’ю почав розгортати ногу, і я ніяк не міг підготуватися до того, що побачив далі: гнилі гангренозні тканини і почорнілі, мертві пальці на ногах.

Ніколи раніше я не бачив нічого настільки жахливого. навіть відкрита операція блідне в порівнянні з цим. Ці останні два роки спостереження за лікарями в операційній були важливими для мене, оскільки зміцнили моє прагнення займатися медициною, але ця ситуація довела, що час, проведений в операційній, не дає повного, точного уявлення про професію хірурга. Лікарі в операційній спокійні, холоднокровні та зібрані, роблять хрестоматійні розрізи з машинною, відстороненою точністю. Це професія, заснована виключно на майстерності та техніці. принаймні, так я думав. Цей жахливий досвід відкрив зовсім іншу сторону цієї професії, яку я сподіваюся продовжити.

Відчуваючи нудоту в шлунку, я перевів погляд з жахливої рани на сповнене надії обличчя хворої жінки, намагаючись об’єктивно проаналізувати ситуацію, як це намагався зробити доктор К’ю. Q, як це намагався зробити сам доктор К’ю. Повільно і з явними труднощами доктор К’ю. К’ю пояснив, що така серйозна інфекція вимагає ампутації вище коліна. У повільній, скорботній тиші, що настала, я розмірковував про те, як саме життя цієї відчайдушної пацієнтки знаходиться в руках людини, яка присвятила все своє життя прийняттю таких складних рішень, як ці. Я був вражений співчуттям доктора К’ю. Обіцянка К’ю, що цей агресивний підхід врятує жінці життя. Пацієнтка витерла сльози і посміхнулася довгою сумною посмішкою. “Я довіряю вам, докторе. Я довіряю вам.” Вона потиснула руку доктора. Я подав руку К’ю, і ми з лікарем вийшли з палати.

Повернувшись до свого кабінету, доктор. Кью звернувся до мого очевидного стану споглядання: “Це найважча частина того, що ми робимо як хірурги”. щиро сказав він. “Ми робимо боляче, щоб зцілити, і часто люди не можуть цього зрозуміти”. Однак усвідомлення того, що кожного разу, коли я оперую, я рятую життя, робить цей стрес цілком виправданим.”

Раптом для мене все стало на свої місця. Ця абсолютно інша перспектива розширила моє розуміння хірургічної галузі та змінила моє початкове сприйняття того, хто і що таке хірург. Я хочу не лише допомагати хворим і пораненим, але й приймати складні рішення, які передбачає моя професія. Усвідомлення того, що хірургія. це ще й моральне покликання, яке виходить за рамки звичайного застосування напрацьованих навичок, надихнуло мене. Тепер я розумію, що хірурги є набагато складнішими практиками медицини, і я впевнений, що це сфера для мене.

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Приклад студентського есе #4

У більшості звичайних класів нас вчать запам’ятовувати матеріал. Ми вивчаємо інформацію, щоб відригнути її на тесті і забути наступного дня. Я думав, що це і є навчання. Але минулого літа я зрозумів, що помилявся.

Я взяв участь у програмі SPK, п’ятитижневій програмі збагачення знань з найкращими та найздібнішими студентами Нью-Джерсі. Я жив у студентському містечку з 200 студентами і вивчав тему. Я обрав фізичні науки. У перший день занять наш викладач поставив на стіл коробку, налив туди води, але нічого не вилилося. Потім він налив ще води, і все повільно вилилося. Нам сказали з’ясувати, що сталося, без телефонів і підручників, лише за допомогою мізків. Ми працювали разом, щоб виявити, що в коробці був сифон, схожий на той, що використовується для перекачування газу. Наступні тижні ми провели, будуючи сонячні печі, вивчаючи динаміку паперових літачків, занурюючись у зміст швидкості світла та космічні пилососи, серед іншого. Ми робили це без підручників, карток чи інформації для запам’ятовування.

Протягом цих п’яти тижнів нас не вчили вражаючій термінології чи тому, як скласти іспит з фізики на відмінно. Нас вчили мислити. Важливо, що нас навчили думати разом. Навчання. це не запам’ятовування чи змагання. Навчання. це спільна робота над вирішенням проблем навколо нас і покращенням нашої громади. Для мене навчання. це шлях до кращого майбутнього, і це захоплююче.

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Приклад есе для коледжу #5

Це есе, написане в коледжі, який працював в Університеті Пенсильванії (UPenn).

Коли мені було тринадцять років і я відвідував Ліберію, я підхопив те, що виявилося жовтою лихоманкою. Я зустрічався з місцевим лікарем, але він не зміг поставити діагноз просто тому, що у нього не було доступу до аналізів крові, і тому, що такі симптоми, як “Моя шкіра ніби горить”, відповідають багатьом тропічним хворобам. На щастя, моїй родині вдалося відвезти мене за кілька годин до міської лікарні, де мені надали допомогу. Жовта лихоманка не повинна бути смертельною, але в Африці вона часто є такою. Тоді я не могла повірити, що така вирішувана проблема може бути такою серйозною. тож почала досліджувати.

Дослідження привели мене до Африканського проекту з профілактики захворювань (ADPP), некомерційної організації, пов’язаної з кількома університетами. Я вирішив створити перший шкільний осередок цієї організації, мені сподобався її унікальний підхід до вирішення медичних і соціальних питань. Замість того, щоб просто збирати гроші і передавати їх через третіх осіб, кожна філія “всиновлює” одне село і їздить туди, щоб забезпечити його основні потреби. Як президент осередку, я організовую заходи. від невеликих стендів на громадських зібраннях до благодійних обідів на 60 осіб. з метою збору коштів та підвищення обізнаності. Я навчився заохочувати своїх колег дотримуватися дедлайнів, працювати за 30 різними графіками одночасно та проводити презентації, переконуючи людей, чому моя організація варта їхніх пожертв. Але загалом ADPP навчила мене, що невеликі зміни можуть мати величезний вплив. Моя філія допомогла зібрати майже 3 000 доларів на будівництво водоочисних споруд, будівництво медичних клінік і розробку програм медичної освіти в маленькому селі Зведру. І ефект не зупиняється на цьому. покращуючи одну сферу, наші зусилля проникають у сусідні села, оскільки вони імітують зміни способу життя, які вони спостерігають поблизу. прості речі, такі як забезпечення доступності мила, можуть мати великий ефект. Відмінність АДПП від більшості інших організацій полягає в тому, що ми зосереджуємося на основах і впроваджуємо зміни, які тривають. Робота над цими змінами для вирішення реальних життєвих проблем. ось що мене захоплює.

Я виявив, що та сама ідея змін через прості рішення також була актуальною під час мого нещодавнього літнього стажування в Dr. Лабораторія Мартіна Ворнера в Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі. Др. Бачення Мартіна передбачає використання вже наявних цифрових технологій для покращення індивідуалізації охорони здоров’я. Використовуючи геном людини, щоб підібрати для неї лікування, або використовуючи чийсь особистий смартфон як мобільний монітор для дистанційної діагностики симптомів, повсякденні технології використовуються для значних кроків уперед. У лабораторії я зосередився на розборі медичних баз даних і написанні програм, які аналізують ракові геноми, щоб знайти взаємозв’язок між певними видами раку і ліками. Результатом мого аналізу стала база даних, яку лікарі можуть використовувати для призначення лікування унікальних ракових мутацій своїх пацієнтів. Тепер хворому на рак підшлункової залози не обов’язково бути “піддослідним кроликом” для прототипу ліків, щоб мати шанс на виживання: лікар може обрати найкраще лікування, обстежуючи пацієнта індивідуально, а не покладаючись на загальнопопуляційні тенденції. Вперше в моїй науковій кар’єрі моя пристрасть мала негайно вплинути на інших людей, і для мене це було захоплююче. Доктор. Лабораторія Мартіна і його книга “Цифрова охорона здоров’я: Нова ера медицини” показали мені, що зміна такої простої речі, як те, як ми лікуємо хворобу, може мати величезний вплив. Я зрозуміла, що пошук Святого Грааля. “ліків від раку”. проблематичний, оскільки ніхто точно не знає, що це таке і де шукати. але ми можемо рухатися вперед і без нього.

Робота з проектом ADPP та участь у медичних дослідженнях навчила мене по-новому підходити до вирішення проблем. Незалежно від того, чи це складне генетичне захворювання, чи тропічна лихоманка, я виявив, що часто найкращий підхід. це робити маленькі кроки. Пошук цих кроків і їх досягнення. це те, що викликає у мене захоплення і бажання шукати нові рішення в майбутньому”.

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Коледж Приклад есе #6

Цей студент вступив до Каліфорнійського університету в Берклі.

Феномен взаємозалежності, коли людина залежить від людини для виживання, формував століттями людську цивілізацію. Однак я відчуваю, що сучасна молодь поступово відривається від своєї спільноти. Протягом останніх кількох років мене цікавили людські стосунки, а спостереження за апатією моїх однолітків спонукало мене займати різні лідерські позиції, щоб мотивувати їх виконувати громадські роботи та ставати активними членами суспільства.

Менш ніж за рік до початку дев’ятого класу від раку померла моя двоюрідна сестра і близька подруга, і, перебуваючи в сум’ятті почуттів, я не змогла емоційно пережити обидві смерті. Однак проста казка допомогла мені впоратися з цими смертями і почати діяти.

Я ніколи не усвідомлював, наскільки тісно люди покладаються одне на одного, доки не прочитав “Падіння листочка Фредді” Лео Бускальї на першому курсі. Це алегорія про листок, який змінюється зі зміною пір року, нарешті вмирає взимку, усвідомлюючи, що його призначенням було допомагати дереву процвітати. Прочитавши її, я був просвітлений циклом життя і зрозумів, який величезний вплив мої дії мають на інших.

Минулого року я долучилася до “Естафети життя” Американського онкологічного товариства. цілодобового пішохідного марафону, покликаного зібрати кошти на дослідження раку та підвищити обізнаність про його ранню діагностику. Я створила команду в школі, зібрала тридцять учнів та супроводжуючих і зібрала 800 гривень на благодійність. Я спостерігала, як кожен учень зав’язував дружбу з іншими учнями в нашій команді та членами громади Фенікса. Цього року я знову очолював команду в естафеті заради життя разом із загальношкільною командою з 95 учасників, і ми зібрали 2 900 доларів на лікування раку. Спочатку корабель лідерів групи складався лише з мого радника в особі мене, але згодом я заручилася підтримкою адміністрації. На підготовку до заходу я витрачала більше години на день, і це було того варте!

До команди “Орли Сонори” входили учні різних класів, етнічних груп, соціально-економічного походження та здібностей до навчання. Ми жартували і грали у футбол під час волонтерства. Найважливіший момент стався під час нічної церемонії запалення ліхтарів, під час якої вшановували пам’ять онкохворих минулого та сьогодення. Вся наша команда зібралася навколо, і я попросив людей розповісти, як на них вплинув рак. Коли я йшов крізь натовп, їхні обличчя освітлювало світло свічок, щоки були мокрі від очищувальних сліз, я усвідомлював, який вплив я мав на них, яку мету я виконував; але найголовніше, я усвідомлював, який вплив вони мали на мене “Сонорські орли” були моїм засобом для того, щоб впоратися зі смертю моїх близьких від раку.

Тема естафети заради життя. надія на зцілення. Завдяки цьому досвіду як лідерки, я зрозуміла, що як спільнота, ми сподіваємося разом, ми мріємо разом, ми працюємо разом і ми досягаємо успіху разом. Це і є феномен взаємозалежності, взаємопов’язаності життя, основна причина людського існування. Я продовжила цей імпульс, заснувавши в середній школі Сонори відділ Молоді Американського онкологічного товариства. клуб, присвячений залученню молоді та деяким аспектам діяльності Американського онкологічного товариства, зокрема нещодавній “Постанові 45” Арізони.

Кожен з нас залишає по собі спадщину, коли виконує своє призначення в житті. Я вважаю, що моє призначення як студента. заохочувати інших ставати активними членами громади та мотивувати їх досягати нових висот. Як студент Каліфорнійського університету, я зроблю свій внесок у розуміння людського стану та студентської мотивації, щоб допомогти зміцнити студентські стосунки в університетському містечку та в усій громаді.

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Приклад есе для коледжу #7

Це студентське есе, яке допомогло мені вступити до Корнельського університету.

Мої пальці знають інстинктивно, без роздумів. Вони повертають циферблат, як і сотні разів до цього, доки м’яке металеве клацання не відлунює в моїй барабанній перетинці і не викликає їхню несвідому зупинку. Я з радістю відчиняю дверцята своєї шафки, відкриваючи її найглибші надра широким коридорам середньої школи. Яскраве світло сяє назад, нахабно відкриваючи кожну щілину, куточок і щілину, виблискуючи на його блискучих, голих поверхнях. У цей перший день випускного року я приступила до виконання свого завдання. Дістаю з рюкзака звичайний пластиковий пакет для продуктів. Вміст всередині в сукупності представляє все про мене в старшій школі. вони розповідають історію, яка повністю про мене.

Я простягаю руку і проводжу пальцями по поверхні кожного предмета. Я довільно обираю свою першу здобич і, піднявши руку на рівень очей, уважно розглядаю її. Мініатюрна танцівниця фламенко дивиться на мене з тривимірного прямокутного магніту, наполовину висунувшись, ніби бажаючи ожити. Мій розум миттєво переносить мене на кілька літніх днів назад, коли я вистукувала підбори під традиційну іспанську музику. Я згадую про свою жагу до подорожей, до пізнання нових культур, абсолютно відмінних від мого звичного дому в Модесто, штат Каліфорнія. Я мав досвід навчання за кордоном в Іспанії, п’ять разів відвідував рідне місто мого батька в Китаї та подорожував до багатьох інших місць, таких як Париж. В результаті всередині мене з’явився неспокій, потреба рухатися далі від чотирьох років в одній і тій же школі, користуватися різноманітними можливостями, коли це можливо, і зустрічатися з цікавими людьми.

Дістаю з поліетиленового пакета наступний магніт. На цьому. панорамний вид на місто Санта-Барбара, Каліфорнія. Тут я згадую, що провів шість тижнів у своїй славі, не лише навчаючись і пізнаючи, але й прагнучи здобути нові знання, щоб поповнити репертуар людства. Я міг би з легкістю провести літо, байдикуючи, і мої батьки намагалися переконати мене зробити перерву. Натомість я вирішив займатися передовими дослідженнями в галузі молекулярної біології в Стенфордському університеті. Я хотіла зануритися в свою пристрасть до біології і зануритися в нескінченно багаті можливості мого розуму. Цей виклик був дуже корисним для мене, і в той же час я отримав найбільше задоволення в житті, тому що я зміг жити з людьми, які поділяли той самий драйв і пристрасть, що і я.

Почепивши магніти на дверцята шафки, я провела пальцями по дну сумки і зрозуміла, що один залишився. Це був жирний чорний квадрат, на якому білими друкованими літерами був написаний мій девіз: “Живи тим життям, яке ти собі уявляєш”.” За чотири роки навчання в Корнельському університеті я, безумовно, продовжуватиму жити так, як я собі уявляю, додаючи свій власний колорит до корнельської спільноти, водночас отримуючи безцінний власний досвід.

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Приклад есе для коледжу #8

Цей студент вступив до Північно-Західного університету.

Потягуючи чашку гарячого шоколаду похмурого зимового дня, я вже подумки планую, що робитиму наступного літа. Я недовго розмірковую над традиційними шляхами, такими як працевлаштування або проведення більшої частини літа на пляжі. Однак я знаю, що хочу зробити щось унікальне. Я сповнена рішучості навіть перевершити своє минуле літо, в якому я провела один місяць у приймаючій сім’ї в Єгипті та дванадцять днів на конференції з лідерства в Нью-Йорку. Курси в університеті штату Орегон, які я відвідував влітку після 7-го класу, вже не дадуть мені того виклику, якого я прагну.

Шість місяців по тому я виходжу з літака, щоб опинитися в оточенні пальм, з видом на аеропорт під відкритим небом. Я сміюся про себе з приводу додаткового бонусу у вигляді гарної погоди, але я знаю, що приїхав до Пало-Альто, Каліфорнія, з набагато вищою метою. Я проведу тут шість тижнів на славу, не лише навчаючись, але й здобуваючи нові знання, які поповнять репертуар людства. Завдяки літній дослідницькій програмі Стенфордського медичного інституту я зароблю кредити в коледжі, провівши оригінальне дослідження в галузі молекулярної біології, написавши власну наукову роботу та представивши свої висновки на науковому симпозіумі.

Я вирішила провести літо, займаючись дослідженнями, бо знала, що мені подобається наукова думка, і що я з пристрастю кидаюся в будь-який новий виклик. Мені завжди хочеться знати більше. глибше пізнавати закони Всесвіту, досліджувати силу і красу природи, вирішувати найскладніші проблеми. Я маю ненаситну допитливість і бажання заглибитися в глибини свого інтелекту. На літній дослідницькій програмі я дізнався, наскільки мені подобається критично мислити, вирішувати проблеми та застосовувати свої знання в реальному світі.

Займаючись дослідженнями в Каліфорнії, я також мав змогу познайомитися з багатьма такими ж вмотивованими, цікавими людьми зі Сполучених Штатів та з-за кордону. Дізнавшись про їхній унікальний спосіб життя, я також поділилася з ними різноманітними поглядами, які я отримала під час подорожей за кордон та вивчення китайської культурної спадщини. Я ніколи не забуду безцінну можливість досліджувати Каліфорнію разом з цими яскравими людьми.

Я міг би з легкістю провести це літо традиційно; насправді, мої батьки навіть намагалися переконати мене зробити перерву. Натомість я вирішив вивчати молекулярну біологію в Стенфордському університеті. Я хотів зануритися в свою пристрасть до біології і зануритися в нескінченно багаті можливості мого розуму. Цей виклик був дуже корисним для мене, і в той же час я отримав найбільше задоволення у своєму житті, тому що я зміг жити з людьми, які поділяють той самий драйв і пристрасть, що і я.

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Приклад есе для коледжу #9

Цей студент вступив до Гарвардського університету.

Коли мені виповнилося дванадцять, мій вітчим став жорстоким. Він за одну ніч став іншою людиною, часто бився з моєю мамою. Я погано з цим справлялася, часто плакала на розчарування мами, боячись, що моє життя зруйнується за лічені секунди. Можна сказати, що моє виховання характеризувалося тим, що батьки перетворювали повсякденні предмети на зброю, а я намагався перетворитися на ідеальні білі стіни, які стояли непорушно, поки моя сім’я розпадалася.

Цей період мого життя. не сльозлива історія, а радше історія походження моєї любові до письма. Одного разу під час бійки мій вітчим вийшов з дому, щоб дістати бейсбольну биту зі своєї вантажівки. Він не використав його, але я ніколи не забуду страх, що він це зробить, наскільки близько він підійшов. І в той момент я не розплакалася, як зазвичай, а витягла книжку, і пережила глибоке зникнення, яке назавжди змусило мене асоціювати читання з втечею і зціленням.

Незабаром я почала писати, заповнюючи словами вільні аркуші паперу в клітинку, писала в темряві, коли у нас не було грошей, щоб заплатити за електрику. І з віком я почала думати, що мають бути й інші люди, які проходять через це. Я намагався їх знайти. Я створила анонімний блог, в якому розповідала про те, що означає для підлітка знаходити радість, навіть коли його життя було в руїнах. У цьому блозі я інформував читачів про те, чого я навчався, про нічну йогу, щоб зняти денну напругу, і про афірмації вранці, щоб протистояти сорому, який зростав внаслідок того, що я щотижня ставав свідком своєї нездатності навести лад у себе вдома.

У той час я відчувала невпевненість у тому, ким я є, тому що в Інтернеті я була іншою, ніж удома чи навіть у школі, де я була редактором шкільного літературного журналу. Мені знадобився певний час, щоб зрозуміти, що я не була дівчинкою, яка ховається в кутку і робить себе маленькою; я була тією, хто шукав зв’язку з іншими, хто мав справу з тими ж проблемами вдома, думаючи, що, можливо, в нашій ізоляції ми могли б об’єднатися разом. Я змогла заробити на своєму блозі достатньо, щоб оплатити деякі рахунки в будинку і надати мамі сміливості вигнати вітчима. Коли він вийшов з нашого будинку, я відчула, як вітер пройшов крізь нього, як будинок видихнув з величезним полегшенням.

Я знаю, що це не є типовим для більшості студентів. Ділитися своєю історією з підлітками-однодумцями допомогло мені зрозуміти, що я можу запропонувати: свою перспективу, свій невгамовний оптимізм. Тому що, хоча я бачила темну сторону того, на що здатні люди, я також була яскравим свідком радості та любові”. Я недовго впадаю у відчай, бо знаю, що це лише один розділ довгого роману, який змінить серця тих, хто натрапить на нього. І я не можу дочекатися, щоб побачити, чим це закінчиться.

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Приклад есе про коледж #10

Цього студента прийняли до Єльського університету.

Я була відмінницею, поки не перейшла до старшої школи, де мої спокійні вечори, коли я готувала вечерю для своїх братів і сестер, перетворилися на години перегляду відео, за якими слідували шалені спроби закінчити домашнє завдання близько 4 ранку. Коли я отримала двійку за контрольну з хімії, мама посадила мене до себе, щоб запитати, що сталося. Я сказала їй, що не можу зосередитися і встежити за всіма своїми матеріалами для занять. Я думав, що вона назве мене ледарем, звинуватить у тому, що я змарнував дар бути американцем, який вона і мій батько дали мені. Натомість вона обвела поглядом стіни, обклеєні липкими нотатками, картотеки, розкидані на комп’ютерному столі, дивані, столі, і запитала: “Як твої друзі з цим справляються?”?”

Виявилося, що в той час, як мої однолітки намагалися впоратися з вимогами середньої школи, не схоже, що вони докладали стільки ж зусиль, щоб виконати прості завдання. Їм потрібно було лише внести все в планувальник, а не переконатися, що терміни були розміщені в різних місцях, фізичних і цифрових. На наступному прийомі у лікаря мама сказала, що у мене проблеми з навчанням, але лікар похитав головою і сказав, що у мене, схоже, немає СДУГ. Я просто відтягував, це природно.

Моя мама відпросилася з роботи в продуктовому магазині, щоб відвезти мене ще на два прийоми, щоб розпитати про СДУГ. термін, який використовував лікар, але інші лікарі не хотіли слухати. У мене було так само, як у всіх класах, окрім світової літератури. Але я знала, що щось не так. Після нашого третього візиту до лікаря я працювала з бібліотекарем після школи, щоб просіяти дослідження про СДУГ та інші проблеми з навчанням, поки ми не натрапили на термін “виконавче функціонування”. Озброєні знаннями, ми пішли до нового лікаря, і перш ніж моя мама встигла наполягти на тому, щоб ми здали аналізи або отримали направлення до спеціаліста, лікар вручив нам підписане направлення. Вона запитала мене про папку в моїй руці. Я сказав їй, що там повно моїх досліджень. Мама згадала, що деякі лікарі відмовлялися направляти нас до спеціаліста, тому що у мене занадто високі оцінки. “Це тому, що ми азіати”. додала вона.

Я була шокована цим одкровенням. Попередні три лікарі щось бурмотіли про оцінки, але жодного разу не згадали про расову приналежність. Перш ніж я встигла палко заперечити, лікарка з Тайваню співчутливо кивнула мені головою. Вона відповіла, що через упередженість часто не помічають порушення здатності до навчання у представників різних рас. А деякі підлітки вчаться маскувати симптоми, вибудовуючи системи. “Ви не повинні мені нічого доводити. Я вважаю, що вам треба обстежитися.” Моя мама палко подякувала їй, а лікар сказав їй: “З неї вийде чудовий адвокат”.”

Семестр, що настав після підтвердження мого діагнозу про нездатність до навчання, був, м’яко кажучи, складним. У школі мене відрахували з усіх курсів бакалаврату, щоб “врахувати мої особливі потреби”, і я повернулася до бібліотеки, працюючи з бібліотекарем з численними картотеками та стосами книг, щоб довести дискримінацію. Бібліотекарка, яка стала моєю близькою довіреною особою, познайомила мене з академічним репетитором, який спеціалізувався на проблемах навчання і навчив мене таким навичкам, як використання надлишкової інформації та управління часом, щоб мені було легше впоратися з рухомими частинами. Він зазначив, що при СДУГ проблема не завжди полягала в нездатності зосередитися, а скоріше в труднощах зосередження без адекватного сприйняття винагороди. Справа не в тому, що я був нездатний, а в тому, що мені потрібно було достатньо зацікавити себе або нагадати, чому щось має значення. Це переосмислення змінило моє життя, і коли я повернулася до бібліотеки з новим розкладом, найсучаснішими курсами, які могла запропонувати моя школа, бібліотекарка сказала: “З тебе вийде чудовий юрист”.”

Я посміхнувся і сказав: “Я це вже чув”.”

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Приклад есе для коледжу #11

Цього студента прийняли до Пенсильванського університету.

У нас з братом різниця рівно в один рік і один день. Ми схожі на близнюків. люди плутають нас. але ми не можемо бути більш різними. У дитинстві ми носили однаковий одяг, стриглися однаково. Коли ми перейшли до середньої школи, стало зрозуміло, що мій старший брат віддавав перевагу спокійним заняттям у приміщенні, тоді як я був природженим артистом, який віддавав перевагу театральному мистецтву, навіть поза сценою. Я сприйняв його відносну мовчанку як незацікавленість і вважав її образливою. На превеликий жаль моїх батьків, ми просто не ладнали між собою.

Я не заперечував проти напружених стосунків з братом, бо був задіяний у шкільних справах. Зокрема, я заглибилася у світ музичного театру, крім того, що регулярно співала соло на концертах нашого шкільного хору. Я проводила години після школи, готуючись до виступів. І коли я повернулася додому, я також репетирувала, занурившись у сувору рутину, яка, як мені здавалося, була необхідна, щоб залишатися на висоті і бути конкурентоспроможною за ролі.

Моя спальня була досить далеко від батьків, щоб не турбувати їх, але простір для занять став проблемою для мого брата, тому що ми жили в одній кімнаті. Уявляю, як він медитує, сидячи біля вікна, а я беру ремінь, намагаючись витримати високу ноту. Зрозуміло, що це створило напругу між нами. З моєї точки зору, він міг би медитувати у вітальні або під час моєї практики, але він не хотів переїжджати. З його точки зору, навчання в старших класах було досить важким і без постійного звучання аранжувань хору.

На початку семестру я репетирував “Коло життя” для концертного прослуховування. Хоча я міг чудово заспівати її в оригінальній тональності, мені було важко співати її разом з музикою, тому що аранжування пісні, над якою ми працювали, мало зміну тональності, яка була поза моїм діапазоном. Я не могла змінити тональність без того, щоб мій голос не тріщав, коли я переходила на головний голос. Це був перший раз, коли я намагалася вивчити пісню, а до прослуховування залишався тиждень. У той період я був дратівливим і припинив практику, заявивши, що досягнув вершини своєї співочої кар’єри. Мій брат вперше за багато років заспокоївся, коли я повернулася додому.

Через кілька днів після цього, коли я повернувся додому, він попросив мене приєднатися до нього в медитації. І я, відчуваючи злість через те, що не можу граціозно виконати цю пісню, так і зробила. Спочатку було важко. Я намагалася очистити свою голову. Пізніше брат сказав мені, що справа не в цьому. Коли твій розум відволікається, ти просто повертаєшся назад, без осуду. Мені сподобалося, як це звучить, і це стало моєю новою філософією. Я продовжувала працювати над піснею, більше не злячись на себе, і якраз до прослуховування змогла зберегти силу свого голосу, незважаючи на зміну тональності. Для мене було важливо зрозуміти, що не завжди все виходить з першого разу, і що хороші речі приходять з постійними зусиллями. А з братом ми більше не сваримося. Тепер я розумію, чому він віддає перевагу тиші.

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Приклад есе про коледж #12

Цей студент вступив до Браунського університету.

Мої батьки. аерокосмічні інженери, скромні, хоча їхня робота допомагає нашому суспільству досліджувати нові кордони. Вони вірять, що ти завойовуєш позицію своєю роботою, а не тим, що ти говориш. Це те, чого вони мене навчили. Так я вважав до другого курсу, поки не зіткнувся з моментом, коли не зміг більше мовчати.

Я живу за межами великого міста в маленькому сільському містечку, де більшість населення. білі, за винятком невеликої кількості вихідців з Південної Азії. Моя середня школа не була різноманітною за будь-якими стандартами. Деякі студенти відкрито були дітьми скінхедів. Після расистської перепалки з учнем, який образив її і відмовився сидіти за одним обіднім столом, моя найкраща подруга, мусульманка, не витримала клятви вірності в класі наступного дня.

Я не чув про зустріч, яка спричинила такий крок з її боку, і був здивований, коли вона не стала поруч зі мною, притиснувши руку до серця, і не промовила клятву. Вона не говорила мені про якийсь зростаючий дискомфорт, і я нічого не помітив. На відміну від моїх “патріотично налаштованих” однолітків, мене менше засмутила її відмова від присяги на вірність, а більше засмутило те, що вона не поділилася зі мною, що їй болить і що вона збирається робити на знак протесту проти того, як до неї ставляться через її переконання і колір шкіри.

Її відсторонили за непокору, і коли я їй зателефонувала, вона сказала, що, звичайно, в цій ситуації я могла б знайти спосіб думати про щось більше, ніж власні почуття. Мені було соромно. Мені навіть не спало на думку спробувати зрозуміти, що саме стояло за її рішенням. Я вибачився, запитав, як її краще підтримати. Вона сказала, що важливо, щоб я вислухав і зрозумів, що вона не може процвітати в середовищі, яке пропагує однаковість. Вона говорила зі мною з такою вразливістю, якої я ніколи раніше не чула. Наприкінці нашої розмови я щиро вибачився. Вона сказала, що їй не потрібні мої слова, а все, що їй потрібно від мене. це зайняти позицію.

Це було протилежним переконанням, яке втовкмачували мені батьки. Спочатку я відчувала конфлікт, ніби, розповідаючи про цю ситуацію, я роблю щось неправильне. Однак моїй подрузі довелося мати справу з реальністю, якої я не знала. І, можливо, відстоювання своєї позиції дозволило б моєму закладу і всім його працівникам навчитися бути більш інклюзивним простором для всіх. Можливо, був спосіб зайняти позицію і зробити необхідну роботу, щоб змінити ситуацію.

З дозволу моєї подруги я розпочала петицію, щоб припинити її відсторонення і натомість вжити дисциплінарних заходів щодо студента, який вчинив расистські дії. З 1000 учнів моєї школи підписалося понад 200, що значно перевершило мої очікування. Коли я поділилася результатами зі своєю подругою, вона сказала мені: “Завдяки тому, ким ти є, у тебе завжди будуть прихильники”. Використовуй свою силу для творення добра.”

Відтоді я намагаюся краще усвідомлювати, що не всі відчувають себе комфортно в тому ж середовищі, що і я. Замість того, щоб вважати, що всі відчувають себе в безпеці та підтримці, краще створити простір, де можна вислухати і запитати, як ви можете бути корисними. Ми з подругою створили клуб для сприяння міжкультурному діалогу. Минулого року ще два подібні клуби розпочали свою роботу в інших місцевих школах. Найбільше я пишаюся тим, що навчився бути кращим другом і більш вдумливим членом громади, поважаючи те, ким я є і що я ціную.

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Приклад есе про коледж #13

Це есе про коледж, який працював у Вашингтонському університеті в Сент-Вінс. Луїс (WashU).

Я затамувала подих, коли мої тверді руки обережно вкладали крихке коріння салату в траншею, яку я викопала за мить до цього. Дощова вода і піт капали з мого чола, коли я ретельно поплескував і притискав навколишню землю, вдавлюючи зелену істоту в її новий дім. Відтерши з рук землю, я подивилася на Брайана, співволонтера і невербального 20-річного хлопця з аутизмом, який простягнув руку, щоб дати “п’ять”. Протягом року, що я працюю з ним, я спостерігав, як він насолоджується посадкою, доглядом і, врешті-решт, збиранням врожаю своїх овочів, особливо виноградних помідорів, які ми з задоволенням їмо свіжими, прямо з лози! Підійшовши до наступного ряду видовбаних порожнин, ми не думали про тривалу роботу, яка чекала на нас попереду, а радше прагнули звільнити безпорадні салати, ув’язнені в картонних коробках для продуктів, які були замалі для них, щоб рости в них. Нарешті, зробивши крок назад, щоб помилуватися останньою за день рослиною, мої груди роздулися, коли хвиля задоволення розлилася по всьому тілу.

Моя любов до садівництва почалася, коли я переїхала до Грузії на другому курсі. За час, який я витратив на навчання садівництву, у мене з’явилася любов до спостереження за тим, як мої овочі дозрівають, і я з нетерпінням чекаю, коли їх зберуть і продадуть на суботньому ринку. Хоча багато хто вважає садівництво нудною роботою, я знаходжу його медитативним, оскільки втрачаю лік часу, змішуючи то’яний мох і ґрунт у садовому компостному міксері. Суботні ранкові роботи в саду стали для мене ритуалом вихідного дня, який позбавив мене від усіх сторонніх обов’язків. Моє тіло переходить на автопілот, коли я дозволяю своєму розуму блукати. Я не зосереджуюсь на фокусуванні, а спостерігаю за тим, як я внутрішньо переварюю події тижня. Я спостерігаю за феєрверком думок, які вибухають у моїй голові, коли моє сприйняття важливих питань стає тривіальним. Іноді проміжний іспит з фізики раптом здається не таким страшним, або ж терміни, яких я маю дотриматись для свого іспанського проекту, відсувають мене ще далі. Іншим разом я обмірковую альтернативні варіанти завершення розмов або намагаюся зрозуміти відповідь з математики, яка крутилася у мене на язиці на уроці.

Я познайомився з Брайаном, моїм близьким другом, який також насолоджується спокоєм природи, займаючись садівництвом. Поки ми не можемо спілкуватися вербально, ми говоримо мовою землі, води, тоу та саджанців. Він не розмовляє словами, але його обличчя розповідає історії про нещодавно знайдену мету і прийняття, приємний контраст з типовою поблажливістю і няньченням, які він відчуває з боку тих, хто не вважає його здатним до самостійного мислення.

Протягом усього часу, проведеного в саду з Брайаном, я почав розуміти, що він, як і кожна людина, має особливий спосіб спілкування. Існують очевидні розмовні мови, мови тіла, міміки та взаємодії, які ми використовуємо щодня, які відображають те, ким ми є, і повідомляють про те, що ми собою представляємо. Брайан виражає себе через різні прояви нерозмовної мови, яку він використовує, щоб сигналізувати про те, що він відчуває або чого хоче. Але тонкі комбінації різних методів комунікації часто залишаються поза увагою, створюючи бар’єр для взаєморозуміння, який заважає людині по-справжньому налагодити зв’язок з іншими. Я почав розуміти, що для того, щоб достукатися до людей, я повинен говорити їхньою мовою, будь то вербально чи іншим чином. Робота з Брайаном протягом останнього року допомогла мені краще усвідомити, що люди можуть мати труднощі з самовираженням. Я зрозумів, що можу позитивно вести за собою людей, якщо вмію спілкуватися з ними, чи то на біговій доріжці, чи то під час дискусій у моїй єврейській молодіжній групі. Переходячи до наступних етапів свого життя, я сподіваюся взяти ці навички з собою, тому що для того, щоб здійснити позитивні зміни в моїй громаді, я дізнався, що я повинен говорити мовою тих, хто мене оточує. Це слова, яких навчив мене Брайан.

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Приклад есе про коледж #14

Цей студент вступив до Браунського університету.

Відчуття було таке, ніби я викинувся з літака без парашута. Мої очі були міцно заплющені, я боявся за своє життя, коли падав на землю. Озираючись назад, можливо, половина камінг-ауту в громадському ресторані була не найкращою ідеєю. З іншого боку, життя напівзакритої дитини-гея означало, що я був надто добре знайомий із залякуючими ситуаціями.

Я запитав маму: “Що б ти робила, якби у мене була дівчина??” Вона миттєво відповіла, що не може зрозуміти. Одразу ж серце впало, і почалося емоційне падіння. Вона пояснила, що американці обирають бути геями для особистого задоволення, що в моїй корейській культурі суворо засуджується. Я сидів, як статуя, нерухомий і боявся говорити, наосліп мчачись назустріч суворій реальності, якої не очікував. Відмова глибоко вразила мене, і я почав відчувати свербіж від сліз, що наверталися на очі, але я мусив стримувати себе. Я не міг дозволити болю просочитися крізь мою зовнішність, інакше вона запитає, чому мені не байдуже. Все, що я могла робити. це опускати очі і запихати їжу в рот, мовчки бажаючи просто зникнути. Того вечора я зрозумів, що пройде багато часу, перш ніж я зможу повністю зізнатися мамі. Мої очі зажмурилися, коли я продовжував падати.

У наступні тижні я почала помічати, як дискомфорт став природною частиною мого життя. Я помітив тривожну реакцію однокласників, коли сперечався з друзями-християнами, що моя нетрадиційна орієнтація є гріхом, і коли вони казали, що це гріх. Я помітила осудливі погляди моїх наставників, коли я палко сперечалася з моїми консервативними колегами по лабораторії щодо аборту моєї сестри. Зрештою, мої друзі вирішили цензурувати певні теми для обговорення, намагаючись взагалі уникати таких ситуацій. Я відчувала, що вразливість стала новим табу. Вирази і дії людей, здавалося, обмежували мене, кажучи мені перестати так сильно перейматися, тримати очі заплющеними, коли я падаю, щоб вони не бачили.

Чи відчували інші себе незручно зі мною так само, як я відчувала себе незручно зі своєю мамою? Чи відчувають вони, що наші пристрасті можуть відкрити прірву, в яку ми всі падаємо, не знаючи, чим це закінчиться??

Можливо, це було занадто грубо, занадто емоційно.

Було щось у чистій, непідцензурній пристрасті під час конфлікту, яка стала надто реальною. Це робило мене і людей навколо мене вразливими, і це лякало. Це змушувало нас думати про речі, про які ми не хотіли думати, про речі, затавровані як надто політичні, надто небезпечні. Захищати себе в дискомфорті було просто легшим способом жити.

Однак я зрозуміла, що не мій комфорт, а скоріше дискомфорт визначав моє життя. Мої спогади наповнені не тими моментами, коли життя було простим, а моментами, коли я був у конфлікті. Воно наповнене несподіваними вечерями та незвичними розмовами, в яких я була невпевнена. Вона наповнена нецензурованими версіями моїх переконань і переконань інших людей. Вона наповнена чистотою, яку я не повинен був затримувати.

Тепер я з нетерпінням чекаю на складні розмови з новоявленою готовністю вчитися і слухати, з вдячністю за невизначеність. Я закликаю інших дослідити наш дискомфорт разом і прийняти безладні емоції, які його супроводжують. Я намагаюся зробити наш спільний дискомфорт більш керованим. Після тієї вечері мої стосунки з матір’ю все ще перебувають у вільному падінні. Це небезпечно і страшно. На щастя, потенційно небезпечні розмови з друзями допомогли мені по-новому оцінити власний страх. Зізнаюся, частина мене все ще прагне заплющити очі, сховатися в безпеці, яку я знайду в тиші. Але більша частина мене прагне прийняти небезпеки, що оточують мене, коли я падаю в небі. Можливо, я все ще падаю, але цього разу я відкрию очі і, сподіваюся, спрямуюся до кращого приземлення як для мене, так і для моєї мами.

Оксид титану допомагає перовскітовому сонячному елементу досягти 16.8% ефективності

Група японських дослідників використала анатаз і брукіт, які є двома різними варіантами діоксиду титану, для підвищення ефективності сонячного елемента на основі перовскіту. Використання двох мінералів значно покращує контроль над транспортом електронів з шару перовскіту.

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Зображення: Університет Каназави

Поділіться

Вчені з японського Університету Каназави прагнуть підвищити продуктивність перовскітних сонячних елементів, використовуючи два особливих види оксиду титану. анатаз і брукіт.

Зокрема, вони стверджують, що досягли ефективності перетворення 16.82% у перовскітній комірці за рахунок нанесення шару брукіту, виготовленого з наночастинок брукіту у водному розчині, на шар анатазу. Це, за їхніми словами, дозволяє поліпшити транспортування електронів від центру комірки до її електродів, одночасно запобігаючи рекомбінації зарядів на кордоні між перовскітним матеріалом і шаром для транспортування електронів.

“Разом обидва ці ефекти дозволяють нам досягти більш високої ефективності сонячних елементів“. сказав координатор дослідження, Мд. Шахідуззаман.

Дослідницька група підкреслила, що шари анатазу були створені шляхом розпилення розчинів на скло, покрите прозорим електродом, нагрітим до 450 °C, тоді як шари брукіту були отримані за допомогою водорозчинних наночастинок брукіту, оскільки цей вид чорнила є більш екологічно чистим, ніж звичайні чорнила.

Вчені також провели порівняння між різними варіантами використання анатазу або брукіту окремо або комбінованих шарів з анатазом поверх брукіту або навпаки. Вони також розповіли, як попередні дослідники виявили, що тонкі шари оксиду титану є одночасно прозорими і здатними транспортувати електрони до електрода.

Популярний контент

Раніше в березні група вчених із США.S. Аргонська національна лабораторія Міністерства енергетики США (DOE) показала результати досліджень щодо заміни діоксиду титану у виробництві сонячних елементів.

Вчені з усього світу розглядають можливість заміни свинцю в звичайних перовскітних конструкціях різними матеріалами, включаючи титан, олово і вісмут.

Цей контент захищений авторським правом і не може бути використаний повторно. Якщо ви бажаєте співпрацювати з нами і хочете повторно використати частину нашого контенту, будь ласка, звертайтеся за адресою: editors@pv-magazine.com.

Еміліано Белліні

перовскітні, сонячні, елементи, рекорд

Еміліано приєднався до pv magazine у березні 2017 року. Він пише про сонячну та відновлювану енергетику з 2009 року.

Залишити відповідь