Журнал Distillations. Перший сонячний генератор

Сонячна королева і скептик: Будівництво перших у світі сонячних будинків

У середині 20-го століття колеги-суперники Марія Телкес і Хойт Хоттел розробили нові способи обігріву американських будинків.

журнал, distillations, сонячний, генератор

До того, як почалася ворожнеча та конкуренція, до того, як він агітував за її звільнення, а її слава затьмарила його, Хойт Хоттел і Марія Телкес були колегами, які переслідували спільну мету: знайти нові способи використання енергії, випромінюваної сонцем.

Працюючи разом в Массачусетському технологічному інституті в 1940-х роках, вони боролися з основними питаннями, з якими продовжують стикатися інженери сонячної енергетики. Як можна ефективно перетворити сонячне світло на інші види енергії? Як зберігати та використовувати отримане тепло чи електроенергію?? Чи можуть сонячні технології виробляти енергію досить дешево, щоб бути корисними в повсякденному житті і замінити обмежені світові запаси забруднюючих викопних видів палива?

Багато американців були особливо захоплені ідеєю використання сонця для обігріву своїх будинків. Перспектива безкоштовного опалення виявилася непереборною для покоління, яке засвоїло важкі уроки дефіциту та ощадливості, переживши Велику депресію, нормування палива у воєнний час та нафтову паніку. Декілька заповзятливих архітекторів вже привернули до себе увагу, побудувавши так звані пасивні сонячні будинки, в яких стіни з вікнами, що виходять на південь, використовувалися для максимального збереження тепла взимку.

“Жодна ідея за останні 30 років так не розпалила уяву американської громадськості, як ідея дозволити старому сонцю зменшити зимовий рахунок за паливо”. стверджувалося в статті 1942 року в журналі “House Beautiful”.

У міру зростання інтересу в академічних установах і в приватній промисловості вчені почали розробляти матеріали і системи для кращого уловлювання сонячної енергії. Серед багатьох, кого надихнула ідея використання, здавалося б, нескінченної щедрості сонця, був Годфрі Лоуелл Кабот, промисловець зі старої бостонської брамінської сім’ї. Кабот розбагатів на виробництві сажі, яку використовували для зміцнення та подовження терміну служби автомобільних шин. В останні роки життя він став одержимим енергією, зокрема сонячною, фінансуючи дослідження як у Гарвардському університеті, так і в Массачусетському технологічному інституті.

“Годфрі Лоуелл Кейбот з Бостона розмовляє майже з будь-ким, але його думки, безумовно, витають у небесах”. повідомляв “Тайм” у 1938 році, невдовзі після того, як Кейбот зробив значну пожертву Массачусетському технологічному інституту (MIT). “Йому 77, і в старості він багато розмірковує про величезні запаси енергії сонячного світла, які людина не використовує”.”

У 1939 році Массачусетський технологічний інститут найняв Телкес, угорську іммігрантку і одну з небагатьох жінок-інженерів, щоб приєднатися до своєї програми з сонячної енергетики, що зароджувалася. Як і Кебот, вона палко вірила в те, що сонячна енергія може замінити потенційно обмежені викопні види палива, такі як вугілля та газ. Сонячна енергія. писала вона одного разу. є найбільшим невикористаним енергетичним ресурсом світу, і її використання має стати одним з наших найважливіших і найплідніших проектів.” Пізніше її охрестили Королевою Сонця за її численні новаторські винаходи в галузі сонячної енергетики.

Хоттел, професор хімічної інженерії та керівник сонячного проекту MIT, був набагато скептичніше налаштований щодо перспектив технології. і не раз критикував її прихильників за те, що він вважав нечітким оптимізмом. Він конфліктував з Кеботом і Телкесом, зрештою витіснивши її з програми. Проте, як це не парадоксально, він також був фундаментальною фігурою в цій галузі. Він опублікував фундаментальні дослідження і побудував одні з перших у світі “активних” сонячних будинків.

Історія цих вчених, їхньої співпраці та конфліктів відображає історію простої ідеї, яку виявилося складно реалізувати в повному обсязі, але яка мала потенціал докорінно змінити наш спосіб життя.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Дім, в якому можна жити

Хоттел прийшов до сонячних технологій майже випадково. Вундеркінд з Індіани, він закінчив коледж у 19 років і став доцентом Массачусетського технологічного інституту у 25. Він здебільшого вивчав вогонь і промислові печі, але його попросили допомогти запустити сонячний проект. Він був єдиним учасником, який виступив з конкретною пропозицією, і тому, як він пізніше згадував, був призначений “досить молодим головою” комітету з сонячної енергетики Массачусетського технологічного інституту.

Хоттел витратила частину багатства Кэбот на вивчення плоских колекторів, простих вкритих склом пристроїв, які часто використовуються в Каліфорнії і Флориді для виробництва гарячої води для будинків. Першим продуктом цих досліджень стала експериментальна конструкція, зведена на території кампусу Массачусетського технологічного інституту в 1939 році. Перший сонячний будинок Хоттела, який пізніше отримав назву MIT I, мав колектор на даху, де сонячне світло нагрівало воду, яка потім зберігалася у величезному підземному резервуарі. Вентилятори обдувають гарячий бак і подають повітря в будівлю, зберігаючи тепло протягом двох бостонських зим.

Стаття 1942 року, яку Хоттел написала про проект, стала класикою в галузі сонячного опалення та посібником з використання плоских колекторів, впливаючи на інженерів та домашніх будівельників на десятиліття вперед. Не те, щоб хтось хотів точно повторити MIT I; як ретельно пояснювала Хоттел, це був науковий експеримент, а не тестова модель. Встановлення підземного резервуару на 17 000 галонів було б економічно недоцільним для справжнього будинку.

Проте громадськість все більше прагнула справжніх будинків, що обігріваються сонцем. Тепер, коли Хоттел зрозумів, як збирати сонячну енергію, він зрозумів, що Массачусетському технологічному інституту потрібно розробити більш практичне рішення для зберігання, можливо, менший бак, який зберігав би лише добовий запас нагрітої води. Для Телкес ця проблема стала першою можливістю попрацювати над сонячним житлом.

Телькес прийшла в енергетику манівцями, спочатку займаючись біологічними та металургійними дослідженнями, пов’язаними з енергетикою. Після імміграції до Сполучених Штатів у 1924 році вона працювала біофізиком у Фонді клініки Клівленда, де допомагала хірургу Джорджу Вашингтону Крілу створити фотоелектричний пристрій, який реєстрував мозкові хвилі. У темній лабораторії Кріла “тканини мозку світилися власним внутрішнім світлом, випромінюючи дивне сяйво, схоже на містичний ореол”. повідомляла газета “Чикаго Дейлі Триб’юн” у 1934 році.

Далі Телкес працював у Westinghouse, розробляючи металеві сплави для термопар, які б перетворювали тепло на електрику. Почувши про нову програму MIT з сонячної енергетики, вона написала в університет прохання про роботу і була прийнята на роботу. З початком Другої світової війни їй доручили працювати з Хоттелом над розробкою портативного сонячного опріснювача. пристрою, схожого на повітряну кулю, який авіатори, збиті в морі, могли б використовувати для отримання питної води.

Вона також продовжувала експериментувати з термопарами. У 1942 році в журналі “Christian Science Monitor” про Телкес писали, що вона перемішувала розчини над полум’ям у лабораторії Массачусетського технологічного інституту і демонструвала далекоглядну напористість. “Мене цікавлять речі, які вважаються неможливими. Мені подобається робити те, що, як кажуть, неможливо”. сказала вона в інтерв’ю газеті.

Наприкінці війни вона додала ще один напрямок до своїх досліджень, заглибившись у розробку практичних систем сонячного опалення. “Накопичення сонячного тепла. писала вона пізніше в журналі Science. є критичною проблемою”.”

Вода, яка може зберігати лише стільки тепла на галон, вимагала великих, дорогих резервуарів, міркував Телкес. Тверді матеріали, такі як каміння, були ще менш ефективними. багатообіцяючими були фазообмінні матеріали, які поглинають або виділяють тепло при переході з твердого стану в рідкий. Вона захопилася однією з таких речовин, яка називається глауберовою сіллю, або сульфатом натрію, що широко використовується в хімічній промисловості.

Для наступного сонячного експерименту Массачусетського технологічного інституту Хоттел спочатку хотів побудувати справжній будинок з мешканцями. Телкес запропонувала розмістити контейнери з глауберовою сіллю за скляною стіною, де вони поглинали б велику кількість тепла вдень і віддавали його, коли будівля охолоджувалася.

“Ідея виглядає дуже добре”. написав Хоттел у відповідь на її пропозицію. “Доктор. Внесок Телкеса може суттєво вплинути на результат нашого проекту.”

журнал, distillations, сонячний, генератор

Зіткнення світоглядів

Хоттел і Телкес обидва прагнули побудувати придатний для життя сонячний будинок, але вони підійшли до цієї ідеї з дуже різних точок зору.

Хоча Хоттел очолював команду дослідників сонячної енергетики в Массачусетському технологічному інституті понад два десятиліття, сонячне житло було лише одним з багатьох різних проектів, над якими він працював. Як і багато академічних вчених, він приймав різноманітні дослідницькі завдання, які йому пропонували корпоративні або державні спонсори. Він вивчав реактивні двигуни і побудував пристрій для видалення чадного газу з вихлопних газів автомобілів; під час Другої світової війни працював над танковими вогнеметами і напалмовими бомбами. Одного разу він розробив модель шкіри, щоб оцінити вплив атомних вибухів на організм.

Хоттел підходив до збору сонячної енергії як до чергової інженерної та економічної проблеми, а не як до суспільного імперативу. Він часто висловлював скептицизм щодо її перспектив, зважаючи на достатню кількість відносно дешевого викопного палива у світі та появу ядерної енергетики, і висміював тих, хто говорив про, здавалося б, величезну кількість енергії, доступної у сонячному світлі.

“Такі цифри, як ці, майже не мають відношення до проблеми практичного використання сонячної енергії”. сказав він у лекції 1940 року. “Вони залучили незліченну кількість дивакуватих винахідників, які підійшли до проблеми з трохи більшим розумовим обладнанням, ніж рожевий оптимізм”.” Насправді кількість корисної сонячної енергії обмежена погодою і неефективністю збору енергії, пояснював він.

Чому Хоттел роками продовжував проводити сонячні експерименти, незважаючи на свою віру в їхню остаточну марність, не зовсім зрозуміло. Він, безсумнівно, частково керувався своєю невгамовною науковою допитливістю і працьовитістю, а також амбіціями прокласти новий шлях, як це було з MIT I. Керівництво добре забезпеченою дослідницькою групою, особливо в такому молодому віці, також мало певний престиж і, можливо, допомогло зміцнити його позицію в Массачусетському технологічному інституті.

Грант Кебота на сонячну енергію фінансував дослідження Хоттела та його аспірантів і допоміг їм написати багато наукових праць, що є ключовим показником успіху. Науковці завжди полюють за фінансуванням; для нього не було б сенсу відмовлятися від контролю над добре забезпеченою, довготривалою дослідницькою можливістю, особливо тією, яка дозволяла йому проводити власні експерименти, а не слідувати диктату корпоративних спонсорів. Після запуску сонячний фонд продовжував працювати, навіть якщо інтерес Хоттела до нього час від часу слабшав, а Массачусетський технологічний інститут зрештою визнав програму малопродуктивною.

Хоттел іноді насміхався над статтями про сонячні будинки, але він також міг насолоджуватися більшою увагою громадськості, яку привертали ці проекти, порівняно з іншими його роботами. Інтерв’ю в газетах і журналах давали йому можливість продемонструвати свою безкомпромісну вірність науковій та економічній строгості.

“Він явно пишався своєю роллю скептика і вважав, що робить свій внесок, транслюючи обережність”. пише історик архітектури Ентоні Дензер.

Телкс, тим часом, прямо бачила у використанні сонячної енергії благо для людства, об’єднавшись з Кеботом і такими відомими прихильниками, як вчені Фаррінгтон Деніелс і Юджин Ейрс. На відміну від Хоттеля, Телкес провела решту своєї кар’єри, вивчаючи, пропонуючи або будуючи проекти сонячної енергетики, і вона енергійно захищала їхні перспективи від таких скептиків, як він.

“Консервативні інженери ставляться до цієї теми майже з насмішкою”. писала вона в статті 1951 року. Вона порівнювала їх з людьми, які надавали перевагу коням, а не раннім автомобілям, занадто зосереджуючись на відчутних, короткострокових результатах, а не на ймовірних довгострокових вигодах. Так, Сполучені Штати мали доступ до великої кількості палива, але як бути з місцями, де не вистачало вугілля чи нафти?? А як щодо “сажі, пожежонебезпеки та гірничих аварій”, спричинених виробництвом і використанням традиційного палива??

Сонячна енергія є “найчистішим і найздоровішим паливом”, писала вона. Хоча галузь все ще стикається з багатьма проблемами, “загальні витрати на дослідження і розробки, зроблені до цього часу у сфері використання сонячної енергії, нескінченно малі в порівнянні з витратами, зробленими на розробку інших природних ресурсів”. Сонячне світло рано чи пізно все одно буде використовуватися як джерело енергії. Навіщо чекати?”

Мабуть, було неминуче, що ідеологічні розбіжності Хоттеля і Телкеса врешті-решт зроблять їх супротивниками. Однак насіння конфлікту, можливо, було закладено ще на початку, під час першого проекту Телкса для команди.

У 1942 році Телкес завершила створення прототипу свого опріснювача для авіаторів і завоювала увагу урядовців та представників приватного бізнесу. Але Хоттел тричі змінював виробників, щоб отримати кращу пропозицію і мінімізувати витрати, затримуючи доставку опріснювачів до США.S. військові до самого кінця війни. Телкес і Кабот висловили розчарування тим, що маневри Хоттела зробили проект набагато менш корисним, ніж він міг би бути.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Блискучі катастрофи

Якщо неправильне поводження Хоттеля з опріснювачем розсварило двох інженерів, то одержимість Телькес сіллю Глаубера призвела до остаточного розриву. Хоча спочатку речовина була багатообіцяючою, вона виявилася проблематичною. Під час тестування другого сонячного будинку команди в 1946 році матеріал розшарувався на різні складові речовини і роз’їдав контейнери, поки вони не протікали.

Хоттель та інші звинувачували Телкса в “неточній оцінці” процесу зберігання тепла, пише історик Деніел Барбер. Телкес звинуватила Хоттеля в поганому нагляді за аспірантами, які проводили експеримент, заявивши, що вони не змогли підтримувати стабільну температуру в будівлі, як це вимагалося. Її колеги також конфліктували з Телкес на особистому рівні, частково через її напористий характер, а також, можливо, через упереджене ставлення до єдиної жінки в команді.

Вона “людина з твердими переконаннями, які вона висловлює наполегливо”. писав декан Массачусетського технологічного інституту Джордж Гаррісон у звіті про сонячний фонд кілька років по тому. Навіть люди за межами програми “не змогли погодитися з нею протягом тривалого часу.”

Президент Массачусетського технологічного інституту Карл Комптон став на бік Телкеса в суперечці про випробування солі Глаубера. “Їй не подобається, коли її ідеї відкидають, спираючись лише на ці докази”. написав він Хоттелю. Він закликав комітет з сонячної енергії відмовитися від подальших випробувань і доручити архітектору спроектувати придатний для життя будинок з технологією фазової зміни. “Ми повинні зробити сміливий підхід для подальшого великого кроку вперед у питанні сонячного опалення, а не займатися подальшими вимірюваннями”.”

Але, незважаючи на підтримку Комптона і Кебота, який подружився з Телксом, Хоттел не тільки відкинув ідею використання солі Глаубера, але й повністю звільнив Телкса з фонду сонячної енергії. Телкес перевели на кафедру металургії Массачусетського технологічного інституту, де вона відновила свої дослідження термопар.

Замість того, щоб будувати справжній будинок, Хоттель та інші побудували ще один експериментальний сарай, MIT II. Він складався з кількох суміжних кабін, кожна з яких мала різне розташування скляних вікон, стіни з наповнених водою контейнерів та інших елементів.

Водяні стіни насправді добре зберігали тепло. (Десятиліття потому цю ідею знову підхопили будівельники сонячних будинків).) Але Хоттел вважав, що діряві вікна будівлі випускали занадто багато тепла, що фактично зруйнувало проект, і він, очевидно, відрікся від нього, за словами Дензера. Кебот знову був роздратований і запропонував усунути Хоттеля з посади голови фонду сонячної енергії на користь когось, хто міг би побудувати справжній будинок. когось на кшталт Марії Телкес.

“Я хотів би, щоб дослідження сонячної енергії було доручено комусь, хто приділив би йому більше уваги”. бурчав він.

Хоттел розпізнав загрозу. Якщо ціною збереження керівництва фондом був заселений будинок, він був готовий надати його. Цього разу вони з колегою, професором архітектури Лоуренсом Андерсоном, працювали швидко. Вони попросили студента-архітектора розробити план перетворення MIT II на MIT III, житловий будинок, в якому використовувався метод Хоттеля з колекторами на даху.

З гостроверхим дахом, заднім двором і баком для води, захованим на горищі, споруда виглядала як типовий будинок. Він одразу привернув увагу всієї країни. У 1949 році газета Saturday Evening Post розповіла про мешканців будинку. аспіранта Гаррі Ріда, його дружину Джун та їхнього дворічного сина Тобі. “які були в захваті від будинку та надзвичайно задоволені його системою опалення”, за словами Барбера.

“Ніхто з нас не застудився відтоді, як ми переїхали сюди, а Тобі не мав навіть нежитю”. цитувала Джун.

На піку продуктивності MIT III отримував 82% тепла від сонця, а решту. від допоміжних нагрівачів. Різні недоліки не дозволили досягти поставленої будівельниками мети. 90% сонячного опалення, але проект підтвердив точність попередньої роботи Хоттеля над плоскими колекторами і підвищив його популярність серед громадськості.

“Хоттел здійснив блискучий трюк, використавши архітектурний відділ і сім’ю Рейдів для створення привабливого троянського коня, який би пристосувався до його експерименту і відволікав від суперечок про його лідерство”. пише Дензер у книзі “Сонячний будинок”, історії пасивних і активних сонячних будинків.

Телкес, хоч і був вигнаний з фонду сонячної енергії, продовжував шукати можливості довести корисність глауберової солі. Вона подружилася з відомою архітекторкою-модерністкою Елеонорою Реймонд, яка зрештою познайомила її з Амелією Пібоді, ще однією заможною бостонською брахманкою. За підтримки близьких друзів Годфрі Кабота та Карла Комптона, Пібоді погодилася доручити Телксу та Реймонду побудувати сонячний будинок у своєму маєтку в Дуврі, штат Массачусетс.

Невдовзі після дебюту MIT III три жінки завершили будівництво свого “Дуврського будинку сонця”. Описаний у пресі як схожий на “курник, що розрісся”, він був домінований гігантським горищем з південною стіною, повністю складеною з високих, засклених колекторів. Для зберігання тепла нагріте повітря вдували в приміщення, що містило 3500 галонів глауберової солі, розміщеної в металевих бочках.

Проект мав величезний успіх. Двоюрідні брати Телкеса комфортно прожили в будинку дві зими, а газетні статті на перших шпальтах прославляли будинок за те, що він повністю відмовився від традиційних видів палива для обігріву. “Новий будинок у Дуврі, штат Массачусетс., “Всю зиму було комфортно тепло без печі”. йшлося в заголовку газети “Лайф” за 1949 рік. У передовиці “Популярної науки” йшлося про те, що цей будинок може бути більш важливим науковим відкриттям, ніж атомна бомба. Ендрю Немети, який виріс у будинку, пізніше згадував, що він приваблював 3 000 відвідувачів. “громадських матрон, членів клубу, репортерів та допитливих цивільних осіб”. доки екскурсії не були припинені.

“Жоден інший сонячний будинок не отримав стільки розголосу, як Дуврський сонячний будинок”. зазначає Дензер.

Однак у блискучих звітах пропущено кілька важливих деталей. Хоча будинок не використовував вугілля чи нафту для опалення, вентилятори, необхідні для циркуляції повітря, збільшували рахунки за електроенергію. Як і під час випробувань в Массачусетському технологічному інституті, сіль Глаубера розшарувалася на рідкий і твердий шари, а металеві контейнери піддалися корозії та протікали. На третю зиму сім’я Немети замерзала.

“Після тижневої низки похмурих днів температура в приміщенні впала до панічного рівня. Моя мати поскаржилася, і незабаром у всіх кімнатах у нас з’явилися електричні обігрівачі”. згадував він. Сонячну систему опалення прибрали, а на горищі згодом встановили масляну піч.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Упередження та наполегливість

Після MIT III фонд сонячної енергії припинив свою діяльність. У 1953 році декан Гаррісон провів огляд, щоб зрозуміти, чому він не був більш продуктивним. У його звіті коротко згадувалося про недолуге керівництво Хоттела, але загалом він став на бік професора, поклавши більшу частину провини на втручання Кебота під впливом Телкса.

За словами історика Сари Шрив, рецензія значною мірою відображала точку зору Хоттела. Хоттел з самого початку була вороже налаштована до Телкс через її наполегливу прихильність до ідеї сонячного житла, а також через її прагнення взаємодіяти з громадськістю та пресою. У доповіді навіть принижувалися інтелект і характер Телкса.

“У неї широке коло впливових знайомих, які вражені її ентузіазмом щодо сонячного опалення та її очевидним інтелектом”. пише Гаррісон. Вона підтримувала зовнішні експерименти (зокрема, Дуврський сонячний будинок), які “виявилися або надмірно спроектованими, або невдалими”.” Це звіт, який описує Телкеса як такого, що має сильні думки, які вона висловлює “примусово”, і в якому стверджується, що кілька людей знайшли “неможливим погодитися з нею”.”

“Вона деякий час була у сварці з комітетом, і особливо з професором Хоттелом”. писав Гаррісон.

Для Шрева ця критика виявляє прихований сексизм. “Наполегливість”, яка була потрібна жінці, щоб здобути ступінь доктора технічних наук в Угорщині в 1920-х роках, емігрувати до США і отримати роботу в Массачусетському технологічному інституті, “суперечила панівним суспільним очікуванням щодо жіночої поведінки”. пише вона, особливо в період повернення до традиційних гендерних ролей після Другої світової війни.

Барбер зазначає, що декан посилається на “досить радикальні погляди” Телкса і передбачувані “ультрарадикальні тенденції.” Ці коментарі та думки власників описують її прихильність до сонячної енергії, але також можуть видавати підозри Гаррісона щодо угорської жінки на тлі маккартистського антикомунізму початку 1950-х років.

Після рецензії Массачусетський технологічний інститут звільнив Телкес. Хоттел і Андерсон зробили ще один великий крок у сфері сонячного житла, побудувавши будинок у Лексінгтоні, штат Массачусетс, який планували продати на відкритому ринку. Головною відмінною рисою MIT IV була велика стіна сонячних колекторів, що спускалася від верхівки даху до високого валу позаду будинку.

Будинок потрапив на обкладинку журналу Popular Mechanics, але був обтяжений складними системами: кількома резервуарами для води, системою примусової вентиляції та автоматизованим управлінням, призначеним для ввімкнення сонячної колекції лише тоді, коли вона компенсує витрати на перекачування води. Співробітники Массачусетського технологічного інституту ледве встигали за ремонтом і обслуговуванням, а будинок ніхто не купував. Дензер називає цю споруду “успіхом піару, вартим уваги естетичним зусиллям, неефективною машиною та економічною трагедією”.” Через чотири роки сонячну систему вирвали.

Хоттел покинув спроби побудувати сонячне житло. У той час як багато вчених, архітекторів та майстрів-аматорів побудували інноваційні та успішні сонячні будинки в наступні десятиліття. використовуючи широкий спектр як активних, так і пасивних конструкцій. Хоттел залишався скептиком до кінця свого життя. В інтерв’ю 1995 року він сказав, що виступає за продовження досліджень сонячної енергії і вірить, що фотоелектричні панелі в кінцевому підсумку виявляться цінними, але він все ще вважає, що люди занадто оптимістично ставляться до сонячної енергії.

“Ми обманюємо громадськість щодо сонця. Він не вартий стільки, скільки про нього говорять”. сказав він в усному історичному інтерв’ю 1985 року Фонду хімічної спадщини (нині Інститут історії науки). “Вартість того, щоб зробити щось за допомогою сонця, завжди була трохи вищою, ніж якщо б ви робили це якимось іншим способом”.” Тим не менш, коли він помер у 1998 році, New York Times описав його як “лідера в розробці альтернативних видів палива.”

журнал, distillations, сонячний, генератор

Тим часом Телкес став зіркою в жвавому, але все більш неактуальному світі досліджень сонячного опалення, який поступово відійшов на другий план у міру того, як ядерна енергетика і дешева нафта з Близького Сходу завоювали енергетичну галузь. Вона виступала на конференціях і запропонувала версію Дуврського будинку сонця для Манхеттена, що дозволило їй отримати роботу в Нью-Йоркському університеті.

Вона продовжувала працювати, консультуючи з питань будівництва кількох будинків навколо Прінстона, штат Нью-Джерсі, і допомагаючи планувати житлові забудови на півночі штату Нью-Йорк і в передмісті Далласа. (Жодна з розробок не була побудована.) Наприкінці 1950-х років вона розробила амбітний демонстраційний проект “Принстонський сонячний дім” з використанням глауберової солі, але він страждав від звичайної корозії контейнерів та інших проблем і ніколи не працював дуже добре. Інший проект, автономний теплогенератор під назвою “Сонячна стіна”, нікуди не подівся.

Після нетривалого викладання в Університеті Пенсильванії та роботи в промисловості, вона знайшла дім в Університеті Делавера, де розширила свої дослідження, включивши в них новий вид сонячної технології. фотоелектричні елементи, що генерують електроенергію. У 1971 році вона та її колеги побудували Solar One, перший будинок, який генерував як тепло, так і електроенергію від сонця, що допомогло розпочати загальнонаціональний сонячний бум.

На той час, коли фотоелектричні сонячні панелі вийшли на ринок, активні системи опалення, які розробили Телкес, Хоттел та багато інших, значною мірою застаріли. Вони стали технологічним глухим кутом. Лише кілька прикладів цих систем вижили в будинках, побудованих на замовлення майстрами та ентузіастами домашньої економії.

У цьому відношенні Хоттель мав рацію: завжди буде трохи дешевше (не кажучи вже про те, що простіше) використовувати якесь інше паливо для створення тепла. Сонячні методи не встигли вдосконалитися достатньо швидко, щоб задовольнити потреби масового житлового буму 1950-х і 1960-х років, коли були зведені мільйони заміських будинків, що опалювалися газовими радіаторами і охолоджувалися електричними кондиціонерами. Федеральний уряд та енергетична галузь витратили мільярди на просування традиційних видів палива, відкинувши сонячне опалення в сторону.

Але з іншого боку, Хоттел був неправий, відкидаючи можливості сонячного опалення, і Телкес заслуговує на похвалу, яку вона отримала за свою рішучу передбачливість і прагнення до інновацій.

Опалювати сонячні будинки середини століття було дешевше, ніж звичайні будинки, деякі з великим відривом. Вони також мали екологічні переваги, значення яких було повністю оцінено лише через півстоліття, коли загроза парникових газів стала широко відомою. За допомогою добре ущільнених вікон і кращої ізоляції будинки можна зробити ще більш ефективними, як показали будівельники сучасних високоізольованих “пасивних будинків”. Телкес була на правильному шляху, але технологічні та соціальні трансформації, яких вона прагнула, були просто недосяжними.

Меїр Ріндейс, репортер WHYY у Філадельфії.

First Solar купує шведського фахівця з перовскіту Evolar

First Solar погодилася заплатити 38 мільйонів доларів за покупку шведського виробничого стартапу Evolar AB, оскільки прагне розширити розробку високоефективних тандемних фотоелектричних технологій.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Виробничі лінії “під ключ” компанії Evolar можна комбінувати з кремнієвими фотоелектричними лініями клієнтів.

Поділитися

First Solar заявила, що купує шведського виробника Evolar AB з метою прискорити свої зусилля з розвитку технології тандемних фотоелектричних установок. Американський виробник сонячних модулів спочатку заплатить близько 38 мільйонів доларів, але пізніше він може заплатити ще 42 мільйони, за умови досягнення певних технічних етапів у майбутньому.

First Solar заявила в п’ятницю, що це придбання прискорить розвиток фотоелектричних технологій наступного покоління, включаючи високоефективні тандемні пристрої. Вона спрямована на інтеграцію ноу-хау Evolar з існуючими напрямками досліджень і розробок, портфелем інтелектуальної власності та досвідом у розробці та комерційному масштабуванні тонкоплівкових фотоелектричних модулів.

“Це придбання доповнює наші існуючі потоки RD досвідом в області тонкоплівкових напівпровідників, які доповнюють CadTel”. Ми очікуємо, що це прискорить наші зусилля з розробки тандемної технології, яка продовжить нашу прихильність до наднизьковуглецевої, відповідально виробленої сонячної енергії”. сказав Марк Відмар, головний виконавчий директор First Solar.

Компанія Evolar, яка була заснована в 2019 році нині неплатоспроможним виробником тонкоплівкових CIGS-технологій Solibro, зосереджується на розробці рішень, включаючи виробниче обладнання, для комерціалізації тандемної сонячної технології з тонкими плівками перовскіту.

Компанія заявляє, що її унікальна технологія випаровування дозволяє наносити тонкоплівковий шар перовскіту, відомий як технологія “PV Power Booster”, щоб збільшити вихід енергії з фотоелементів на 25% при мінімальних витратах. В даний час компанія знаходиться в процесі комерціалізації своєї виробничої лінії “під ключ” для перовскітних клітин, яка може бути легко інтегрована в кремнієві виробничі лінії для модернізації виробництва тандемних клітин.

Популярний контент

У минулому році Evolar провів свої інкапсульовані, напівпрозорі автономні перовскітні модулі через серію стандартних прискорених випробувань на надійність. Результати показали, що елементи можуть прослужити до 25 років, якщо їх розмістити на відкритому повітрі.

Evolar володіє поточним світовим рекордом для дослідницьких сонячних елементів CIGS з ефективністю 23.6%. Компанія тісно співпрацює з Уппсальським університетом і створила дослідницьку лабораторію в Уппсалі, Швеція. Це перший дослідницький центр First Solar в Європі, хоча умови угоди не розголошуються.

Після закриття угоди близько 30 співробітників Evolar приєднаються до First Solar і будуть співпрацювати з командою з приблизно 60 вчених в науково-дослідному технологічному центрі в Санта-Кларі, Каліфорнія, і командами розробників в Перрісбурзі, штат Огайо, щоб забезпечити комерціалізацію тандемних сонячних панелей.

Об’єкт в Перрісбурзі, що представляє собою інвестиції в розмірі до 370 мільйонів доларів, про які було оголошено в жовтні 2022 року, вважається першим подібного масштабу в Західній півкулі. Очікується, що це прискорить розробку і виробництво передових тонкоплівкових фотоелектричних модулів і тандемних фотоелектричних модулів і планується завершити у 2024 році.

Цей контент захищений авторським правом і не може бути використаний повторно. Якщо ви бажаєте співпрацювати з нами і хочете повторно використати частину нашого контенту, будь ласка, зв’яжіться з нами за адресою: editors@pv-magazine.com.

Марія Майш

Марія має багаторічний досвід роботи в інформаційних агентствах та написання статей для друкованих та онлайн-видань. У 2018 році вона зайняла посаду редактора австралійського журналу pv magazine Australia і допомогла встановити його присутність в Інтернеті протягом двох років.

Інвестування в акції сонячної енергетики

Індустрія сонячної енергетики будує та встановлює пристрої для уловлювання енергії сонця та перетворення її в електричну енергію. Компанії галузі працюють над переходом світової економіки від викопних видів палива, таких як нафта і природний газ, до відновлюваних джерел енергії. Для завершення переходу знадобляться трильйони доларів і багато років, що робить сонячну енергетику привабливою можливістю для довгострокових інвесторів.

Сектор охоплює широкий спектр компаній з наступними функціями:

журнал, distillations, сонячний, генератор

Найкращі акції сонячної енергетики для інвестицій у 2023 році

Сонячна енергія представляє величезні ринкові можливості. Компанія U.S. потрібно інвестувати приблизно 1.2 трильйон до 2050 року лише на розробках у галузі сонячної енергетики для декарбонізації економіки. Тим часом, глобальна інвестиційна можливість для сонячної енергетики ще більша.

Багато компаній зосереджені на сонячній енергетиці і повинні отримати вигоду від зростання сектору. Однак не всі компанії мають стратегії, спрямовані на підвищення вартості для своїх акціонерів. Три акції сонячної енергетики, які виділяються як найбільш гідні уваги інвесторів:

SolarEdge Technologies

Ось чому ці акції сонячної енергетики яскраво виділяються в цій галузі, що стрімко розвивається:

First Solar

First Solar. світовий лідер у розробці рішень для сонячної енергетики. Розробляє, виробляє і продає передові сонячні модулі.

Одна річ, яка відрізняє First Solar від інших виробників сонячних панелей. це її зосередженість на виробництві запатентованого, вдосконаленого тонкоплівкового модуля. У менш ідеальних умовах, таких як низька освітленість і спекотна погода, її панелі працюють краще, ніж конкуруючі кремнієві модулі. Вони також більші за розміром, що допомагає знизити вартість вата. Ці фактори роблять їх ідеальними для проектів сонячної енергетики в комунальному масштабі.

First Solar також відрізняється від своїх конкурентів у сонячному секторі тим, що має один з найсильніших балансів. зазвичай має більше готівки, ніж боргів, що дає їй фінансову гнучкість для продовження реалізації своєї стратегії розробки та виробництва тонкоплівкових сонячних модулів для комунальних споживачів, включаючи розширення виробничих потужностей. First Solar знаходиться у відмінній позиції для процвітання, оскільки сонячна промисловість продовжує розширюватися.

First Solar також має багато можливостей для зростання. Компанія розпродала свої виробничі потужності до 2024 року і підписала контракти на продаж до 2026 року. Компанія інвестує значні кошти в розширення своїх виробничих потужностей з виробництва сонячних панелей, щоб отримати вигоду від зростання сектору. Інвестиції повинні дозволити First Solar розширити свої доходи і прибутки швидкими темпами в найближчі роки.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Brookfield Renewable

Brookfield Renewable. це компанія з відновлюваної енергетики, створена провідним менеджером альтернативних активів Brookfield Asset Management (BAM 0).87% ). Енергетична компанія виробляє відновлювану енергію, яку продає за довгостроковими угодами про купівлю електроенергії. Бізнес-модель Brookfield забезпечує стабільний грошовий потік для виплати привабливих дивідендів, звідси і позначення yieldco.

Brookfield Renewable має диверсифікований портфель відновлюваних джерел енергії. Це світовий лідер у галузі гідроелектростанцій. Вона доповнює ці об’єкти швидко зростаючою наземною та офшорною вітроенергетикою, комунальною енергетикою та розподіленою генерацією (e.g., дахові) сонячні, а також платформи для зберігання енергії.

Компанія, що займається екологічно чистою енергетикою, вважає, що сонячна енергетика може скласти більшу частину її виробничих потужностей протягом наступного десятиліття.- не тому, що не бачить світлого майбутнього для вітрової або гідроенергетики, а тому, що бачить більші можливості в сонячній енергетиці. Зниження витрат робить проекти розвитку сонячної енергетики все більш прибутковими.

За останні роки Брукфілд здійснив кілька придбань, щоб збільшити свої можливості розвитку сонячної енергетики. У 2022 році компанія придбала Urban Grid, провідного розробника комунальних проектів сонячних електростанцій та систем зберігання енергії в США.S. Придбання потроїло його U.S. трубопровід розвитку відновлюваної енергетики.

Конвеєр розвитку сонячної енергетики Брукфілда має намір збільшити грошовий потік на акцію на 6%-11% щорічно до 2026 року. Крім того, вона бачить до 9% додаткового потенціалу зростання на рік від майбутніх придбань, що має підтримати план компанії щодо збільшення її високоприбуткових дивідендів на 5%-9%. Зростання дивідендів робить її однією з найкращих акцій з дивідендними виплатами у відновлюваній енергетиці. У той же час, загальне поєднання зростання і доходу має дозволити Brookfield Renewable генерувати привабливі загальні прибутки в найближчі роки.

SolarEdge Technologies

SolarEdge Technologies виробляє оптимізатори потужності та інвертори, які використовуються для перетворення енергії сонця в електрику. Її компоненти вдосконалили спосіб перетворення сонячними панелями енергії постійного струму, виробленої сонцем, в електроенергію змінного струму, що використовується електромережею. Система, яка використовує оптимізатори потужності SolarEdge, буде коштувати дешевше, ніж та, яка використовує мікроінвертор, побудований такою компанією, як Enphase Energy (ENPH).0.91%), наприклад, і з мінімальною втратою ефективності.

Зосередженість SolarEdge на виробництві недорогих оптимізаторів потужності дозволила їй відвоювати частку ринку у конкурентів, оскільки розробники сонячних проектів роблять акцент на вартості. Компанія також інвестувала кошти в придбання та розробку нових продуктів у сфері зберігання енергії та управління енергією, а також смарт-модулів, щоб збільшити середній дохід з однієї установки.

SolarEdge доповнює свою лідируючу позицію на ринку сильним, багатим на грошові кошти балансом, що дає їй фінансову гнучкість для інвестування в розширення своїх виробничих потужностей і технологічну перевагу над конкурентами.

Сильний баланс також надав SolarEdge гнучкість для розширення в інших сегментах ринку “розумної” енергетики. Компанія здійснила інвестиції та придбання у сфері зберігання, зарядки електромобілів (EV), акумуляторів, систем безперебійного живлення (ДБЖ), силових агрегатів для EV та рішень у сфері мережевих послуг. Ці ініціативи можуть прискорити його зростання в найближчі роки і налаштували SolarEdge на успіх, оскільки він працює над тим, щоб заробити на швидкозростаючому секторі чистої енергії.

Суміжні теми для інвестування

Інвестування у запаси відновлюваної енергії

Чиста енергія. це майбутнє, і ці компанії є лідерами в цьому напрямку.

Продаж сонячних панелей: Як, чому і де

журнал, distillations, сонячний, генератор

Ринок сонячної енергетики зараз на підйомі. У 2-му кварталі 2021 року в Україні спостерігалося падіння виробництва електроенергії з.S. встановлено 5.7 ГВт сонячних потужностей, що на 45% більше, ніж у другому кварталі 2020 року, і є найбільшим показником другого кварталу за всю історію.

З цими доповненнями U.S. офіційно перевищила 3 мільйони установок. переважна більшість з яких є житловими системами. Plus, на сонячну енергетику припадає 56% всіх нових електрогенеруючих потужностей, введених в експлуатацію в США.S. у першій половині 2021 року.

Тож якщо ви думаєте про сонячну енергетику, зараз саме час. У цьому посібнику ми розповімо про все, що вам потрібно знати про продаж сонячних панелей, в тому числі про те, як, чому і де це зробити.

Навіщо взагалі продавати сонячні панелі??

За даними Асоціації галузей сонячної енергетики (SEIA), темпи будівництва сонячних електростанцій у всіх сегментах ринку неухильно зростають протягом останнього десятиліття. Ознайомтеся з цими 3 причинами, чому варто долучитися до сонячної енергетики:

Причина : Падіння дорівнює зростанню

журнал, distillations, сонячний, генератор

Одним з найбільших ударів по сонячній енергетиці за останні кілька десятиліть була вартість. Але все змінилося. За останнє десятиліття вартість встановлення сонячних електростанцій знизилася більш ніж на 70%, що змусило галузь вийти на нові ринки і встановити тисячі систем по всій території США.S.

Зокрема, середньостатистична житлова система знизилася з 40 000 у 2010 році до приблизно 20 000 сьогодні (обидві цифри є цінами до стимулювання). А нещодавні ціни на електроенергію для домогосподарств коливаються від 16 до 35 МВт-год, що означає, що сонячна енергетика зараз конкурентоспроможна з усіма іншими формами генерації електроенергії.

Причина : Сонячна енергетика лідирує у введенні нових електричних потужностей

журнал, distillations, сонячний, генератор

У 2020 році 43% всіх нових електричних потужностей, доданих в мережу, були отримані за рахунок сонячної енергії. Це найбільша частка в історії, і вже другий рік поспіль сонячна енергетика додає найбільшу потужність до енергосистеми порівняно з іншими джерелами.

І це не випадковість. За останні 8 років сонячна енергетика посіла 1-е або 2-е місце за кількістю нових електричних потужностей, збільшивши свою частку в загальному обсязі виробництва електроенергії в США.S. виробництво електроенергії з нуля.з 1% у 2010 році до майже 4% сьогодні.

Причина : Зараз це ринок 50 штатів

журнал, distillations, сонячний, генератор

Протягом багатьох років штат Каліфорнія домінував на ринку сонячної енергетики, маючи понад 8 мільйонів будинків, що живляться від сонячної енергії. Але інші ринки швидко розширюються, і в 2020 році інші штати досягли найбільшої частки ринку, ніж будь-коли за останнє десятиліття.

Дані SEIA показують, що швидке зростання в Техасі та Флориді призвело до цього зсуву. Насправді, Техас зараз посідає найвище місце з точки зору прогнозу зростання з 26 995 МВт, які, як очікується, будуть встановлені протягом наступних 5 років.

І Флорида посідає 3-тє місце (одразу після Каліфорнії) з 12 046 МВт зростання, яке очікується протягом наступних 5 років. Очікується, що все більше і більше штатів збільшуватимуть свою частку на національному ринку, оскільки вона продовжує падати.

І тепер, коли ви знаєте, чому ви повинні продавати сонячні панелі, ось як це зробити.

Як почати продавати сонячні панелі

Якщо ці причини змусили вас замислитися над тим, як почати, ось п’ять кроків, які потрібно зробити негайно.

Дізнайтеся, що змушує людей купувати сонячні панелі

Коли справа доходить до покупки сонячних панелей, є кілька ключових мотиваторів для покупців. Перше. це економія коштів у вигляді зменшення рахунків за електроенергію.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Середній рахунок за електроенергію в США.S. становить від 100 до 200 на місяць, тож це велика економія. І з падінням сонячної активності все більше і більше споживачів приймають рішення.

Ще одним важливим мотиватором є державні стимули та субсидії. На сьогоднішній день федеральний податковий кредит на сонячну енергію становить 26% від вартості сонячної установки, включаючи обладнання та робочу силу. Отже, виходячи з поточної середньої вартості панелей, типовий домовласник може розраховувати на податкову знижку в розмірі від 4 000 до 6 000.

Крім того, є 10 штатів, які пропонують державні податкові пільги на сонячну енергію, які споживачі можуть використовувати на додаток до федерального податкового кредиту, забезпечуючи додаткову економію від 1 000 до 6 000 доларів. Наразі це Арізона, Гаваї, Айдахо, Айова, Массачусетс, Монтана, Нью-Мексико, Нью-Йорк, Південна Кароліна та Юта.

Вирішіть, кому ви будете продавати

Ви повинні вирішити, чи хочете ви продавати комерційним підприємствам або власникам житлових будинків.

Ось кілька моментів, які слід врахувати:

  • Час проекту: Комерційні дахи зазвичай плоскі, що спрощує процес монтажу. Але комерційні дахи, як правило, набагато більші, а це означає, що установка може зайняти від тижня до декількох місяців. Житлові панелі зазвичай встановлюються за один-два дні.
  • Право власності на нерухомість: Існують деякі складнощі з власністю на комерційну нерухомість, які не існують на ринку житла. Від найпростіших до найскладніших, до них відносяться будівлі, які займають власники, будівлі з одним орендарем та будівлі з кількома орендарями.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Будівлі, зайняті власниками, є найменш складними комерційними сонячними проектами, оскільки мешканець будівлі (який отримує вигоду від нижчих рахунків за електроенергію) і власник (який може приймати рішення про купівлю) є однією і тією ж особою.

Загалом, знайте динаміку, з якою ви зіткнетеся, продаючи різні групи, і виберіть ту(і), якій(им) ви найкраще підходите для продажу.

Пройдіть сертифікацію та зареєструйте свій бізнес

По-перше, важливо розуміти, що сертифікація та ліцензування. це різні речі.

Ліцензування. це те, що вимагається (деякими штатами), тоді як сертифікація є добровільною. Отже, якщо ви працюєте в штаті, який вимагає ліцензування (ви можете перевірити це в цій базі даних), вам доведеться зробити це спочатку, щоб вести свій бізнес.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Незалежно від того, чи потрібно вам отримувати ліцензію чи ні, вам також слід розглянути можливість проходження сертифікації, щоб відрізнити свій бізнес від конкурентів. Північноамериканська рада сертифікованих енергетиків (NABCEP) вважається провідним органом сертифікації в сонячній енергетиці.

А щоб отримати сертифікат NABCEP, інсталятори повинні скласти іспит, підписати етичний кодекс і проходити курси підвищення кваліфікації для ресертифікації кожні три роки. Ви також повинні мати певний досвід роботи в цій галузі (кількість залежить від типу сертифікації), і ви повинні задокументувати всі тренінги та інсталяції.

На додаток до демонстрації вашого досвіду (або, можливо, завдяки йому), отримання сертифікації може збільшити ваш потенціал заробітку в середньому більш ніж на 11 000 доларів на рік, згідно з даними NABCEP. Вам також потрібно буде зареєструвати свій бізнес у вашому штаті в офісі Державного секретаря, бізнес-бюро або бізнес-агентстві. Для більшості малих підприємств, за словами SBA, це, як правило, так само просто, як зареєструвати назву вашого бізнесу в державних та місцевих органах влади. Деякі штати дозволяють реєструватися онлайн, а деякі змушують подавати паперові документи особисто або поштою.

Знайте, скільки панелей потрібно вашому клієнту

Визначення кількості панелей, необхідних вашому клієнту, залежить від багатьох факторів. розміру даху, споживання електроенергії та кількості сонця, яке потрапляє на дах. Це означає, що вам потрібно добре оглянути дах, перш ніж ви зможете сказати, скільки панелей їм знадобиться і де вони повинні їх розмістити.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Традиційно покрівельники та монтажники сонячних панелей повинні були витягнути драбину і піднятися на дах. робити вимірювання і виконувати розрахунки затінення вручну. І хоча це все ще працює, це не найшвидша, найбезпечніша, найдешевша і найточніша стратегія.

Замість цього багато інсталяторів сонячних панелей використовують дистанційні технології, такі як аерофотозйомка EagleView (так, це ми), яка дозволяє їм отримати огляд даху з висоти пташиного польоту, навіть не ступаючи на територію об’єкту.

Девід Вільямсон, генеральний директор Titan Solar Power, каже: “Дистанційні процеси та впровадження технологій. це дві найбільші тенденції, з якими сьогодні стикається ринок сонячних установок. Використовуючи завжди точні звіти EagleView, ми можемо випереджати ці тенденції і створювати проекти та плани набагато швидше, не виїжджаючи на об’єкт.”

Одним з прикладів переваги аерофотозйомки є те, що коли інспектори піднімаються на дах з ручним пристроєм для розрахунку затінення, вони зазвичай збирають дані від 15 до 30 точок вимірювання. Однак віртуальні інспекції з використанням дистанційної технології EagleView можуть охопити 13 000. 15 000 точок вимірювання для отримання даних про затінення, що значно перевищує галузеві стандарти.

Маючи такі точні дані під рукою, ви можете швидко, точно і впевнено оцінити кількість панелей, необхідних домовласникам.

Знайте, звідки ви будете отримувати матеріали

Як інсталятор сонячних панелей, вам потрібно буде налагодити відносини з дистриб’юторами, щоб отримати необхідні матеріали.

У ланцюжку поставок дистриб’ютори сонячних батарей, як правило, знаходяться між виробниками обладнання, такими як Panasonic, SolarEdge і т.д., та інсталяторів сонячних батарей.

Дистриб’ютори зберігають і доставляють обладнання в міру необхідності житловим і комерційним підрядникам, полегшуючи індивідуальним сонячним інсталяторам необхідність перевозити велику кількість запасів. Замість цього, сонячні підрядники можуть почекати з придбанням необхідного обладнання, поки домовласник не просунеться з проектом.

Найбільші дистриб’ютори сонячної енергетики продають сонячні панелі всім типам інсталяторів. житловим, комерційним та комунальним. Один з найбільших дистриб’юторів в США.S. включають BayWa r.e., Wesco, і CED Greentech.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Де продати сонячні панелі

Тепер, коли ви знаєте, чому і як, настав час вийти назустріч клієнтам. Ось 5 чудових місць для продажу сонячних панелей.

Від дверей до дверей

Продаж сонячних панелей за принципом “від дверей до дверей”. це чудовий спосіб розпочати продаж сонячних панелей, навіть якщо спочатку це може здатися дещо старомодним.

Візьмемо, наприклад, Vivint, компанію з домашньої безпеки. Vivint вийшла на ринок сонячної енергетики ще в 2013 році і обходила цілі райони, від дверей до дверей, непомітно накопичуючи 9% частку ринку сонячних електростанцій в США.S. ринок житлових сонячних установок всього за два роки.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Однією з причин такої ефективності є те, що ваш продавець може бачити дах будинку і відповідати на запитання домовласника в режимі реального часу.

Ще однією перевагою можливості побачити дах є те, що ваші продавці можуть визначати пріоритетність “перспективних дахів”.” Досвідчений каліфорнійський продавець сонячних батарей Метт Фокс пояснює, що потенційний клієнт повинен мати дах, який не розвалюється, не занадто затінений і не має занадто багато вентиляційних отворів.

“Вам потрібна велика, відкрита площина без великої кількості перешкод”. сказав він в інтерв’ю Sierra, національному журналу Sierra Club.

Цільові онлайн-спільноти

В наші дні ви можете знайти спільноти однодумців в Інтернеті практично за будь-яким інтересом або нішею. включаючи сонячну енергію. Для сонячних компаній ці спільноти є чудовим місцем для м’яких продажів вашого бізнесу.

Зрештою, люди в цих спільнотах вже повірили в ідею використання сонячної енергії для виробництва електроенергії і з нетерпінням чекають на її використання. Це означає, що продавати їм, як правило, простіше, тому що вам не потрібно продавати їм саму сонячну енергію, звільняючи вас, щоб зосередитися на цінності, яку приносить ваш конкретний бізнес у порівнянні з конкурентами.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Один з найкращих способів реалізувати цю стратегію. приєднатися до спільнот і безкоштовно ділитися своїми знаннями та досвідом. Потім, коли учасники будуть готові до встановлення або хтось попросить у них рекомендації, вони, швидше за все, згадають про вас. Ви також можете звернутися безпосередньо до людей в цих групах, які задають питання на кшталт “Чи знає хто-небудь хорошого інсталятора сонячних батарей поблизу мене”?”

Ось список популярних онлайн-форумів, з якими ви можете ознайомитися:

  • Solar Panel Talk
  • Simply Solar
  • EcoRenovator
  • Домобудівництво сьогодні
  • Green Building Advisor
  • Лінії електропередач | Інше живлення
  • Energy Matters
  • Енергетичний форум

Місцеві Google та Ads

Ще одне гарне місце для продажу сонячної енергії в Інтернеті. це Google та оголошення. Використовуючи ці платформи, ви можете запускати рекламу, спрямовану на людей, які активно купують сонячні батареї. Ви можете зробити це за допомогою наступних інструментів в Google Ads:

  • In-market: Показуйте рекламу користувачам, які шукали товари та послуги, подібні до ваших.
  • Ремаркетинг: Орієнтуйтеся на користувачів, які вже взаємодіяли з вашою рекламою, веб-сайтом або додатком, щоб вони бачили вашу рекламу частіше.
  • Ключові слова контенту: Показуйте рекламу користувачам, які шукають в Google певні ключові слова або фрази (наприклад, “зарядний пристрій”).g, компанії, що виробляють сонячні панелі поблизу мене).
  • Теми: Націлюйте рекламу на кілька сторінок на певні теми (наприклад, на.наприклад, сонячна енергія). Тематичний таргетинг дозволяє охопити широкий спектр сторінок у Медійній мережі.
  • Розміщення: Показуйте рекламу на конкретних веб-сайтах, які відвідують потенційні клієнти (наприклад, каталоги).

журнал, distillations, сонячний, генератор

На. платформа автоматично показуватиме ваші оголошення людям, які, найімовірніше, знайдуть їх релевантними. Але ви можете ще більше таргетувати доставку оголошень за допомогою 3 інструментів вибору аудиторії.

  • Основні аудиторії: Визначте аудиторію на основі таких критеріїв, як вік, інтереси та географія/місцезнаходження.
  • Користувацькі аудиторії: Поверніться до людей, які раніше взаємодіяли з вашим бізнесом, онлайн чи офлайн.
  • Схожі аудиторії: Охопіть нових людей, чиї інтереси схожі на інтереси ваших найкращих клієнтів.

групи для власників будинків

Ви можете використовувати групи двома різними способами. Перший. приєднатися до існуючих груп домовласників, які зосереджені на сонячній енергетиці. стратегія майже ідентична попередньому розділу про приєднання до онлайн-спільнот.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Другий спосіб. створити власну групу. З цією стратегією вам потрібно бути особливо обережними, щоб не намагатися продати свій продукт, оскільки це ваша власна група. З цією стратегією ви граєте в довгу гру.

Маючи це на увазі, ви повинні розміщувати лише корисну та релевантну інформацію, відповідати на запитання та пропонувати експертизу. Мета полягає в тому, щоб допомогти членам групи вирішити їхні проблеми, не будучи при цьому відверто продажними або брудними.

Реферали клієнтів

Як і в будь-якому бізнесі, існуючі клієнти. це чудове місце для збільшення продажів. А коли мова йде про великі, дорогі продукти, такі як сонячні панелі, існуючі клієнти, як правило, більш вмотивовані приводити нових клієнтів.

журнал, distillations, сонячний, генератор

Зрештою, людям доводиться вкладати багато грошей, щоб встановити панелі, і вони будуть мотивовані заробити на цьому все, що зможуть. Крім того, існуючі клієнти матимуть стосунки з вашою компанією протягом десятиліть, що, можливо, призведе до численних рефералів, якщо ви зробите це вартим їхніх зусиль.

Заохочення, такі як знижки або грошові винагороди, є чудовими мотиваторами, особливо якщо ви пропонуєте багаторівневі винагороди за надсилання декількох сонячних лідів. Якщо клієнт знає, що він заробить більше з кожним рефералом, він з більшою ймовірністю надішле вам більше коштів.

Поширені запитання про продаж сонячних панелей:

Що потрібно для продажу сонячних панелей?

Щоб продавати сонячне обладнання, потрібно просто бути готовим і розуміти, чому, як і де. Ось короткий підсумок:

  • Падіння дорівнює зростанню.
  • Solar лідирує в додаванні нових електричних потужностей.
  • Зараз це ринок 50 штатів.
  • Дізнайтеся, що змушує людей купувати сонячні панелі.
  • Вирішіть, кому ви будете продавати (комерційним чи приватним особам).
  • Пройдіть сертифікацію та зареєструйте свій бізнес.
  • Дізнайтеся, скільки панелей знадобиться вашому клієнту.
  • Вирішіть, де ви будете отримувати товари.
  • Від дверей до дверей.
  • Цільові онлайн-спільноти.
  • Місцевий Google та реклама.
  • Групи для власників будинків.
  • Перенаправлення клієнтів.

Чи важко продавати сонячні панелі?

Завдяки зростаючій популярності сонячної енергетики в США.S., це вже не так важко продати. Насправді, опитування Pew Research Center, проведене в 2019 році, показало, що 46% американських домогоспода.S. домовласників серйозно замислювалися над тим, щоб додати сонячні панелі до своїх будинків за останній рік.

Хочете продавати більше сонячних панелей? EagleView може вам допомогти

журнал, distillations, сонячний, генератор

Як підрядники покращують показники закриття за допомогою EagleView

Дистанційна аерофотозйомка від Eagleview допомагає інсталяторам сонячних панелей швидше укладати угоди, тому що вам не потрібно спочатку піднімати когось на дах.

Джейк Вахман, віце-президент з програмного забезпечення компанії SunPower, пояснює, що “звіти EagleView допомагають нам відмовитися від особистих оглядів об’єктів і скоротити життєвий цикл проекту до двох тижнів”. Виграють усі: домовласники переходять на сонячну енергію швидше, наші дилери уникають додаткового візиту на об’єкт, а ми зменшуємо накладні витрати на проект.”

Як EagleView допомагає

EagleView доповнює або усуває процес обстеження ділянки, надаючи дані про зовнішні властивості, необхідні для швидкого планування сонячного проекту. Ми допомагаємо підрядникам з наступним:

  • Комплексні рішення для дистанційних вимірювань, включаючи визначення кута нахилу, азимута та віддалений аналіз затіненості.
  • Проектні рішення, які дозволяють створювати точні цифрові моделі замість малювання поверх 2D-зображень та оцінювати розмір і розташування перешкод.
  • Визначити оптимальне розміщення панелей для виробництва енергії на основі значень доступу до сонця, отриманих за допомогою складного аналізу тіні.
  • Створюйте пропозиції, набори дозволів та плани проєктів швидше за допомогою експорту цифрових файлів для популярних проєктних програм.

Продавайте сонячні панелі швидко!

Спробуйте інструмент аерофотозйомки EagleView для швидкого та точного вимірювання даху. без використання драбини. Дізнайтеся більше про інструмент візуалізації EagleView.

Запити для преси

Для отримання інформації для ЗМІ та інших запитів, будь ласка, пишіть на електронну пошту

Лідерство

Ознайомтеся з фотографіями та біографіями керівної команди EagleView

Залишити відповідь